Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
hoe is het met je ritssluiting?
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DMquote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZquote:
Oh jammer wel iddquote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DM
Hahahahaquote:
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.
Kwam voor mij niet geheel onverwacht want ik ben fysiek oppermachtig en heb een forse gouden pik.
Wie dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
ben kalm hoor, weniequote:Op donderdag 25 september 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je het plaatje nog niet gezien. Derhalve zal ik hem nogmaals voor je posten. Geen dank verder
[ afbeelding ]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZOpgeschoten bakvis
:ssquote:
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dankquote:
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebbenquote:
Dat doet me niet heel erg veel al geeft het me wel de bevestiging dat ik op goede voet bezig ben. Heb het normaliter toch niet zo hoog op met FOK!kersquote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
Dat is wel ver, ik denk er over na nogquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dank
Hardopquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
[..]
:ss
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
Hehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha altijd mooi die haat tegen Chai van jouquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?
Ik wil ook wel wat over jouw zwimpie nutz zeggen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?
supergirlquote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
In dat geval wens ik jullie een mooie toekomst samen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |