Zondagamateurs trainer uitspraak.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
wanneer gaan we nou voetballen
Ik heb al voor het hele seizoen betaald... Denk je dat ik m'n geld terug kan krijgen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:26 schreef SomebodyReal het volgende:
Heb ik eens een abbo genomen op fox sports krijg ik dit voor geschoteld![]()
Dit denkenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We liggen godverdomme weer meteen uit de beker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEVER FORGET ZORRO - FEYE 4-4
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We liggen godverdomme weer meteen uit de beker.
Wij als Feyenoorders krijgen toch geld toe?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb al voor het hele seizoen betaald... Denk je dat ik m'n geld terug kan krijgen?
Zaterdag krijg je op de op precies dezelfde manier op de klote.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.
Zou je ondertussen wel gaan verwachten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij als Feyenoorders krijgen toch geld toe?
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit denken4-4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEVER FORGET ZORRO - FEYE 4-4
Waar zag jij een verlenging?
Had deze liever gewonnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verlies liever deze pot dan zaterdag. De punten hebben we hard nodig om uit degradatiezone te komen.
Feyenoord en mazzelquote:Op woensdag 24 september 2014 22:30 schreef Merkie het volgende:
Opzich zou een klein beetje mazzel niet vervelend zijn. Maar we hebben al onze mazzel al tegen Loehansk gehad.
Kan me maar weinig goedkope penalties herinneren. Trouwens, wie moet ze erin trappen?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, waarom krijgen we geen goedkope penalties meer...
zaterdag gaan ze ook gewoon verlezen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, anders hadden we gewoon gewonnen godverdommequote:
Die is goed in vorm inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |