ok, post progressie picsquote:Op woensdag 24 september 2014 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ok, ik weet niet waarom je dat zou willen maar ik zal een afspraak maken
Mis je niets aanquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zulke vunzigheden is het nooit gekomen.
Remiquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Madelieffff is een soort mapima / Meloewa of hoe moet ik het zien?
GADVERDAMME DWC gooi het weg nu het nog kanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lief dagboek,
Ik drink as we speak mijn eerste glas geitenmelk ooit. Nootachtige geur en smaak, op zich wel oké.
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.quote:
ik ben gewoon een madeliefff, wat voor soort ben jij?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.
één voordeel ten opzichte van mapima is dat madelieff normaal Nederlands typtquote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.
op 2:40 wordt KLB beschrevenquote:
ja volgens mij is Javier Guzman ook een FOK!kerquote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
op 2:40 wordt KLB beschreven
hehequote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja volgens mij is Javier Guzman ook een FOK!ker
Oh haha, bedacht echt net van 'hmm, misschien als ik het lauw laat worden komen de smaken nóg beter tot z'n recht'quote:Op woensdag 24 september 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
GADVERDAMME DWC gooi het weg nu het nog kan
Laat maar eens een glas lauw worden san hoef je het nooit meer
Geitenkaas
Geitenmelk
Baby geitjes
Daar zit wat in. Is dus in ieder geval niet dezelfde persoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
één voordeel ten opzichte van mapima is dat madelieff normaal Nederlands typt
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben gewoon een madeliefff, wat voor soort ben jij?
Verre van.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Madelieffff is een soort mapima / Meloewa of hoe moet ik het zien?
Nee het is melk, geen kaas. Dat drink je ijskoud of warm. Hoewel warme geitenmelkquote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh haha, bedacht echt net van 'hmm, misschien als ik het lauw laat worden komen de smaken nóg beter tot z'n recht'. Maar oké, drink ik het wel koud
. Herhalingsgevaar nihil overigens, koe > geit.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso wijven op FOK! buiten KLB SC chicks om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |