Jammer, was wel benieuwd hoe je eruit zagquote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah, maar geen fotos als je dat bedoeld
ja daaag , ik was snelquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja schiet dan verdomme op man.
tr gedaanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh waar is je topic dan?
huhuahuahuahualol.
Trolololquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh waar is je topic dan?
huhuahuahuahualol.
gimmiequote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 gr Blueberry voordeelzak, top zo dik dat 'ie niet in het zakje om te draaien is.
Klinkt tasty.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 gr Blueberry voordeelzak, top zo dik dat 'ie niet in het zakje om te draaien is.
niet eentje hebben die het komt brengenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
Ook even langs nacht apotheker, tis droog.
Had ik eerst wel een, heb nu iemand met betere zooi dus die krijgt voorrang.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet eentje hebben die het komt brengen
Ouwe junk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had ik eerst wel een, heb nu iemand met betere zooi dus die krijgt voorrang.
watquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online G. I ain't finna ride in no Hooptie.
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?quote:
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?Denk het niet.. ga zaterdag wel naar Supremacy
Rawstylequote:Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leegquote:
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef remi1986 het volgende:
zo ff luisteren hoe MJ verkracht wordt
zei toch dat MJ verkracht werdquote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
ja goedquote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee moederbeer hoe is die dan?
toevallig rond kerst?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Je bedoelt Chroetsjov?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Nee markov.quote:
quote:
Steel ze terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leeg. Gewoon eerlijk voor gespeeld en alles, nieteens gecheat oid
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
markov de russische dwerghamster.
Jammer. Hoe heet jouw konijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaymeet, ik blijf thuis.
Alles was weg, zelfs m'n fietsenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
Staan ze dan niet gewoon bij de car impound dinges?
amberquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die tepelsNet poffertjes man.
Verder zou raken.
Watquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles was weg, zelfs m'n fietsen. Je kan toch geen duurdere auto's in je garage doen, ook niet van anderen?
Noice.quote:
alleen jammer dat je dr niet aan dr haren kan trekkenquote:
Pruik? Was een man zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alleen jammer dat je dr niet aan dr haren kan trekken
Rotterdam ook echtquote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind een geitentepel wel een viezer idee dan een koeienuier, dunno why. Over koeienuier gesproken, kwam er laatst in CUL achter dat men dat eet als delicatesse
. En dan voornamelijk in Rotterdam
.
[..]
"Nu is het gedaan". Klinkt als een uitspraak uit Samson en Gert.
[ afbeelding ]
"Amaï, nu is het gedaan 'ne!"
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef ntm het volgende:
Amber Rose kan kaal kapsel goed hebben maar denk dat ze met lang haar wel stuk mooier is, wie heeft pics met lang haar?
Beetje jammer iddquote:
Is krio een neger?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom je krio-meet wou.
quote:
...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
IK GA OOK NIET MEER OP JOU IN. JE BEKIJKT HET MAAR EN IK EIS RECHT OP DE KINDEREN.
Ben pyromaan, wil jou in vuur en vlam zetten.quote:
Ben kleptomaan, wil je hart stelenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben pyromaan, wil jou in vuur en vlam zetten.
Zwieber niet stelenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben kleptomaan, wil je hart stelen
kk hangbuikzwijntjequote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik twijfel tussen een boterham met hagelslag en popcorn. :s
En het andere is ..?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik twijfel tussen een boterham met hagelslag en popcorn. :s
Steek daarna gewoon vinger in m'n keel hoor. :squote:
quote:
Hard geworden.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek daarna gewoon vinger in m'n keel hoor. :s
Kietel m'n huig :$$quote:
quote:
vroege dienst vandaag?quote:
Ik zou kk pissig door die wagon lopen en mensen op hun bek slaan als ze hun kaartje niet snel genoeg laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rangeerdienst van 05:01 tot 11:01 maarlaatste klusjej is om 10:08
ik ben geen kaartjesknipper meerquote:Op donderdag 25 september 2014 08:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou kk pissig door die wagon lopen en mensen op hun bek slaan als ze hun kaartje niet snel genoeg laten zien.
Oh right, choo choo operation controller.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben geen kaartjesknipper meer
verzekerd van een zitplaatsquote:Op donderdag 25 september 2014 08:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh right, choo choo operation controller.
But u did.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd man, net evaluatie op stage, alles prima gedaan met een paar kleine opmerkingen, zij snappen ook echt niet hoe ik een 4,9 en een 5,1 had gehaald![]()
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Zo zo... die Dven is ook best wel een leukerd zeg.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker met je clit over zijn litteken schrapen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel iets minder met die ritssluiting in zn schedel
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou je hem openritsen en in zijn hersenpan poepen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zou niet veel verschil uitmaken met wat er al inzit
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :s
Ben nu wel een beetje van de leg jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet sherlockt, die dude zal wel denken
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.
mogguh.quote:
Wow, aparte zin ditquote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er ook oprechter dan CY over verbaasd ja.
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?quote:
Walgelijk dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?
Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
hoe is het met je ritssluiting?
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DMquote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZquote:
Oh jammer wel iddquote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DM
Hahahahaquote:
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.
Kwam voor mij niet geheel onverwacht want ik ben fysiek oppermachtig en heb een forse gouden pik.
Wie dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
ben kalm hoor, weniequote:Op donderdag 25 september 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je het plaatje nog niet gezien. Derhalve zal ik hem nogmaals voor je posten. Geen dank verder
[ afbeelding ]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZOpgeschoten bakvis
:ssquote:
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dankquote:
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebbenquote:
Dat doet me niet heel erg veel al geeft het me wel de bevestiging dat ik op goede voet bezig ben. Heb het normaliter toch niet zo hoog op met FOK!kersquote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
Dat is wel ver, ik denk er over na nogquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dank
Hardopquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
[..]
:ss
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
Hehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha altijd mooi die haat tegen Chai van jouquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?
Ik wil ook wel wat over jouw zwimpie nutz zeggen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
supergirlquote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
In dat geval wens ik jullie een mooie toekomst samen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Idd, gebeurd maar zo niet hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.quote:
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Die zal vast nog eens een keertje tussen ons in liggen jaquote:
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbekquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
Wijs mij er op zo dat ik leer!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Pics van haar zwaffelsmoel per DM graagquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbek.
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
ik had al het vermoeden dat jullie broer en zus konden zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Niet zo zwaar aan tillen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnomdat het van jou komt... telt extra zwaar.
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor mequote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef Salatrel het volgende:
zo ik brei er weer een eind aan voor vandaag
Dat doet hij nou altijd eh.quote:
Sorry toch zandkoekje van me :squote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doet hij nou altijd eh.Heb ook gevoelens. Ben ook maar een mens.
Ik zal mijn best doen.quote:
Voor mij telt vooral deze zinquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze vertelde me dat ze je pas echt leuk vond door je UI.
je zal maar zo'n vriendin hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs #2![]()
![]()
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zal maar zo'n vriendin hebben
zo uitgebreid heb ik het topic niet gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.
in opleiding hea maar jaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs promotie van knipper naar bestuurder? Al een eerste zelfmoordpoging gezien? Prepare
.
inmiddels thuis. zo ff wat te nassen halen voor de lunchquote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor me.
leuk toch, monopoly is ook machinist, doe m de groeten.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval datquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
ik ben meer van de rijmpjes.... heeft u een OVchip en reist u met abonnement of op krediet vergeet dan het uitchecken niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval dat.
"Wij naderen station Amsterdam Centraal, saffraan is altijd al duur geweest."
Klinkt NSFW.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Sekstapes Brabantse tienermeisjes in omloop
Shit
Oh… voor niks een boner gekregen ;ssquote:Op donderdag 25 september 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het filmpje staat er niet bij
En toch klikken he op werkquote:
Dat is geen rijmpje :squote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ondanks onze vertraging zijn de overige treinen netjes op tijd vertrokken enz. enz.
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmenquote:
deze trein heeft inmiddels vertragingquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
Niet waar regel 3 heeft maar 5 lettergrepenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is regel 3 uit een limerick
Waarom nou weer zoquote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van beslag zeker, dikkertje dap.
als ik deze sc moet geloven ben jij eigenlijk een beetje een kleine dikke kanonskogelquote:
Hoezo 'een beetje'?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik deze sc moet geloven ben jij eigenlijk een beetje een kleine dikke kanonskogel![]()
Username zou 'Chlorovorm' moeten zijn, ze heeft het postuur van een fles bleekmiddelquote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik deze sc moet geloven ben jij eigenlijk een beetje een kleine dikke kanonskogel![]()
een beetje veel dan?quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben nu wel een beetje van de leg ja
[..]
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.
Gewoon tonnetje rond.quote:
lijkt me vervelendquote:
Haaaaaaa!!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn gewicht ook niet hoor. Liever 10kg lichter maar ach het is zoals het is
Gewochtquote:Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zag de ninja-edit ook ja.
Zo slecht dit.quote:
oh ik dacht dat jij gewoon als een langharige 'kunstenaar' de hele dag in de park lag te smaken...quote:
Echt hequote:
Loensende knolselderijquote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoelde die van jou niet eens, zak hooi.
hahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij gewoon als een langharige 'kunstenaar' de hele dag in de park lag te smaken...
Haha gvd.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Loensende knolselderij
die heeft zijn hobbie beëindigd wegens cloustrofobiequote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]" oh oh dan ben jij socios, met je treinen "
Lengte? Diameter?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
54 kg. Ik ben 87
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zeker ook cloustrofobie?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die heeft zijn Robbie beëindigd wegens cloustrofobie
moest smoken zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hardopom 'in de park lag te smaken...'
Dacht eerst even nieuwe straattaalquote:
Ja maar jij bent een manquote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
54 kg. Ik ben 87
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben 1m88 ofzoquote:Op donderdag 25 september 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een manDan is 87 toch prima gewicht
Tenzij veel vet
Ja zou niet best zijn als je dat niet kon. Ik kan jou ook wel optillen hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben 1m88 ofzoIk kan je dus optillen hmmmm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bet you can't even drag this dick.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zou niet best zijn als je dat niet kon. Ik kan jou ook wel optillen hoor
Hahahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 12:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bet you can't even drag this dick.
Picsquote:Op donderdag 25 september 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan braddie benchpressen. Dat is pas indrukwekkend.
Zijn er nietquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja.
Laatst waren we in de sauna. Hij zat onder de waterval en was zo mooi nat dat ik dacht: God wat heb ik toch een knappe vriend!![]()
Oh, dit maakt me emotioneel.
Jmmrquote:Op donderdag 25 september 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er niet![]()
![]()
![]()
![]()
btw van dat topic
[..]
Hahahaha![]()
dat nat worden wel?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr![]()
![]()
Dat heb ik soms ook. Behalve dat emotioneel worden dan.
picsquote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr![]()
![]()
Alleen als het spettert.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr![]()
![]()
Nee, niet zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat je zo in jezelf er over nadenkt en een traantje wegpinkt bij de gedachte van je vriend...
'hij is so handsum!! '
Echt?
Elke keer als ik er naast wakker wordquote:Op donderdag 25 september 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet zo.Maar heb je dat nooit? Dat je naar je lover kijkt en denkt, gvd dat heb ik toch mooi voor elkaar.
ik denk dan altijd, jezus was is ze eigenlijk lelijk zonder make-upquote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke keer als ik er naast wakker word![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk dan altijd, jezus was is ze eigenlijk lelijk zonder make-up
Ahw zo schattig dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿quote:Op donderdag 25 september 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar klopt wel, ja. So so romantic ;O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿Dat was al bekend na de blueberry muffin-thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd nog an toe![]()
.
Ik heb altijd heel nare associaties bij blueberry muffin.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was al bekend na de blueberry muffin-thee.
blue waffle?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel nare associaties bij blueberry muffin.
Ja, daardoor dus.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet zo.Maar heb je dat nooit? Dat je naar je lover kijkt en denkt, gvd dat heb ik toch mooi voor elkaar.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Kunnen we weer even haten?
Het komt wel over als 'ik ben zo blij dat ik met m'n average ass above average heb gescoord' hoorquote:
Nee, ben hartstikke niet-blij ermeequote:
Pics van chloro's ass?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het komt wel over als 'ik ben zo blij dat ik met m'n average ass above average heb gescoord' hoor.
Ach welnee, is toch gewoon een teken dat je gelukkig bent met iemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het komt wel over als 'ik ben zo blij dat ik met m'n average ass above average heb gescoord' hoor.
Zo ijskoud weer. :squote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ben hartstikke niet-blij ermee
[..]
Pics van chloro's ass?
Heb je een bushokje beschikbaar?quote:
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het cornyquote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach welnee, is toch gewoon een teken dat je gelukkig bent met iemand.
Je hoeft niet bang te zijn voor je zoetsappige kant hoor, bby. :$$quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een bushokje beschikbaar?
[..]
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het corny.
Ik maak die bij de tramhalte bij je huis wel ff vrijquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een bushokje beschikbaar?
[..]
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het corny.
Heb ruzie met d'rquote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik maak die bij de tramhalte bij je huis wel ff vrij. Maar hoe zit 't met jou dan, nog steeds met dat friends with benefit-blondje?
Oh god, wat heb je gedaan?quote:
I know rightquote:Op donderdag 25 september 2014 12:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ruzie met je benefits chick?? daaayuummmm
quote:
quote:
Je gaat naar de kamasutrabeurs met een vriend en dat vindt zij niet leuk?quote:
Ze zeurt?quote:
Was dat die chick waar je pics can ahd laten zien?quote:
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijkquote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat je zo in jezelf er over nadenkt en een traantje wegpinkt bij de gedachte van je vriend...
'hij is so handsum!! '
Echt?
Komt wel goed. Genoeg korte vrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijk
Staan ze vaak achter je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijk
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿Hahahaha idd vet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Doen ze beide iets niet goedquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dWc die al 8 jaar dezelfde fwb heeft!
Gewoon in het vervolg je broekspijpen oprollen. Chicks diggen dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |