zal ik jou eens ff normaal doenquote:
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.quote:
Zwangerschap is een hel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.
De dokter zei nog wel van ''ja ik weet vrijwel zeker dat het terugkomt alleen wanneer kan ik niet zeggen''
Thx doc![]()
Oh dacht dat je blindedarmontsteking had.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vannacht goed geslapen ja,22:30 in bed 8:10 wakker uit mezelf.. dus genoeg uurtjes. Pijn is niet terug gekomen.
De dokter zei nog wel van ''ja ik weet vrijwel zeker dat het terugkomt alleen wanneer kan ik niet zeggen''
Thx doc![]()
Die hebben ze gecheckt en die was goed dus ''ze weten niet wat het was''.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je blindedarmontsteking had.
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssSquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hebben ze gecheckt en die was goed dus ''ze weten niet wat het was''.
hehequote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssS
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien gewoon vlinders in je buihhk ;ssS
Partyraiserquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet het nu niet meer, geen zin om opnieuw te zoeken enzo het is donderdag laat me.
hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |