Ouder wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We worden allemaal een stukje ouder
een stukje...quote:
Jij zou dat nog kunnen ook, denk ik ;pquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gewoon met je 56 jaar op een driewieler
Als het moet kan ik op een grote shetlander..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zou dat nog kunnen ook, denk ik ;p
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een stukje...
merk je het al aan je botten en gewrichten?
Oei, je wordt dik?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.
Pruimen eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vooral aan m'n stofwisseling.
Ik ook, maar dat is wel zielig voor die shetlanderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het moet kan ik op een grote shetlander..
Hij zei stofwisseling, geen stoelgangquote:
HOEZOquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is wel zielig voor die shetlander
Jij bent echt wel vetklep ;squote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOEZO
ZO DIK BEN IK NOU OOK WEER NIET.
WAJOOOOOWquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOEZO
ZO DIK BEN IK NOU OOK WEER NIET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wajong zul je bedoelen, dikkertje in je scootmobiel.
Met regelmaat je bitch een klap geven kan je ook goed calorieeen mee verbranden mattie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef tetouaribo het volgende:
Geintje, binnenkort wel weer botjebuilden.
Do you even lift? :Squote:
Toeettoeeetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wajong zul je bedoelen, dikkertje in je scootmobiel.
let je op je bumper?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeettoeeet
Ik rijd je aan man, jongge met oe grotn'bakkes
She gets plentyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met regelmaat je bitch een klap geven kan je ook goed calorieeen mee verbranden mattie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeettoeeet
Ik rijd je aan man, jongge met oe grotn'bakkes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |