Jij hebt nooit liefde gekend dusquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso dingen met je ex bespreken.. het is gvd je ex... je bent haar niets verplicht. betaflikkertje
Zie hierbovenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nee, maar oke..
[..]
Hmm naja aangezien we tijd hebben gehad lijkt het me wel normaal dat ze het van mij hoort ipv dat ze ons opeens ziet lopen zeg maar.. Vind ik netjes.
Nee nog nietKomt wel goed...
[..]
Hierboven
huh?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
De enige reden waarom je ex nog bij je wil zijn is omdat ze jou terug wil, dus nee, ik zou het niet doen.
History he. Maar zegt eigenlijk wel genoeg over hoe het zit om het nog te vertellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
* Dat ik een nieuwe vriendin heb.
Waarom zou je, ziet of hoort ze vanzelf wel.
Inderdaad. Dit is de reden van mijn getypte zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt nooit liefde gekend dus
Fixed!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is de reden van mijn FOK! karikatuur.
kquote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is de reden van mijn getypte zin.
Er stond expres geen vraagteken achter die zin. Nee, dus.quote:
Oh jij bent zo een die met al zijn ex'en vrienden blijft ?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Je ex hoeft niet perse een vreselijk persoon te zijn hoor.
Ja dat 'ziet of hoort ze vanzelf wel' zou ik zelf ook niet leuk vinden.. dus denk dat ik het wel vertel als het zover is. Gewoon een update van elkaars leven.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er stond expres geen vraagteken achter die zin. Nee, dus.
Heb er maar 1. Ben 22 en heb 4 jaar relatie gehad. Dus diegene is ook niet zomaar 'een ex'.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo een die met al zijn ex'en vrienden blijft ?
Dikke kans dat zij het zo opvatquote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Behalve als het was om nog een tik of payback uit te delen.
Waarom vraag je het wanneer je er al uit bent wat je gaat doen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat 'ziet of hoort ze vanzelf wel' zou ik zelf ook niet leuk vinden.. dus denk dat ik het wel vertel als het zover is. Gewoon een update van elkaars leven.
Why not? Zolang het niet kut of dramatisch afloopt en misschien is gevoelsmatig altijd nog mogelijk om wat geneuk voor of achteraf te hebben na de break-up.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo een die met al zijn ex'en vrienden blijft ?
Ik vroeg om 2NutZ zijn mening, misschien had de slimme kerel nog iets slims te melden, maar het viel tegen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom vraag je het wanneer je er al uit bent wat je gaat doen?
My god. Je denkt for real dat dat netjes is?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nou nee, maar oke..
[..]
Hmm naja aangezien we tijd hebben gehad lijkt het me wel normaal dat ze het van mij hoort ipv dat ze ons opeens ziet lopen zeg maar.. Vind ik netjes.
Nee nog nietKomt wel goed...
[..]
Hierboven
En dan krijg je dit soort dingen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
"Hoiwe zijn nu al een paar maanden geen stelletje meer Priscilla, maar ik moet toch vertellen dat een andere meidje mijn hart heeft gestolen... sorry maar zo is het.. sorry hoor echt.. sorry
"
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
My god. Je denkt for real dat dat netjes is?
Doe maar niet, geen enkel meisje zou dat leuk vinden om te horen. Ja natuurlijk, als het toevallig ter sprake komt omdat je elkaar tegenkomt ofzo prima maar niet dat je haar srs een berichtje of belletje stuurt met die mededeling.quote:
Hmm oke. Thx.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen enkel meisje zou dat leuk vinden om te horen. Ja natuurlijk, als het toevallig ter sprake komt omdat je elkaar tegenkomt ofzo prima maar niet dat je haar srs een berichtje of belletje stuurt met die mededeling.
Laat hem gewoon lekker zijn eigen fouten maken.... daar leer je meer van.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen enkel meisje zou dat leuk vinden om te horen. Ja natuurlijk, als het toevallig ter sprake komt omdat je elkaar tegenkomt ofzo prima maar niet dat je haar srs een berichtje of belletje stuurt met die mededeling.
Uhhhh nee dan zijn er blijkbaar nog gevoelens. Toen ik het hoorde bij mijn ex was ik blij voor haar.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom vraag je het wanneer je er al uit bent wat je gaat doen?
Walgelijk gedragquote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horen
Ja maar R&P zit toch vol trolls?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horen
jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja maar R&P zit toch vol trolls?
is het comic sans dag in zeeland??quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kan het komen doordat ik in het buitenland zit dat de inhoud van deze SC anders wordt weergegeven?
Zit je in libie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kan het komen doordat ik in het buitenland zit dat de inhoud van deze SC anders wordt weergegeven?
Thx vas blijkt weer hoe goed ik vrouwen begrijpquote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat joseph stalinquote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx vas blijkt weer hoe goed ik vrouwen begrijp
Kan je mij lid maken?quote:
Doe niet zo. Gewoon de shit wat ik lees. Maar Mortaxx heeft al opheldering gegeven, R&P kwaaltje blijkbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het comic sans dag in zeeland??
Nou, dat wordt lastig. Eenmaal die voorhuid eraf is definitief.quote:
Sorry hoor maar deze SC lijkt meer op een R&P of Sex SC dan KLB SC.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo. Gewoon de shit wat ik lees. Maar Mortaxx heeft al opheldering gegeven, R&P kwaaltje blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |