quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Het is RetRy, die wenste dit ookquote:
Ja, ik heb het overwogen maar Nederlandse mensen die Engelse gezegdes gebruiken daar heb ik het niet zo op.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klinkt lekkerder in het Engels.
Iemand heeft Feyenoord - Ajax gemist.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef H.FR het volgende:
En mensen dachten dat alles beter zou worden zonder Immers.
Van Geel ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
![]()
Nou zondag nog verliezen en Rutten is weer weg.
En terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 22:20 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Deze commentator is trouwens wel echt behoorlijk anti-Feyenoord.
Positief blijvenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:22 schreef Sloggi het volgende:
Prima dit, beker is toch maar een troostprijs, het programma is druk zat.
Zo is dat!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:22 schreef Sloggi het volgende:
EL winnen dit datquote:Op woensdag 24 september 2014 22:22 schreef Sloggi het volgende:
was onderweg.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef H.FR het volgende:
GODVERDOMME WAAROM STAAT TE VREDE NIET KLAAR VOOR DE REBOUND
CL spelen in de juupquote:
2e, 1e was vrije trap van Jensiequote:
fr12 is nog steeds aan het laden bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
gezellige reacties weer op fr12
Kampioen wordenquote:
Maar dat is dan ook fr12quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
gezellige reacties weer op fr12
Ojah, was vergeten dat als je er in de tweede ronde uitgaat je gelijk degradeert.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef bombmannl het volgende:
Volgend jaar toch mooie affiches in de jupilerleageu. Wedstrijden als Almere city - Feyenoord! Wat een krakers
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fr12 is nog steeds aan het laden bij mij.
quote:Gotverdegotverrdommee!!!!! Kom je ook eens thuis hoor... zie je dat die knuppels met 2-0 achter staan tegen die smerige schijtfriezen!!! Ik ben der helemaal klaar mee nu! Ik krijg der spontaan dikke tetten van!!!!!!
Ongetwijfeld niet.quote:
zsmquote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer gaan jullie het maasgebouw bestormen>
Beste middenveld van de Eredivisie is toch ook leuk. Levert alleen geen punten op.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
Had gewoon maar een topspits gehaald Van Geel
We hebben 0 uitgespeeld, hoe had een topspits wel gescoord dan? Had dan de aanvoer opeens magisch wel goed geweest?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
Had gewoon maar een topspits gehaald Van Geel
quote:
straks vragen of m'n pa me wil brengenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer gaan jullie het maasgebouw bestormen>
Beste middenveld.. *krabt eens achter zijn oren*quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste middenveld van de Eredivisie is toch ook leuk. Levert alleen geen punten op.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Van Geel heeft gewoon gefaald en Rutten net zo hard
Maar, maar, hij gaf nog wel zo'n goede en heldere interview volgens alle fanboys hier?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:25 schreef Maver24 het volgende:
Van Geel heeft gewoon gefaald en Rutten net zo hard
Wil je hier nou mee zeggen dat je op speciaal onderwijs zit of wat?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjezus, ik zag iemand op school trouwens op FR12 posten vandaag, 90% kans dat hij nu ook aan het posten is.
Beste middenveld, mits er mensen zijn waar ze zich aan op kunnen trekken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beste middenveld.. *krabt eens achter zijn oren*
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wil je hier nou mee zeggen dat je op speciaal onderwijs zit of wat?
Ja, want met een spits hadden we opeens wel kunnen passenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof dit tyfusslechte spel aan het ontbreken van een spits ligt.
Eerder aan de trainer idd...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Alsof dit tyfusslechte spel aan het ontbreken van een spits ligt.
Beker was groepsfase EL geweest, oftewel de enige kans nog Europees voetbal te halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, aan de ene kant zou je zeggen ''lekker dat we uit de beker liggen want we spelen nog EL etc''. Maar jullie zullen natuurlijk weer heel snel uit de EL liggen, dus is het toch wel jammer dat je weer geen bekerfinale in de eigen kuip mag spelen.
Ja, vooral met Te Vrede die stil blijft staan totdat Manu tegen hem aanloopt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, want met een spits hadden we opeens wel kunnen passen![]()
'Dit mag natuurlijk niet gebeuren'quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef Wicky15 het volgende:
Dalijk weer goede teksten van Clasie.
Dan is dat flankspelertje van Ajax er ook weer bij, genot.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Zaterdag mogen we alweer op herhaling tegen deze fijne provincieclub met hun enthousiaste supporters
Zondagamateurs trainer uitspraak.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
wanneer gaan we nou voetballen
Ik heb al voor het hele seizoen betaald... Denk je dat ik m'n geld terug kan krijgen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef SomebodyReal het volgende:
Heb ik eens een abbo genomen op fox sports krijg ik dit voor geschoteld![]()
Dit denkenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We liggen godverdomme weer meteen uit de beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEVER FORGET ZORRO - FEYE 4-4
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We liggen godverdomme weer meteen uit de beker.
Wij als Feyenoorders krijgen toch geld toe?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb al voor het hele seizoen betaald... Denk je dat ik m'n geld terug kan krijgen?
Zaterdag krijg je op de op precies dezelfde manier op de klote.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.
Zou je ondertussen wel gaan verwachten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij als Feyenoorders krijgen toch geld toe?
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit denken4-4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEVER FORGET ZORRO - FEYE 4-4
Waar zag jij een verlenging?
Had deze liever gewonnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.
Feyenoord en mazzelquote:Op woensdag 24 september 2014 22:30 schreef Merkie het volgende:
Opzich zou een klein beetje mazzel niet vervelend zijn. Maar we hebben al onze mazzel al tegen Loehansk gehad.
Kan me maar weinig goedkope penalties herinneren. Trouwens, wie moet ze erin trappen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, waarom krijgen we geen goedkope penalties meer...
zaterdag gaan ze ook gewoon verlezen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, anders hadden we gewoon gewonnen godverdommequote:
Die is goed in vorm inderdaad.quote:
We missen wel meer. Maar niet veel kansen hoor, want ook die hebben we niet.quote:
Eerder een type Luuk de Jong.quote:
Zondag anders kansen zat...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
We missen wel meer. Maar niet veel kansen hoor, want ook die hebben we niet.
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:31:48Ik vrees dat Jan na vanavond nog wel wat kilootjes kwijt zal raken. Die vreet zichzelf vast helemaal op.#gaefey reageer retweet
Veel geld voor een speler die het halve seizoen wissel staat bij Heerenveen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Cara het volgende:
Hadden we opzich een aardig spitsje van kunnen kopen, die 3.5 mil.
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.quote:
Als je jezelf opeet dan eet je jezelf op.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:31:48Ik vrees dat Jan na vanavond nog wel wat kilootjes kwijt zal raken. Die vreet zichzelf vast helemaal op.#gaefey reageer retweet
EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Nu kunnen jullie je wel vol focussen op het kampioenschap en de EL.
twitter:BosschaartP twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:21:38Feyenoord wat doe je allemaal reageer retweet
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Jan zei toch dat Feijenoord nooit 3 keer op rij verliest. Hij heeft wel gelijk, tis nu de 4e op rij.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Ehm, nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Wat dacht je an PSV vorig seizoen. Van rechts naar links en uiteindelijk plek 4 behaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Dat is wel heel positiefquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedragquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Slobeend het volgende:
3,5 miljoen naar de kloten voor BilalHadden we maar geen geld.
Weinig mensen hebbem kritiek op Rutten. Veldspel is redelijk tot prima, veel balbezit, geven verdedigend weinig weg. Maar we scoren niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.
vorig jaar hadden we alleen een 100x beter elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou het net postenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig wel GEWELDIG gespeeld zondag tegen Ajax.
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedrag
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbaltquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Ik werd er om uit gelachen om dat te ontkrachten.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbalt
Moet wel op deze manier kan het onmogelijk verder, en er is nog iets van geld beschikbaar dus er zal iets bij gaan komen aanvallend en dan heb je een prima elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderen
Ja, Fred heeft Bilal maandenlang gevolgd en wilde hem per se hebben.. ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.
Hoho, dit neem je terug. Feyenoord of 't Legioen© wordt niet geromantiseerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Dat was waarschijnlijk terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eis excuses van de mensen die mij hebben uitgescholden en gekleineerd zondag.
Jij dacht ook dat Southampton zou degraderenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eis excuses van de mensen die mij hebben uitgescholden en gekleineerd zondag.
Ja, en voor hetzelfde geld raakte hij direct geblesseerd en pis je een paar miljoen weg.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel op deze manier kan het onmogelijk verder, en er is nog iets van geld beschikbaar dus er zal iets bij gaan komen aanvallend en dan heb je een prima elftal.
Is al vaker gezegd maar zo'n type Guidetti zou perfect zijn geweest dan had je deze en zondag gewoon gewonnen zit totaal geen karakter in wat er nu staat..
Ach kom op man, zo geweldig was het toch allemaal niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoho, dit neem je terug. Feyenoord of 't Legioen© wordt niet geromantiseerd.
Sinds wanneer mag een trainer spelers kopen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedrag
Nee, ik zei alleen dat het naief was om te denken dat je nu makkelijk gaat winnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk terecht
Bizar... 3,5mln voor een wisselspelertje.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, Fred heeft Bilal maandenlang gevolgd en wilde hem per se hebben.. ik snap het ook niet.
Zo'n zaadpot hèquote:
Ado niet, daar wonnen we gewoonquote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef exile79 het volgende:
Eagles is gewoon een angstgegner. Oh ja, en Zwolle ook ondertussen. En Ajax natuurlijk. En de rest.
Binnenkort Heracles aan de eerste puntjes helpen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef exile79 het volgende:
Eagles is gewoon een angstgegner. Oh ja, en Zwolle ook ondertussen. En Ajax natuurlijk. En de rest.
Het vervelende is dat de spelers al net zo moedeloos worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef exile79 het volgende:
Tegen Twente en Ajax goed gespeeld met NUL doelpunten en daarna steeds kansloos van de kleine club verliezen. Godverdomme wat een tyfusseizoen.
Is ook zo, begrijpelijk dat hij niet gehaald is maar dit is wel een extreem zielloos zooitje totaal geen leider op het veld of iemand die de boel opzweept zoals Pelle of Guidetti .quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld raakte hij direct geblesseerd en pis je een paar miljoen weg.
Maar het was een betere aankoop geweest dan Bilal.
Ja, ik denk dat Rutten wat vertrouwen moet krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor dat Rutten contractverlenging krijgt.
Trainers maken hun wensen kenbaar bij de technisch directeur.. Van Geel heeft zich kennelijk laten overhalen door Fredquote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag een trainer spelers kopen?
Alsof we dan konden passen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef satecl het volgende:
Het is toch allang bekend dat Feyenoord geen spits heeft.
Voor de niet noord-hollanders, dat is dus 11 november.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
Goede aankoop die Vermeer... elke wedstrijd dat hij speelt, verliezen we. Zaterdag Mulder maar weer een kans geven?.
En ik had al mijn twijfels of Rutten de kerst wel gaat halen, maar op deze manier haalt hij Sint-Maarten niet eens...
FOX == jodenzenderquote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zag net 't Legioen© schreeuwen en wegwerp gebaren maken. Wat een beeldmanipulatie.
Van Geel vond dat we 2 topspitsen hadden, met name Te Vrede is bijzonder talentvol. Vandaar dat Excelsior hem niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef satecl het volgende:
Het is toch allang bekend dat Feyenoord geen spits heeft.
Dat had ook niemand verwacht geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
En opnieuw gaat Rutten geen prijs pakken.
Fox betekend vos, dat is een sluw dier dat nimmer zijn haren verliest. Weet je wie ook zijn haren nooit verliest? Joden, vooral orthodoxe vrouwenhatende Joden!quote:
Zou terecht zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Staat het maasgebouw al in de fik?
Alsof spitsen de oorzaak zijn. Er komt geen bal aan. Bilal/Schaken/Manu/Boetius.... Ze kunnen er allemaal geen drol van.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Geel vond dat we 2 topspitsen hadden, met name Te Vrede is bijzonder talentvol. Vandaar dat Excelsior hem niet goed genoeg vond.
He he he!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
En opnieuw gaat Rutten geen prijs pakken.
Klopt, heel knap idd. Ajax dan steeds de grote nummer 1. En Feyenoord dan zeer knap 2e af en toe.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
O ja, dat is niet overalquote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de niet noord-hollanders, dat is dus 11 november.
Ik wilde een foto plaatsen, maar dat vond ik zo makkelijk dat ik het niet gedaan hebquote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Fox betekend vos, dat is een sluw dier dat nimmer zijn haren verliest. Weet je wie ook zijn haren nooit verliest? Joden, vooral orthodoxe vrouwenhatende Joden!
Fixed..11-11 zo behandelenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
Goede club dat feyenoord... elke wedstrijd die we spelen, verliezen we.
En ik had al mijn twijfels of Rutten de kerst wel gaat halen, maar op deze manier haalt hij 11-11niet eens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Zonder spits win je gewoon niet. Iemand moet de goals maken. Schaken is toch geen goalsgetter. Boetius is dan toevallig uit vorm. Tjah dan houdt het gewoon op.... Clasie El Ahmadi Vilhena... Allemaal spelers die nooit scoren. Moet je dan zo'n grote club laten hopen op een onbekende Turk of een speler die bij Excelsior op de bank zat?quote:
Ik hoor hier de Vrij achtige taferelen.quote:
quote:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Er zijn 0 voorzetten aangekomen, 0 uitgespeelde kansen. Hoe had de spits dan gescoord? Een solo van eigen helft?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Zonder spits win je gewoon niet. Iemand moet de goals maken. Schaken is toch geen goalsgetter. Boetius is dan toevallig uit vorm. Tjah dan houdt het gewoon op.... Clasie El Ahmadi Vilhena... Allemaal spelers die nooit scoren. Moet je dan zo'n grote club laten hopen op een onbekende Turk of een speler die bij Excelsior op de bank zat?
Van Geel heeft gewoon gigantisch gefaald. Het zou hem sieren als hij dat gewoon toegeeft. 3,5 miljoen voor Bilal. 1 miljoen voor Vermeer.... Maar geen spits halen. Niet durven investeren. Prima, maar dan moet je accepteren dat je blij moet zijn met een 10e plaats.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Ik hoor hier de Vrij achtige taferelen.
We moeten dit meenemen naar de volgende wedstrijd.
Hier moeten we van leren.
Dit mag ons nooit gebeuren.
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:44:33Geen scorend vermogen en een spelersgroep te laat op orde gebracht, dan kun je een start zoals deze krijgen #Feyenoord reageer retweet
Godverdomme, ik eis korting op de SCC volgend seizoenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef Muto het volgende:
En weer een seizoen zonder gratis bekerwedstrijd in De Kuip.
Krabbekots moet zn bek houden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:44:33Geen scorend vermogen en een spelersgroep te laat op orde gebracht, dan kun je een start zoals deze krijgen #Feyenoord reageer retweet
Dubbele korting zonder Europees.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Godverdomme, ik eis korting op de SCC volgend seizoen
Zeg maar gerust nog verder teruggeworpen dan waar we begonnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jaren hebben naar dit moment geleid. We zijn weer terug bij af.
Een slechte start? We zijn al bijna halverwege het seizoen.. Wat mij betreft is het seizoen al naar de kloten, verwacht er weinig meer vanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
We hebben onder Koeman 3 jaar boven onze stand geleefd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeg maar gerust nog verder teruggeworpen dan waar we begonnen.
Misschien kunnen we nog meedoen om het kampioenschap van het rechterrijtjequote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een slechte start? We zijn al bijna halverwege het seizoen.. Wat mij betreft is het seizoen al naar de kloten, verwacht er weinig meer van
Gelukkig waren beide winstpartijen wel erg overtuigend.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
#Feyenoord dit seizoen onder Fred Rutten:
- 12 duels.
- 7x verlies.
- 3x gelijk.
- 2x winst.
- doelsaldo: 11-19.
Play-offs stellen we veilig na de winterstop, dan komt het zoontje van Koeman de dochter van Clasie tegen en die vertelt dan tegen de oom van Kazim dat die tegen Van Geel moet zeggen dat er een goede spits rondloopt in Portugal en die scoort er dan 40-45quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat het publiek van Feyenoord uit protest niet een maar potten massaal weg blijft bij thuis wedstrijden. Ze moeten die jongens en de staf + bestuur laten weten dat dit een groot schandaal voor Feyenoord is.
Ja nee sorry, we zijn geen jodenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Begrijp nog steeds niet dat het publiek van Feyenoord uit protest niet een maar potten massaal weg blijft bij thuis wedstrijden. Ze moeten die jongens en de staf + bestuur laten weten dat dit een groot schandaal voor Feyenoord is.
hi ha hoquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Rot lekker op met je kankerutrecht tyfusmongool
Omdat Feyenoordquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Iedereen gaat er gewoon voor man.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Alsof die gasten dat niet weten joh. Die kunnen gewoon niet beter.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Jij ook, verkeerde topic aangeklikt zeker?quote:
#Feyenoord dit seizoen onder Fred Rutten:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme bijna in oktober, een wedstrijd of 12 gespeeld, slechts 1 keer gewonnen en maar 5 keer gescoord ofzo?
Spel lijkt ook nergens naar. We weten niet eens kansen te creeëren, al komt dat vooral door het trage spel en doordat al onze vleugelaanvallers er niets meer van kunnen.
Denk dat we er een beetje aan gewend zijn geraakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Dit ja. Vermeer heeft natuurlijk een paar stappen terug gedaan, en dat beseft hij maar al te goed, alleen zal hij natuurlijk het tegenovergestelde zeggen. En dat begrijp ik ook wel. Dat moet gewoon. Hij kan moeilijk zelf zeggen van: ''Tja, ik ben maar bij een mindere club gaan spelen''.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef Leonos het volgende:
Kenneth, van vier jaar op rij kampioen, nu geen roem en poen.
Nou nou nouquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Rot lekker op met je kankerutrecht tyfusmongool
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij ook, verkeerde topic aangeklikt zeker?
't Legioen© werkt niet zo jonge sukkeltjequote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Stoere manquote:
Kunnen we de oefenduels niet meenemen? Dan lijkt het nog watquote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
#Feyenoord dit seizoen onder Fred Rutten:
- 12 duels.
- 7x verlies.
- 3x gelijk.
- 2x winst.
- doelsaldo: 11-19.
Ik hoop echt dat de joden dit wel zouden doen als het zo'n groot drama was. Als Feyenoord vorig jaar nou kampioen was geworden hadden ze weinig te klagen gehad. Maar dat is al zolang geleden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja nee sorry, we zijn geen joden
Heb jij nu echt het gevoel dat je iets tofs getypt hebt als je op invoeren drukt? Downie.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit ja. Vermeer heeft natuurlijk een paar stappen terug gedaan, en dat beseft hij maar al te goed, alleen zal hij natuurlijk het tegenovergestelde zeggen. En dat begrijp ik ook wel. Dat moet gewoon. Hij kan moeilijk zelf zeggen van: ''Tja, ik ben maar bij een mindere club gaan spelen''.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:50:483 - Feyenoord have failed to score in three consecutive games for the first time since Dec 2008. Drought. reageer retweet
Dat doen ze al bij 0-1 achterstand, dus dat is makkelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de joden dit wel zouden doen als het zo'n groot drama was. Als Feyenoord vorig jaar nou kampioen was geworden hadden ze weinig te klagen gehad. Maar dat is al zolang geleden.
quote:- ELQ4 tegen club uit MH17 district
- Mooie loting EL Groepsfase
- Vage aankopen
- Geen spits
- Snavel op goal....
- Vroegtijdig uit beker
De reden waarom ze steeds kampioen worden. Topsportklimaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doen ze al bij 0-1 achterstand, dus dat is makkelijk
Heb precies hetzelfde gevoel.. wat Feyenoord laat zien komt af en toe in de buurt van vrouwenvoetbal.. aandoenlijk gestuntel van motorisch gehandicaptenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef TC03 het volgende:
Zou het op zich fijn vinden als Feyenoord een keer gaat scoren. Winnen hoeft nog niet eens.
Maar Kazan was de nieuwe Pelle.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:50:483 - Feyenoord have failed to score in three consecutive games for the first time since Dec 2008. Drought. reageer retweet
Fixedquote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Kazan was is de nieuwe Pelle.
Zeker, volop vertrouwen in de Kazan, stookt het team ook lekker op en zo.quote:
Neuhquote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Rutten en van Geel stappen morgen op.
Mad?quote:
Oh ze praten nooit met elkaar.quote:Clasie duidelijk: 'Met elkaar praten en feiten op tafel leggen'
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is dat trouwens met Vermeer en vrije trappen... begint een beetje sneu te worden dit.
Maarja, op naar zaterdag.. ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |