Ik klap die van mij ook gewoon tegen de stoeprand hoor, ies koeltoer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat natuurlijk geen grappen he
Not even a verrassingquote:
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik klap die van mij ook gewoon tegen de stoeprand hoor, ies koeltoer.
Die ene die je al 8 jaar hebt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.quote:
Touche.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.
Het was gewoon een vraag... wat is daar respectloos aan, knul?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet zo respectloos over je moeder hè, jong.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al zeggen, ik klap m'n snol al als de verwarming een halve graad te hoog/laag staat.
Inderdaad, Nootjes is juist trots op zo'n kuise trouwe moeder.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag... wat is daar respectloos aan, knul?
Kan niet wachten op deze lifestyle.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Raviolli met spinazie pijnboompitjes kaas en kip na een work-out
Idd, ultieme housewife yo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, Nootjes is juist trots op zo'n kuise trouwe moeder.
Aanraderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kan niet wachten op deze lifestyle.
Waarom ging meloewa bij jou weg dan #durftevragenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders bij hem blijven. Die vrouwmensen houden er van.
quote:
PRISM shows it's powersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar als FOK! spokesman kan ik wel voor hem antwoorden. Tetou hield er buitenechtelijke seksessies op na. Dat vond Meloewa stom.
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.quote:
Knowledge is powerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
PRISM shows it's powers
Vacature vrij voor jou
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-met-indringer.html
hahaha mensen kunnen ook nergens meer tegen he tegenwoordigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.
wijvenbaan, kan jij ook welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knowledge is power
Ik ben daar niet breed genoeg voor helaas.
jij ben helemal beestquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |