Heb mijn capuchon nog :squote:Op woensdag 24 september 2014 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, dat wordt lastig. Eenmaal die voorhuid eraf is definitief.
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.quote:
Pics :squote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.
Jij draagt je voorhuid als bandana?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 2NutZ mij best wel mag eigenlijk
Wat boeit het of ik je mag of niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 2NutZ mij best wel mag eigenlijk
Hahaha als in mannelijk geslachtsorgaan?quote:
Trendsetter dit dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij draagt je voorhuid als bandana?
Had zij jou gebeld: "Hoi ik heb een nieuwe vriend? "quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nee dan zijn er blijkbaar nog gevoelens. Toen ik het hoorde bij mijn ex was ik blij voor haar.
Zou me goed doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat boeit het of ik je mag of niet?
hahah ja diequote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha als in mannelijk geslachtsorgaan?hahahahaha
Ha! hipsterquote:
Wat voor insect?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doet zo'n gebrek aan intellect pijn?
Is BT afvallen het centrale thema van de SC geworden?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doet zo'n gebrek aan intellect pijn?
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.quote:
Geappt.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had zij jou gebeld: "Hoi ik heb een nieuwe vriend? "
ik las verbaasde erectiequote:Op woensdag 24 september 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.
Iedere gek zijn gebrek.quote:
Hahahaha blauwe doosquote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha en er staat ook lul in je ondertitel
hahaha waar het hart vol van isquote:
Er moet ergens een begin zijn, vriend.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahahaha blauwe doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker de kut van Veer na een avondje met Dven?
;p ;pquote:Op woensdag 24 september 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha waar het hart vol van is![]()
![]()
[..]
Er moet ergens een begin zijn, vriend.
nueken die ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahahaha blauwe doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker de kut van Veer na een avondje met Dven?
bulgaren werken nietquote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Polen en Bulgaren, weet niet of dat zo goed werkt.
tuurlijk wel. samen een beetje zuipen en stelenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jij bent gewoon Braddie in een ander lichaam.quote:
Meer een subthema.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is BT afvallen het centrale thema van de SC geworden?
De frustratie druipt hier van af.quote:
Maakt niet uit, als het erin past, past ie anders harder duwen en spuug gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jaaaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
dan kunnen ze gelijk voor wickedmen een ps4 stelen in het huis waar ze het tuintje van onderhouden
Frustratie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De frustratie druipt hier van af.
Totaal geen prestatiequote:Op woensdag 24 september 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik deze account morgen precies één jaar heb. Wat vinden jullie daar van?
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef chroestjov het volgende:
Jij bent gewoon Braddie in een ander lichaam.
Triest.quote:
Ja.quote:
Ik FOK! wel al sinds 2007, maar dat waren altijd baggeraccounts waar ik mij met terugwerkende kracht flink voor schaam.quote:
Pics?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik FOK! wel al sinds 2007, maar dat waren altijd baggeraccounts waar ik mij met terugwerkende kracht flink voor schaam.
Voor FOK! schamen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik FOK! wel al sinds 2007, maar dat waren altijd baggeraccounts waar ik mij met terugwerkende kracht flink voor schaam.
Ik wil niet dat mijn vriendjes op FOK! mij veroordelen om mijn baggerverleden, laat mequote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja soms heb ik het gevoel dat RL kennissen/vrienden soms mijn pohi doorkijken.
Omdat ze niet aardig tegen je doet en je ego'tje dat niet kan handelen speel je haar maar de zwarte piet toequote:
hahaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet aardig tegen je doet en je ego'tje dat niet kan handelen speel je haar maar de zwarte piet toetriest. Veer is knap, dat kan je niet ontkennen.
Okequote:
Wil je geen één op één meet, of vind je dat hoño klinken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Wanneer is de KLB SC meet? Ik wil jullie allen ontmoeten
Dat is ook mogelijk. Ben wss met Mortie in de stad donderdag, je mag aansluitenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je geen één op één meet, of vind je dat hoño klinken.
Heb geduld, kleine bambino. Antwoorden zullen komenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GEEF UITGEBREIDER ANTWOORD MIJN EGO HANDELD DIT NIET?!?!!
Zijn jullie nu besties.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk. Ben wss met Mortie in de stad donderdag, je mag aansluiten( Den Haag )
Ieder z'n ding hè.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
We Tinderen altijd samen onder de sterren hier in mijn tuin.
snap ikquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik meat alleen Robo, Veer, de echte BT én WD natuurlijk. Hihaho.
Haha nu zeg je weer meat. Hou eens op met je penorgrapjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
meatquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Gebruikte jij maar eens wat soap.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef madeliefff het volgende:
wat een soap hier vandaaghier hou ik van
hahaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruikte jij maar eens wat soap.
het leidt wel een beetje af van het werkquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef madeliefff het volgende:
wat een soap hier vandaaghier hou ik van
hallo wat wil je hiermee zeggen jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruikte jij maar eens wat soap.
2NutZ wat is dit? Vanwaar die haat naar BT of moet dit een troll voorstellen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet aardig tegen je doet en je ego'tje dat niet kan handelen speel je haar maar de zwarte piet toetriest. Veer is knap, dat kan je niet ontkennen.
Dat je met je blote kut ingezeept op FOK! moet komenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hallo wat wil je hiermee zeggen ja
Dat je een treurig en grijs bestaan hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb ludo allang gezien in amstelveen, hij lijkt kleiner dan op tv hoor, maarja ga je gangquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik wil meaten met Ludo :Sssssss
Niks was grapje poepiescheetje :squote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mag ik dan komen. Hihi komen. Dibs op wdquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
ik begon al te ruiken aan mezelf...maar nee ik ruik nog steeds naar rozenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks was grapje poepiescheetje :s
kan nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat je een treurig en grijs bestaan hebt.
Pics van hoe je jezelf snift?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik begon al te ruiken aan mezelf...maar nee ik ruik nog steeds naar rozen
wie dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef wickedmen het volgende:
Toch wel baas die Durrrr. Die hosselde gewoon in prive meer Foksters bij elkaar omdat ze geilden op hem dan die ridders hier.
mensen als supergirl denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het leidt wel een beetje af van het werk
Hahaquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ wat is dit? Vanwaar die haat naar BT of moet dit een troll voorstellen?
zie dmquote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pics van hoe je jezelf snift?filmpje mag ook wel.
Het is niks persoonlijks.quote:
Jij mocht willen dat je zijn schoenen mocht likken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaja dat zal wel echt zo'n typisch geval voor durrrr zijn
![]()
Damn man, wat is er met jou eigenlijk? nu al paar keer gelachen...
Meloewa, Blondje trololololquote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En meloewa. Titta. Blondje
Baas hoor
wie is die titta eigenlijk?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En meloewa. Titta. Blondje
Baas hoor
het wordt herfst, ik word daar vrolijk van.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaja dat zal wel echt zo'n typisch geval voor durrrr zijn
![]()
Damn man, wat is er met jou eigenlijk? nu al paar keer gelachen...
Dat vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijks.
ik vind je gewoon een kneus
Jij levert altijd hequote:
Teregte klacht.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
en de kuttopics van meloena mis ik wel een beetje. mapima is maar een slap aftreksel
Hey, ik trek gewoon mijn conclusie na het lezen van 85% van jouw internet zinnenquote:
Is dat het? ik zie het als een positieve veranderingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is die titta eigenlijk?
en de kuttopics van meloena mis ik wel een beetje. mapima is maar een slap aftreksel
[..]
het wordt herfst, ik word daar vrolijk van.
bruine blaadjes, klagende mensen, treinspringers, bommen op IS. prachtige tijd toch
Heb nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tjah ik kan een uitdaging nooit weerstaan
jou moet ik welquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
bruine blaadjes, klagende mensen, treinspringers, bommen op IS. prachtige tijd toch
Raarquote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hey, ik trek gewoon mijn conclusie na het lezen van 85% van jouw internet zinnen
ze had wel iets aandoenlijks (is dat goed nederlands?)quote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Teregte klacht.
Maar ze wilt geen nieuw account meer maken maar heeft wel 20x meer struggles dan ooit.
ja ik vind regen altijd wel gezelligquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vind regen altijd wel gezellig
Rainymood.comquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en boerenkoolquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:
Haha mietjequote:Op woensdag 24 september 2014 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vraag niet wat het is hoor, dan zit ik niet met t dilemma
Dat nummer kennenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
kut TT overigens.
en dan vooral omdat mijn werk computer geen geluid heeft en ik dat nummer nu niet kan opzetten
nu nog een leuke achtergrond erbij, maar t regent nu buiten ook:)quote:
voor mij liever andijviestamppot of hutspotquote:
gewoon liegenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef vigilant7 het volgende:
Ik zou liegen als ik zei dat ik het kende maar ik ken het niet.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef vigilant7 het volgende:
Ik zou liegen als ik zei dat ik het kende maar ik ken het niet.
mag ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu nog een leuke achtergrond erbij, maar t regent nu buiten ook:)
[..]
voor mij liever andijviestamppot of hutspot
pics, of ik geloof het nietquote:
gewoon dik worden, dan krijg je ze vanzelfquote:
Staat m'n metabolisme niet toe.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon dik worden, dan krijg je ze vanzelf
Witte ridder hier, is niet zo hoorquote:
Verslikte me in m'n waterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Witte ridder hier, is niet zo hoorje bent mooi zo als je bent. Wees jezelf en shine gewoon zoals God het heeft bedoeld.
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezienquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Witte ridder hier, is niet zo hoorje bent mooi zo als je bent. Wees jezelf en shine gewoon zoals God het heeft bedoeld.
hij zingt over foraquote:
Zo klein?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten niet eens gezien
zou het niet eens tijd worden danquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezien
heeft hij mijn fotos dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:25 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
2nutz deelt alles gewoon hoor, gave gast
Dus ook nog jokken? maar jammer voor hem, niets mis meequote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezien
Whehehequote:
hij zegt ook dat jij een kleine hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hij zegt toch dat jij het bent
hij is groter gewend, jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt ook dat jij een kleine hebt
Negatief saldo?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Probeer al dagen een abo te kopen maar lukt niet
Nee, technische storingquote:
wat voor abo?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Probeer al dagen een abo te kopen maar lukt niet
cadeau voor jouquote:
FOK! Pimp abo natuurlijk :quote:
zelfs als het cadeau een fok abo is?quote:
Nooit verwacht, ditquote:
moet je komenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
ik ga straks lapo doe in dit topic degene die het stiekem zelf probeert heeft ruzie met mij![]()
Ja, echt totaal een verrassing dat jij daar van houdquote:
Lukt je nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
ik ga straks lapo doe in dit topic degene die het stiekem zelf probeert heeft ruzie met mij![]()
houdtquote:Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt totaal een verrassing dat jij daar van houd!!!
[..]
Lukt je niet
wacht maar afquote:Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt totaal als een verrassing dat jij daar van houd!!!
[..]
Lukt je niet
Is goed, ik F5 tot die tijd wel.quote:
Weet ik.quote:
ja, tuurlijk, nog iets meer dan 100 posts wachtenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
Was het m'n e-chick maar, dan had ik nog wat om over te e-opscheppen tegen m'n e-vrienden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
TARDIS, gaat je e-chick nu e-vreemd met eend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was het m'n e-chick maar, dan had ik nog wat om over te e-opscheppen tegen m'n e-vrienden.Geen e-worries. Alles komt weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wie is e-chick?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
TARDIS, gaat je e-chick nu e-vreemd met eend?
houseoftheholy die toen met TARDIS heeft gevreeenquote:
Tot zulke vunzigheden is het nooit gekomen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
houseoftheholy die toen met TARDIS heeft gevreeen
oo en dat laatste wist ik ook al niet lolquote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
houseoftheholy die toen met TARDIS heeft gevreeen
Alleen elkanders snorren gekroelt?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zulke vunzigheden is het nooit gekomen.
Ik weet heel veel, fokpaparazzi representquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo en dat laatste wist ik ook al niet lol
Nee alleen verlegen aan twee kanten van hetzelfde café gezeten.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen elkanders snorren gekroelt?
ik merk het! ik hou je gangen vanaf nu in de gatenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet heel veel, fokpaparazzi represent
ahw zoals echte fokkers doen dusquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee alleen verlegen aan twee kanten van hetzelfde café gezeten.
Was goed geslaagd ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahw zoals echte fokkers doen dus
Mijn gangen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik merk het! ik hou je gangen vanaf nu in de gaten
Awwwwwwwquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je hebt elkaar ge-eyefucked?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, dat durfde ik niet. Daardoor weet ik uiteraard ook niet of zij dat wel bij mij gedaan heeft.quote:
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, dat durfde ik niet. Daardoor weet ik uiteraard ook niet of zij dat wel bij mij gedaan heeft.
nee, dan kan ik nog harder om je lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan pics van m'n omgevormde zwans?
ok, ik weet niet waarom je dat zou willen maar ik zal een afspraak makenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nee, dan kan ik nog harder om je lachen
Nederlands om precies te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gangen?zal wel amsterdams zijn..
ok, post progressie picsquote:Op woensdag 24 september 2014 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ok, ik weet niet waarom je dat zou willen maar ik zal een afspraak maken
Mis je niets aanquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zulke vunzigheden is het nooit gekomen.
Remiquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Madelieffff is een soort mapima / Meloewa of hoe moet ik het zien?
GADVERDAMME DWC gooi het weg nu het nog kanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lief dagboek,
Ik drink as we speak mijn eerste glas geitenmelk ooit. Nootachtige geur en smaak, op zich wel oké.
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.quote:
ik ben gewoon een madeliefff, wat voor soort ben jij?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.
één voordeel ten opzichte van mapima is dat madelieff normaal Nederlands typtquote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb beetje terug gelezen want vermaak en dat baseer ik op jouw Posts hier. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, daarom vroeg ik het ook.
op 2:40 wordt KLB beschrevenquote:
ja volgens mij is Javier Guzman ook een FOK!kerquote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
op 2:40 wordt KLB beschreven
hehequote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja volgens mij is Javier Guzman ook een FOK!ker
Oh haha, bedacht echt net van 'hmm, misschien als ik het lauw laat worden komen de smaken nóg beter tot z'n recht'quote:Op woensdag 24 september 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
GADVERDAMME DWC gooi het weg nu het nog kan
Laat maar eens een glas lauw worden san hoef je het nooit meer
Geitenkaas
Geitenmelk
Baby geitjes
Daar zit wat in. Is dus in ieder geval niet dezelfde persoon.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
één voordeel ten opzichte van mapima is dat madelieff normaal Nederlands typt
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben gewoon een madeliefff, wat voor soort ben jij?
Verre van.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
Madelieffff is een soort mapima / Meloewa of hoe moet ik het zien?
Nee het is melk, geen kaas. Dat drink je ijskoud of warm. Hoewel warme geitenmelkquote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh haha, bedacht echt net van 'hmm, misschien als ik het lauw laat worden komen de smaken nóg beter tot z'n recht'. Maar oké, drink ik het wel koud
. Herhalingsgevaar nihil overigens, koe > geit.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso wijven op FOK! buiten KLB SC chicks om.
Wow. Nu is het gedaanquote:
Vind een geitentepel wel een viezer idee dan een koeienuier, dunno whyquote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het is melk, geen kaas. Dat drink je ijskoud of warm. Hoewel warme geitenmelkdie dampen
slecht idee denk ik
Goed zo
"Nu is het gedaan"quote:
Welke chicks?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso wijven op FOK! buiten KLB SC chicks om.
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online Gquote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Dwc kom GTA online spelen, ouwe kuttekijker
wie is dwcquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online G. I ain't finna ride in no Hooptie.
heeft hij nu t account van mmgy ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo'n neger die hier eerst poste ;s
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omg, het is kankerdonker ineens, mocht ik nooit meer posten, love y'all.
Nee, MMGYMCMB is blank.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft hij nu t account van mmgy ofzo?
Is dat met die brie en aardbeien? Of welke?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.
5 EURO 25 EUROCENT VOOR EEN BAKJE MAALTIJDSALADE FUCKING TYFUS DIEVEN ZIJN HET
Niet in de spiegel kijken in het donker, ik waarschuw niet meer.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Omg, het is kankerdonker ineens, mocht ik nooit meer posten, love y'all.
Ditquote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik koop die bakken altijd in de bonus of met 35%, dief van je eigen portemonnee anders .
Oke Meloewa.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tyfus man, kom ik bij die kut AH om een salade te kopen, zie ik overal prijzen staan 3 euro of 4 euro. Maar precies die ik wilde stond geen prijskaartje voor dus ik dacht zal wel ong gelijk zijn.
Nee die Mediterraanse met garnaaltjes en kleine zaadjes en sausje enz.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat met die brie en aardbeien? Of welke?
Ik koop die bakken altijd in de bonus of met 35%, dief van je eigen portemonnee anders.
hmm ik maak ze liever zelf swsquote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar luiquote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm ik maak ze liever zelf sws
Omdat garnaaltjes > kki duur.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die Mediterraanse met garnaaltjes en kleine zaadjes en sausje enz.
En ja deze had geen sticker en was maar 1 bakje van
I know maar dayum 5,25 voor een kant en klare bak salade, houd op met me hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat garnaaltjes > kki duur.
nee daarom gooi je er ook van alles in, een konijn eet alleen maar droge troepquote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
maaltijdsalade, ben toch geen konijn
Best lekker hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
Is wel chill voor naast je 2e lunch rond 14:30quote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
quote:
Studenten gonna studentquote:
Zou sticker op plakken en vervolgens voor je afrekenenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die Mediterraanse met garnaaltjes en kleine zaadjes en sausje enz.
En ja deze had geen sticker en was maar 1 bakje van
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou sticker op plakken en vervolgens voor je afrekenen.
toch een neger dusquote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ [
[..]
[..]
Zou sticker op plakken en vervolgens voor je afrekenen.
Ik ken een mop.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
Basisschool reactie ''ben toch geen konijn'' einzienizne zXD XD djihhihihi
lukt het?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ken een mop.
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP![]()
![]()
raap me op xD ahahahaah ik kan niet meer wat een dijenkletser xD ahahahayghahwuhuahaucourgette
Slaat 'madelief' op 'vriendelijk voor maden' ofzo, onaardige spoelworm die je er bentquote:Op woensdag 24 september 2014 18:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch een neger dus... grapje
Whahahaha stuk om ''ahahahayghahwuhuahaucourgette''quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ken een mop.
TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP![]()
![]()
raap me op xD ahahahaah ik kan niet meer wat een dijenkletser xD ahahahayghahwuhuahaucourgette
niet tegen een grapje kunnenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slaat 'madelief' op 'vriendelijk voor maden' ofzo, onaardige spoelworm die je er bent.
HAHAHA onaardige spoelwormquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slaat 'madelief' op 'vriendelijk voor maden' ofzo, onaardige spoelworm die je er bent.
heb je platvoeten?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zit ik altijd als een blije hobbit te lachen als dWc iets post?
kk die zag ik nog niet eensquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahahaha stuk om ''ahahahayghahwuhuahaucourgette''![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet tegen een grapje kunnen
Heb jij wel 's in LIF/US gepostquote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet tegen een grapje kunnen
jah, maar geen fotos als je dat bedoeldquote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij wel 's in LIF/US gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |