quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?
Idd, gebeurd maar zo niet hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
Aan die zin mankeerde nog wel meer.quote:
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Die zal vast nog eens een keertje tussen ons in liggen jaquote:
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbekquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
Wijs mij er op zo dat ik leer!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Pics van haar zwaffelsmoel per DM graagquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbek.
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
ik had al het vermoeden dat jullie broer en zus konden zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Niet zo zwaar aan tillen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnomdat het van jou komt... telt extra zwaar.
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor mequote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef Salatrel het volgende:
zo ik brei er weer een eind aan voor vandaag
Dat doet hij nou altijd eh.quote:
Sorry toch zandkoekje van me :squote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doet hij nou altijd eh.Heb ook gevoelens. Ben ook maar een mens.
Ik zal mijn best doen.quote:
Voor mij telt vooral deze zinquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze vertelde me dat ze je pas echt leuk vond door je UI.
je zal maar zo'n vriendin hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs #2![]()
![]()
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zal maar zo'n vriendin hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |