Kan alle reclame niet handelen..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste keer was nog steeds het EK. Of nee, bij die MH17 ramp
.
Uitzendinggemist voor DWDD, Expeditie Robinson, etc.
Niet alleen dat, er is zoveel meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan alle reclame niet handelen..
Stinkt 'ie ook echt ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Salatrel het volgende:
maarten van rossemdie man zou eens wat vaker moeten douchen en deoderant gebruiken
Start net rtlgemist op om de expeditie robinson van vorige week te checken thoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, dat hoort zo in een gezond bestaan. Mensen die TV kijken in plaats van alleen belangrijke dingen op gemist.
Hey kipkluifje :$quote:
dan ben je hier aan het goeden adresquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van normaal
Just sayn'
En je image verpestenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Salatrel het volgende:
maarten van rossemdie man zou eens wat vaker moeten douchen en deoderant gebruiken
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwinaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag grote schoonmaak gehad thuis. Ga nog liever werken dan dat ik dat nog een keer moet doen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwina
heb hem een keer gezien met flashy knalrode sneakers aanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij ruikt net zo fris alstie eruit ziet
Wie stalk je nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:15 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
heb hem een keer gezien met flashy knalrode sneakers aan
what's in his head?
Haha.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had ik ook paar weken terug. Binnen een week weer rwina
Wat een stumper.quote:
waarom denk je dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Still mad dat ik al je user accounts heb geblokkeerd?
Ik ben een man. Dan mag het!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zo gaat dat hier soms ook ja.
Wil t wel doen voor je de volgende keerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag grote schoonmaak gehad thuis. Ga nog liever werken dan dat ik dat nog een keer moet doen.
Kusje eropquote:
Ja doei, zo werkt dat niet.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"!"
Mancard inleveren kan bij je dichtsbijzijnde belwinkel en postkantoor.
Graag. :$$quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil t wel doen voor je de volgende keer
Lief.quote:
Mijn monsterclit is nog steeds niet goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.
Het is dat je geen pik hebt, maar anders zou ik 'm zuigen.
Nee, die ken ik ondertussen wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn monsterclit is nog steeds niet goed genoeg voor je?
Maar lief ben ik zeker, ja
Vergelijk het maar met de standaard micropenis van menig fokker :$quote:
Liever niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met de standaard micropenis van menig fokker :$
Ga je kusje op je wang geven als ik je ooit eens tegenkom, nolesboquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die ken ik ondertussen wel.
En klopt hoor, je bent een poepie.
Wow, een lesbo die nolesbo zegt. Doet pijn dit. :squote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga je kusje op je wang geven als ik je ooit eens tegenkom, nolesbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |