Staat m'n metabolisme niet toe.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon dik worden, dan krijg je ze vanzelf
Witte ridder hier, is niet zo hoorquote:
Verslikte me in m'n waterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Witte ridder hier, is niet zo hoorje bent mooi zo als je bent. Wees jezelf en shine gewoon zoals God het heeft bedoeld.
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezienquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Witte ridder hier, is niet zo hoorje bent mooi zo als je bent. Wees jezelf en shine gewoon zoals God het heeft bedoeld.
hij zingt over foraquote:
Zo klein?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten niet eens gezien
zou het niet eens tijd worden danquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezien
heeft hij mijn fotos dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:25 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
2nutz deelt alles gewoon hoor, gave gast
Dus ook nog jokken? maar jammer voor hem, niets mis meequote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij heeft mijn tieten of de rest van mij niet eens gezien
Whehehequote:
hij zegt ook dat jij een kleine hebtquote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hij zegt toch dat jij het bent
hij is groter gewend, jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt ook dat jij een kleine hebt
Negatief saldo?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Probeer al dagen een abo te kopen maar lukt niet
Nee, technische storingquote:
wat voor abo?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Probeer al dagen een abo te kopen maar lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |