Hmm oke. Thx.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen enkel meisje zou dat leuk vinden om te horen. Ja natuurlijk, als het toevallig ter sprake komt omdat je elkaar tegenkomt ofzo prima maar niet dat je haar srs een berichtje of belletje stuurt met die mededeling.
Laat hem gewoon lekker zijn eigen fouten maken.... daar leer je meer van.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen enkel meisje zou dat leuk vinden om te horen. Ja natuurlijk, als het toevallig ter sprake komt omdat je elkaar tegenkomt ofzo prima maar niet dat je haar srs een berichtje of belletje stuurt met die mededeling.
Uhhhh nee dan zijn er blijkbaar nog gevoelens. Toen ik het hoorde bij mijn ex was ik blij voor haar.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom vraag je het wanneer je er al uit bent wat je gaat doen?
Walgelijk gedragquote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horen
Ja maar R&P zit toch vol trolls?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch r&p gedrag. Iets vragen. Al het advies tegenspreken of negeren tot er iemand komt die zegt wat je wil horen
jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja maar R&P zit toch vol trolls?
is het comic sans dag in zeeland??quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kan het komen doordat ik in het buitenland zit dat de inhoud van deze SC anders wordt weergegeven?
Zit je in libie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kan het komen doordat ik in het buitenland zit dat de inhoud van deze SC anders wordt weergegeven?
Thx vas blijkt weer hoe goed ik vrouwen begrijpquote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
is dat joseph stalinquote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx vas blijkt weer hoe goed ik vrouwen begrijp
Kan je mij lid maken?quote:
Doe niet zo. Gewoon de shit wat ik lees. Maar Mortaxx heeft al opheldering gegeven, R&P kwaaltje blijkbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het comic sans dag in zeeland??
Nou, dat wordt lastig. Eenmaal die voorhuid eraf is definitief.quote:
Sorry hoor maar deze SC lijkt meer op een R&P of Sex SC dan KLB SC.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo. Gewoon de shit wat ik lees. Maar Mortaxx heeft al opheldering gegeven, R&P kwaaltje blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |