Haha nu zeg je weer meat. Hou eens op met je penorgrapjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik meat alleen Robo, Veer, de echte BT én WD natuurlijk. Hihaho.
meatquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Gebruikte jij maar eens wat soap.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef madeliefff het volgende:
wat een soap hier vandaaghier hou ik van
hahaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruikte jij maar eens wat soap.
het leidt wel een beetje af van het werkquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef madeliefff het volgende:
wat een soap hier vandaaghier hou ik van
hallo wat wil je hiermee zeggen jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruikte jij maar eens wat soap.
2NutZ wat is dit? Vanwaar die haat naar BT of moet dit een troll voorstellen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ze niet aardig tegen je doet en je ego'tje dat niet kan handelen speel je haar maar de zwarte piet toetriest. Veer is knap, dat kan je niet ontkennen.
Dat je met je blote kut ingezeept op FOK! moet komenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hallo wat wil je hiermee zeggen ja
Dat je een treurig en grijs bestaan hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb ludo allang gezien in amstelveen, hij lijkt kleiner dan op tv hoor, maarja ga je gangquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik wil meaten met Ludo :Sssssss
Niks was grapje poepiescheetje :squote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mag ik dan komen. Hihi komen. Dibs op wdquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
ik begon al te ruiken aan mezelf...maar nee ik ruik nog steeds naar rozenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks was grapje poepiescheetje :s
kan nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat je een treurig en grijs bestaan hebt.
Pics van hoe je jezelf snift?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik begon al te ruiken aan mezelf...maar nee ik ruik nog steeds naar rozen
wie dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef wickedmen het volgende:
Toch wel baas die Durrrr. Die hosselde gewoon in prive meer Foksters bij elkaar omdat ze geilden op hem dan die ridders hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |