mensen als supergirl denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het leidt wel een beetje af van het werk
Hahaquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ wat is dit? Vanwaar die haat naar BT of moet dit een troll voorstellen?
zie dmquote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pics van hoe je jezelf snift?filmpje mag ook wel.
Het is niks persoonlijks.quote:
Jij mocht willen dat je zijn schoenen mocht likken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaja dat zal wel echt zo'n typisch geval voor durrrr zijn
![]()
Damn man, wat is er met jou eigenlijk? nu al paar keer gelachen...
Meloewa, Blondje trololololquote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En meloewa. Titta. Blondje
Baas hoor
wie is die titta eigenlijk?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En meloewa. Titta. Blondje
Baas hoor
het wordt herfst, ik word daar vrolijk van.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaja dat zal wel echt zo'n typisch geval voor durrrr zijn
![]()
Damn man, wat is er met jou eigenlijk? nu al paar keer gelachen...
Dat vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is niks persoonlijks.
ik vind je gewoon een kneus
Jij levert altijd hequote:
Teregte klacht.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
en de kuttopics van meloena mis ik wel een beetje. mapima is maar een slap aftreksel
Hey, ik trek gewoon mijn conclusie na het lezen van 85% van jouw internet zinnenquote:
Is dat het? ik zie het als een positieve veranderingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is die titta eigenlijk?
en de kuttopics van meloena mis ik wel een beetje. mapima is maar een slap aftreksel
[..]
het wordt herfst, ik word daar vrolijk van.
bruine blaadjes, klagende mensen, treinspringers, bommen op IS. prachtige tijd toch
Heb nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tjah ik kan een uitdaging nooit weerstaan
jou moet ik welquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
bruine blaadjes, klagende mensen, treinspringers, bommen op IS. prachtige tijd toch
Raarquote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hey, ik trek gewoon mijn conclusie na het lezen van 85% van jouw internet zinnen
ze had wel iets aandoenlijks (is dat goed nederlands?)quote:Op woensdag 24 september 2014 16:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Teregte klacht.
Maar ze wilt geen nieuw account meer maken maar heeft wel 20x meer struggles dan ooit.
ja ik vind regen altijd wel gezelligquote:Op woensdag 24 september 2014 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vind regen altijd wel gezellig
Rainymood.comquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en boerenkoolquote:Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:
Haha mietjequote:Op woensdag 24 september 2014 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vraag niet wat het is hoor, dan zit ik niet met t dilemma
Dat nummer kennenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
kut TT overigens.
en dan vooral omdat mijn werk computer geen geluid heeft en ik dat nummer nu niet kan opzetten
nu nog een leuke achtergrond erbij, maar t regent nu buiten ook:)quote:
voor mij liever andijviestamppot of hutspotquote:
gewoon liegenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef vigilant7 het volgende:
Ik zou liegen als ik zei dat ik het kende maar ik ken het niet.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef vigilant7 het volgende:
Ik zou liegen als ik zei dat ik het kende maar ik ken het niet.
mag ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu nog een leuke achtergrond erbij, maar t regent nu buiten ook:)
[..]
voor mij liever andijviestamppot of hutspot
pics, of ik geloof het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |