Trainers maken hun wensen kenbaar bij de technisch directeur.. Van Geel heeft zich kennelijk laten overhalen door Fredquote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag een trainer spelers kopen?
Alsof we dan konden passen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef satecl het volgende:
Het is toch allang bekend dat Feyenoord geen spits heeft.
Voor de niet noord-hollanders, dat is dus 11 november.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
Goede aankoop die Vermeer... elke wedstrijd dat hij speelt, verliezen we. Zaterdag Mulder maar weer een kans geven?.
En ik had al mijn twijfels of Rutten de kerst wel gaat halen, maar op deze manier haalt hij Sint-Maarten niet eens...
FOX == jodenzenderquote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zag net 't Legioen© schreeuwen en wegwerp gebaren maken. Wat een beeldmanipulatie.
Van Geel vond dat we 2 topspitsen hadden, met name Te Vrede is bijzonder talentvol. Vandaar dat Excelsior hem niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef satecl het volgende:
Het is toch allang bekend dat Feyenoord geen spits heeft.
Dat had ook niemand verwacht geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
En opnieuw gaat Rutten geen prijs pakken.
Fox betekend vos, dat is een sluw dier dat nimmer zijn haren verliest. Weet je wie ook zijn haren nooit verliest? Joden, vooral orthodoxe vrouwenhatende Joden!quote:
Zou terecht zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Staat het maasgebouw al in de fik?
Alsof spitsen de oorzaak zijn. Er komt geen bal aan. Bilal/Schaken/Manu/Boetius.... Ze kunnen er allemaal geen drol van.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van Geel vond dat we 2 topspitsen hadden, met name Te Vrede is bijzonder talentvol. Vandaar dat Excelsior hem niet goed genoeg vond.
He he he!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
En opnieuw gaat Rutten geen prijs pakken.
Klopt, heel knap idd. Ajax dan steeds de grote nummer 1. En Feyenoord dan zeer knap 2e af en toe.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
O ja, dat is niet overalquote:Op woensdag 24 september 2014 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de niet noord-hollanders, dat is dus 11 november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |