Ik vind jou wel grappigquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel wachten tot er pics komen of bij mij worden gedropt.
quote:
In that case; don't push it, ik ben een heel wispelturig vrouwtjequote:
Nee alhoewel ik wel zeer kritisch ben naar zijn versierpogingen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk uit, straks noemt wicked je nog een white knight
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dqod is dan ook niet helemaal 100%
Ik zal het opschrijven in mijn dagboek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
In that case; don't push it, ik ben een heel wispelturig vrouwtje
Cute hoor :$quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven in mijn dagboek.
Ik wil je geen pijn doenquote:
Ohno!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk uit, straks noemt wicked je nog een white knight
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cute hoor :$
[..]
Ik wil je geen pijn doen
quote:
Zijn er genoeg die gewoon puur ff willen experimenterenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef wickedmen het volgende:
Goeie vraag trouwens. Waarom zijn er over het algemeen zoveel Foksters die bi zijn?
Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die gewoon puur ff willen experimenteren
Verder heb ik geen idee :$
Dat ook nog eens, jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien is dat het.
En van die dm's en wanhopige Fokkers over het algemeen ga je ook denken fuck deze shit. Hier is niks spannends aan.
Alle 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |