picsquote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr![]()
![]()
Dat heb ik soms ook. Behalve dat emotioneel worden dan.
Alleen als het spettert.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr![]()
![]()
Dat heb ik soms ook. Behalve dat emotioneel worden dan.
Nee, niet zo.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat je zo in jezelf er over nadenkt en een traantje wegpinkt bij de gedachte van je vriend...
'hij is so handsum!! '
Echt?
Elke keer als ik er naast wakker wordquote:Op donderdag 25 september 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet zo.Maar heb je dat nooit? Dat je naar je lover kijkt en denkt, gvd dat heb ik toch mooi voor elkaar.
ik denk dan altijd, jezus was is ze eigenlijk lelijk zonder make-upquote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke keer als ik er naast wakker word![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk dan altijd, jezus was is ze eigenlijk lelijk zonder make-up
Ahw zo schattig dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿quote:Op donderdag 25 september 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar klopt wel, ja. So so romantic ;O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿Dat was al bekend na de blueberry muffin-thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd nog an toe![]()
.
Ik heb altijd heel nare associaties bij blueberry muffin.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was al bekend na de blueberry muffin-thee.
blue waffle?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel nare associaties bij blueberry muffin.
Ja, daardoor dus.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niet zo.Maar heb je dat nooit? Dat je naar je lover kijkt en denkt, gvd dat heb ik toch mooi voor elkaar.
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Kunnen we weer even haten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |