Wow. Nu is het gedaanquote:
Vind een geitentepel wel een viezer idee dan een koeienuier, dunno whyquote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het is melk, geen kaas. Dat drink je ijskoud of warm. Hoewel warme geitenmelkdie dampen
slecht idee denk ik
Goed zo
"Nu is het gedaan"quote:
Welke chicks?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso wijven op FOK! buiten KLB SC chicks om.
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online Gquote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Dwc kom GTA online spelen, ouwe kuttekijker
wie is dwcquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online G. I ain't finna ride in no Hooptie.
heeft hij nu t account van mmgy ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo'n neger die hier eerst poste ;s
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omg, het is kankerdonker ineens, mocht ik nooit meer posten, love y'all.
Nee, MMGYMCMB is blank.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft hij nu t account van mmgy ofzo?
Is dat met die brie en aardbeien? Of welke?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.
5 EURO 25 EUROCENT VOOR EEN BAKJE MAALTIJDSALADE FUCKING TYFUS DIEVEN ZIJN HET
Niet in de spiegel kijken in het donker, ik waarschuw niet meer.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omg, het is kankerdonker ineens, mocht ik nooit meer posten, love y'all.
Ditquote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik koop die bakken altijd in de bonus of met 35%, dief van je eigen portemonnee anders .
Oke Meloewa.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.
Nee die Mediterraanse met garnaaltjes en kleine zaadjes en sausje enz.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat met die brie en aardbeien? Of welke?
Ik koop die bakken altijd in de bonus of met 35%, dief van je eigen portemonnee anders.
hmm ik maak ze liever zelf swsquote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar luiquote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm ik maak ze liever zelf sws
Omdat garnaaltjes > kki duur.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die Mediterraanse met garnaaltjes en kleine zaadjes en sausje enz.
En ja deze had geen sticker en was maar 1 bakje van
I know maar dayum 5,25 voor een kant en klare bak salade, houd op met me hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat garnaaltjes > kki duur.
nee daarom gooi je er ook van alles in, een konijn eet alleen maar droge troepquote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
maaltijdsalade, ben toch geen konijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |