Alle 2quote:
Fuck yeahquote:
Ja, gewoon volledig verzekerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van reisverzekeringen waarbij je een zo'n goed mogelijke verzekering krijgt tegen diefstal? Dus waar je gewoon de volle pond van je bezit terugkrijgt, zoals bijv camera?
Volledig verzekeren? Er staat gewoon bij elke verzekering een vast bedrag voor diefstal van elektronica. Bij Univé bijv is dat 1500 euro. Nou dekt dat bedrag mijn camera wel, maar als mijn camera daadwerkelijk gejat wordt krijg ik dus niet de volle 100% terug, maar de dagwaarde van mijn camera. Ik ben dus benieuwd of dit overal zo is of dat je je ook kan verzekeren dat je gewoon de volle 100% terug krijgt van wat je zelf hebt neergelegd voor je camera. (of bijv laptop)quote:
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volledig verzekeren? Er staat gewoon bij elke verzekering een vast bedrag voor diefstal van elektronica. Bij Univé bijv is dat 1500 euro. Nou dekt dat bedrag mijn camera wel, maar als mijn camera daadwerkelijk gejat wordt krijg ik dus niet de volle 100% terug, maar de dagwaarde van mijn camera. Ik ben dus benieuwd of dit overal zo is of dat je je ook kan verzekeren dat je gewoon de volle 100% terug krijgt van wat je zelf hebt neergelegd voor je camera. (of bijv laptop)
Ja allrisk verzekeringquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier verstand van reisverzekeringen waarbij je een zo'n goed mogelijke verzekering krijgt tegen diefstal? Dus waar je gewoon de volle pond van je bezit terugkrijgt, zoals bijv camera?
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekeringquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel idd zo dat het overal om de dagwaarde gaat en niet de aanschafwaarde.
Indonesie wowooit nog mijn droom om heen te gaan
Je hebt wel van die vergelijk sites toch? had het zelf via anwb gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Dan ff zoeken naar de goedkoopste verzekering![]()
Ja echt kan niet wachten om er naartoe te gaan.. Nog 2 weekjesEerst Jakarta voor een bruiloft en daarna naar Bali
Wist je dat Indonesië het vierde land ter wereld is qua inwoners met 252 miljoen?quote:
Ja klopt, bij mij is anwb iets duurder dan unive zie ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel van die vergelijk sites toch? had het zelf via anwb gedaan.
Wow nice
Familie in Indonesie?
Gaat ie haten, wat een kankernerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Indonesiëallemaal kk chinezen daar
Jij bent toch ook een chinees. Snapjum HAHAHAHA ; ) ; )quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Indonesiëallemaal kk chinezen daar
Wow wow wow. Zulks een grote mondquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gaat ie haten, wat een kankernerd.
ja ben lang hahaha idd #yaomingquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een chinees. Snapjum HAHAHAHA ; ) ; )
Nee omdat kleintje #nihaoquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ben lang hahaha idd #yaoming
Ben de ware multicultureelquote:
Hij doelt op little Tony in your pants.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja ben lang hahaha idd #yaoming
quote:
Deze teamworkjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij doelt op little Tony in your pants.
Heel nice.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, bij mij is anwb iets duurder dan unive zie ik.
Nee, goeie vriend van ons gaat trouwen in Jakarta. Hij is 2 weken geleden die kant opgegaan (woonde altijd in NL) en wij gaan dus z'n bruiloft bijwonen en daarna door naar Bali met z'n allen
Je too big for yours bby sorryquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wow wow. Zulks een grote mond
Shut upquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Heel nice.
Zal voor je duimen dat je vliegtuig niet verdwijnt of word gepopt en ook dat er geen tsunami komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |