EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Nu kunnen jullie je wel vol focussen op het kampioenschap en de EL.
twitter:BosschaartP twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:21:38Feyenoord wat doe je allemaal reageer retweet
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede wordenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Jan zei toch dat Feijenoord nooit 3 keer op rij verliest. Hij heeft wel gelijk, tis nu de 4e op rij.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:31:48Ik vrees dat Jan na vanavond nog wel wat kilootjes kwijt zal raken. Die vreet zichzelf vast helemaal op.#gaefey reageer retweet
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Ehm, nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord mist heel veel type spelers. Als Feyenoord uiteindelijk in het linker rijtje eindigt mogen ze gewoon zeer, maar dan ook zeer, tevreden zijn over het seizoen.
Wat dacht je an PSV vorig seizoen. Van rechts naar links en uiteindelijk plek 4 behaald.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Dat is wel heel positiefquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedragquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Slobeend het volgende:
3,5 miljoen naar de kloten voor BilalHadden we maar geen geld.
Weinig mensen hebbem kritiek op Rutten. Veldspel is redelijk tot prima, veel balbezit, geven verdedigend weinig weg. Maar we scoren niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.
vorig jaar hadden we alleen een 100x beter elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou het net postenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig wel GEWELDIG gespeeld zondag tegen Ajax.
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedrag
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbaltquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Ik werd er om uit gelachen om dat te ontkrachten.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbalt
Moet wel op deze manier kan het onmogelijk verder, en er is nog iets van geld beschikbaar dus er zal iets bij gaan komen aanvallend en dan heb je een prima elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderen
Ja, Fred heeft Bilal maandenlang gevolgd en wilde hem per se hebben.. ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.
Hoho, dit neem je terug. Feyenoord of 't Legioen© wordt niet geromantiseerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Dat was waarschijnlijk terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eis excuses van de mensen die mij hebben uitgescholden en gekleineerd zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |