Alleen elkanders snorren gekroelt?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tot zulke vunzigheden is het nooit gekomen.
Ik weet heel veel, fokpaparazzi representquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo en dat laatste wist ik ook al niet lol
Nee alleen verlegen aan twee kanten van hetzelfde café gezeten.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen elkanders snorren gekroelt?
ik merk het! ik hou je gangen vanaf nu in de gatenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet heel veel, fokpaparazzi represent
ahw zoals echte fokkers doen dusquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee alleen verlegen aan twee kanten van hetzelfde café gezeten.
Was goed geslaagd ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahw zoals echte fokkers doen dus
Mijn gangen?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik merk het! ik hou je gangen vanaf nu in de gaten
Awwwwwwwquote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je hebt elkaar ge-eyefucked?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, dat durfde ik niet. Daardoor weet ik uiteraard ook niet of zij dat wel bij mij gedaan heeft.quote:
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, dat durfde ik niet. Daardoor weet ik uiteraard ook niet of zij dat wel bij mij gedaan heeft.
nee, dan kan ik nog harder om je lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan pics van m'n omgevormde zwans?
ok, ik weet niet waarom je dat zou willen maar ik zal een afspraak makenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:03 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nee, dan kan ik nog harder om je lachen
Nederlands om precies te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gangen?zal wel amsterdams zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |