quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of wise mijn voorkeur heeft.
JaleesaJoya?quote:
Hoe doe je dit, Gepetto?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk vanavond maar de knoop doorhakken met het semi-chickie naar een echt chickie
Ik denk dat ik even langs haar ga als ze bij de manege isquote:
sinds wanneer ben jij zo gemeen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
Niks moet. T zou je sieren om je posts eens wat intelligenter te maken tho
Wat als ze nee zegt en ze haar hengst jou laat dekken?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even langs haar ga als ze bij de manege isDan kleed ik me uit en ga ik naakt op haar paard zitten waarna ik vraag of ik haar hengst mag zijn
Dan hoop ik dat ik niet vergeet mijn kurk in te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat als ze nee zegt en ze haar hengst jou laat dekken?
rip.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik niet vergeet mijn kurk in te doen
quote:
quote:
Die wist toch wel wie de vader was?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee, ik ga denk srs langs de manege en dan bij de ondergaande zon, haar paard en een zak hooi vertellen dat ik bij haar wil zijn![]()
![]()
Onder het genot van skyradio muziek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar nee, ik ga denk srs langs de manege en dan bij de ondergaande zon, haar paard en een zak hooi vertellen dat ik bij haar wil zijn![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet meer hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wist toch wel wie de vader was?![]()
Ken dat hele mens trouwens niet.
We worden allemaal een stukje ouderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer hoor.
Soms iets meer dan anders ook nog.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We worden allemaal een stukje ouder
Omonkeerbaar procesquote:
Gewoon niet accepteren dat het zo is dan is het ook niet zo.quote:
Nee.quote:
gewoon met je 56 jaar op een driewielerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet accepteren dat het zo is dan is het ook niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |