We missen wel meer. Maar niet veel kansen hoor, want ook die hebben we niet.quote:
Eerder een type Luuk de Jong.quote:
Zondag anders kansen zat...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
We missen wel meer. Maar niet veel kansen hoor, want ook die hebben we niet.
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:31:48Ik vrees dat Jan na vanavond nog wel wat kilootjes kwijt zal raken. Die vreet zichzelf vast helemaal op.#gaefey reageer retweet
Veel geld voor een speler die het halve seizoen wissel staat bij Heerenveen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Cara het volgende:
Hadden we opzich een aardig spitsje van kunnen kopen, die 3.5 mil.
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.quote:
Als je jezelf opeet dan eet je jezelf op.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:31:48Ik vrees dat Jan na vanavond nog wel wat kilootjes kwijt zal raken. Die vreet zichzelf vast helemaal op.#gaefey reageer retweet
EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Nu kunnen jullie je wel vol focussen op het kampioenschap en de EL.
twitter:BosschaartP twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:21:38Feyenoord wat doe je allemaal reageer retweet
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Jan zei toch dat Feijenoord nooit 3 keer op rij verliest. Hij heeft wel gelijk, tis nu de 4e op rij.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Ehm, nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Wat dacht je an PSV vorig seizoen. Van rechts naar links en uiteindelijk plek 4 behaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |