Ludo is gewoon een travel hipster. Bali is te bekend dus daar moet je niet heen willen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dat negatieve geleuter altijd.Bali is groot en als je uit het hoogseizoen erheen gaat met een groep Indo's die genoeg spots weten dan ga je gewoon een vette tijd beleven. Bovendien wordt Bali door vele mensen als één van de mooiste plekken ter wereld gezien. En als ik foto's kijk dan kan ik me daar best iets bij voorstellen.
Zelfs in userfoto's toch weer die obsessiequote:Op dinsdag 30 september 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, zoals jij ook tientallen obsessies hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ludo is gewoon een travel hipster. Bali is te bekend dus daar moet je niet heen willen.
Wat betekent deze zin?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfs in userfoto's toch weer die obsessie
"Ik wil mijzelf weer vinden, maar niet op de bekende plekkenquote:
Valt wel mee hoor, maar ze is wel aardig.quote:
okquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar ze is wel aardig.
Complimentjes geven hier betekent voor maagdjes vaak gelijk van alles willen en neuk0n en seks en zo allemaal maar dat valt in mijn geval wel mee.
Leuke meid verder en niet takkedun
Met wat?quote:
Dat is niet mijn quote.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik wil mijzelf weer vinden, maar niet op de bekende plekken"
Nu moet je natuurlijk wel jouw voorkeur kenbaar maken. Al heb ik al wel een idee.quote:
Op Bali staat nog wel een Nederlandse trein die gebruikt wordt om een en ander draaiende te houden is mij eens verteld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef Salatrel het volgende:
Ik snap Ludo wel... de VoC had ook weinig interesse in Bali
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu moet je natuurlijk wel jouw voorkeur kenbaar maken. Al heb ik al wel een idee.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op Bali staat nog wel een Nederlandse trein die gebruikt wordt om een en ander draaiende te houden is mij eens verteld.
Ja beter laat dan nooit he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
begrijpelijknederlandse treinen staan bekend om hun betrouwbaarheid
Wie ben jij uberhaupt?quote:
we noemen het ook wel "voldoen aan de klantverwachting"quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja beter laat dan nooit he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |