Als een wijf het kan, kan ik het ook inderdaad.quote:
lol, wat toevallig, dit was gisteren http://www.3fm.nl/video/show/rabradio/73188quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die tip van Mortaxx. OpperTinder koning held cult.
hehe had ik gezien jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol, wat toevallig, dit was gisteren http://www.3fm.nl/video/show/rabradio/73188
Niet waarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik kreeg die tip van Mortaxx. OpperTinder koning held cult.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die stuurde ik een keer naar een Tinder chick toen ze vertelde hoe lang het zou duren voor ze bij me was omdat ze ver weg woonde. Niet meer gesproken.
Die is toch al aan gort...quote:
Houdoequote:
Fit for free hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Binnenkort. Ff basicfitje pakken
quote:
Eigenlijk realiseer ik me nu pas dat trollen van alle tijden isquote:
Pak je rust.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word gewoon boos van dit topic en mensen zoals de ts
Ik ga zo even hardlopen.. stoom afblazen.quote:
Wat is er in ene mis met deze SC?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word gewoon boos van dit topic en mensen zoals de ts
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er in ene mis met deze SC?En zo erg is Gridlok niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wilde dit eerst typen maar dacht nehh..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er in ene mis met deze SC?En zo erg is Gridlok niet toch?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hij is kantoor-brabo..
Nou en? niks mis met kantoor brabo's toch? :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en? niks mis met kantoor brabo's toch? :sIk wil ze met een vuist in het gezicht bewerken en dan heb ik het nog niet eens gehad over kantoor limbo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Godver jezusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ze met een vuist in het gezicht bewerken en dan heb ik het nog niet eens gehad over kantoor limbo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godver jezus![]()
doe eens rustig :s
Brabo's die zo praten als Nicky van HNTM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HNTM?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Brabo's die zo praten als Nicky van HNTM.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godver jezus![]()
doe eens rustig :s
Het was maar een grapje.. ik kan prima door een deur met mijn kantoorbrabo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
kenkni :squote:
Ohhh hahaha ;D Maar tegelijk met ze door 1 deur?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.. ik kan prima door een deur met mijn kantoorbrabo's
Ja en nee...
Ik spring op hun rug en doe alsof ik Jeroen Dubbeldam ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kenkni :s
[..]
Ohhh hahaha ;D Maar tegelijk met ze door 1 deur?loop je dan door de benen?
Godsammequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spring op hun rug en doe alsof ik Jeroen Dubbeldam ben.
''gevat'' overkomen als je wil neukenquote:Nee ik moet nog wel enigzins interessant en gevat overkomen
Zo'n BlauweTijger zegt hey boefen ze geven direct hun 06
Mooi, dat hoort zo in een gezond bestaan. Mensen die TV kijken in plaats van alleen belangrijke dingen op gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |