CL spelen in de juupquote:
2e, 1e was vrije trap van Jensiequote:
fr12 is nog steeds aan het laden bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
gezellige reacties weer op fr12
Kampioen wordenquote:
Maar dat is dan ook fr12quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
gezellige reacties weer op fr12
Ojah, was vergeten dat als je er in de tweede ronde uitgaat je gelijk degradeert.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef bombmannl het volgende:
Volgend jaar toch mooie affiches in de jupilerleageu. Wedstrijden als Almere city - Feyenoord! Wat een krakers
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fr12 is nog steeds aan het laden bij mij.
quote:Gotverdegotverrdommee!!!!! Kom je ook eens thuis hoor... zie je dat die knuppels met 2-0 achter staan tegen die smerige schijtfriezen!!! Ik ben der helemaal klaar mee nu! Ik krijg der spontaan dikke tetten van!!!!!!
Ongetwijfeld niet.quote:
zsmquote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer gaan jullie het maasgebouw bestormen>
Beste middenveld van de Eredivisie is toch ook leuk. Levert alleen geen punten op.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
Had gewoon maar een topspits gehaald Van Geel
We hebben 0 uitgespeeld, hoe had een topspits wel gescoord dan? Had dan de aanvoer opeens magisch wel goed geweest?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
Had gewoon maar een topspits gehaald Van Geel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |