Dat is wel heel positiefquote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedragquote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef Slobeend het volgende:
3,5 miljoen naar de kloten voor BilalHadden we maar geen geld.
Weinig mensen hebbem kritiek op Rutten. Veldspel is redelijk tot prima, veel balbezit, geven verdedigend weinig weg. Maar we scoren niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
EL heeft FEY niks te zoeken. Dit is Van Geel aan te rekenen. Kritiek op Rutten in onterecht.
vorig jaar hadden we alleen een 100x beter elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hebben we al zovaak gehoord in Rotterdam. En dan uiteindelijk weer tweede worden
Wou het net postenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig wel GEWELDIG gespeeld zondag tegen Ajax.
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedrag
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbaltquote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Ik werd er om uit gelachen om dat te ontkrachten.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
punten gaan vanzelf komen als je zoals tegen ajax voetbalt
Moet wel op deze manier kan het onmogelijk verder, en er is nog iets van geld beschikbaar dus er zal iets bij gaan komen aanvallend en dan heb je een prima elftal.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie ik dit jaar niet gebeuren, tenzij er een hoop gaat veranderen
Ja, Fred heeft Bilal maandenlang gevolgd en wilde hem per se hebben.. ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vond het inderdaad ook geen logische aankoop, tenzij buitenkans van bijv. 1mln.
Hoho, dit neem je terug. Feyenoord of 't Legioen© wordt niet geromantiseerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje geromantiseerd en aangedikt door de media.
Dat was waarschijnlijk terechtquote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eis excuses van de mensen die mij hebben uitgescholden en gekleineerd zondag.
Jij dacht ook dat Southampton zou degraderenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eis excuses van de mensen die mij hebben uitgescholden en gekleineerd zondag.
Ja, en voor hetzelfde geld raakte hij direct geblesseerd en pis je een paar miljoen weg.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel op deze manier kan het onmogelijk verder, en er is nog iets van geld beschikbaar dus er zal iets bij gaan komen aanvallend en dan heb je een prima elftal.
Is al vaker gezegd maar zo'n type Guidetti zou perfect zijn geweest dan had je deze en zondag gewoon gewonnen zit totaal geen karakter in wat er nu staat..
Ach kom op man, zo geweldig was het toch allemaal niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoho, dit neem je terug. Feyenoord of 't Legioen© wordt niet geromantiseerd.
Sinds wanneer mag een trainer spelers kopen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fredsj.. die wilde Bilal per se hebben.. vond het al geen logische aankoop, helemaal niet voor dat bedrag
Nee, ik zei alleen dat het naief was om te denken dat je nu makkelijk gaat winnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk terecht
Bizar... 3,5mln voor een wisselspelertje.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, Fred heeft Bilal maandenlang gevolgd en wilde hem per se hebben.. ik snap het ook niet.
Zo'n zaadpot hèquote:
Ado niet, daar wonnen we gewoonquote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef exile79 het volgende:
Eagles is gewoon een angstgegner. Oh ja, en Zwolle ook ondertussen. En Ajax natuurlijk. En de rest.
Binnenkort Heracles aan de eerste puntjes helpen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef exile79 het volgende:
Eagles is gewoon een angstgegner. Oh ja, en Zwolle ook ondertussen. En Ajax natuurlijk. En de rest.
Het vervelende is dat de spelers al net zo moedeloos worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:37 schreef exile79 het volgende:
Tegen Twente en Ajax goed gespeeld met NUL doelpunten en daarna steeds kansloos van de kleine club verliezen. Godverdomme wat een tyfusseizoen.
Is ook zo, begrijpelijk dat hij niet gehaald is maar dit is wel een extreem zielloos zooitje totaal geen leider op het veld of iemand die de boel opzweept zoals Pelle of Guidetti .quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld raakte hij direct geblesseerd en pis je een paar miljoen weg.
Maar het was een betere aankoop geweest dan Bilal.
Ja, ik denk dat Rutten wat vertrouwen moet krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor dat Rutten contractverlenging krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |