Nouenlekkerboeiendwiljedoendanklapopjeoogquote:
hier heb je wat spatiesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nouenlekkerboeiendwiljedoendanklapopjeoog
quote:
quote:
met extra spaties had je nu nog een achterbumperquote:
Die heb ik nog steeds.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met extra spaties had je nu nog een achterbumper
Nee.quote:
Geen idee, ik ben geen schadeherstelbedrijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom niet? Schade toch niet zo erg als je deed voorkomen?
dat is niet veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen schadeherstelbedrijf.
Zoals het er nu naar uitziet, gewoon alleen kenteken vervangen, maar dat kan pas volgende week en dan ben ik hem 3 dagen (!!!) kwijt.
Op het oog lijkt dit het enige, maar ik heb geen idee of de hele boel daarachter ontzet is e.d.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet veel.
qua tijd wel, maar qua schade niet..
bumper zelf niet beschadigt dat je kunt zien?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het oog lijkt dit het enige, maar ik heb geen idee of de hele boel daarachter ontzet is e.d.
Excuses.quote:
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebbenquote:
Schade aan 4ebe haar bipsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebben
Wowquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sodemieter toch een eind op met die kutverhaaltjes.
Ja, kentekenplaat is aan de onderkant een klein beetje in de bumper gedrukt.. en verder kan ik het niet echt zienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bumper zelf niet beschadigt dat je kunt zien?
STEL JE VOOR OMG WTFquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die auto tegen de bips van 4e was aangereden zou die meer schade hebben
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schade aan 4ebe haar bips![]()
also;
[..]
Wow![]()
| Forum Opties | |
|---|---|