quote:
vroege dienst vandaag?quote:
Ik zou kk pissig door die wagon lopen en mensen op hun bek slaan als ze hun kaartje niet snel genoeg laten zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rangeerdienst van 05:01 tot 11:01 maarlaatste klusjej is om 10:08
ik ben geen kaartjesknipper meerquote:Op donderdag 25 september 2014 08:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou kk pissig door die wagon lopen en mensen op hun bek slaan als ze hun kaartje niet snel genoeg laten zien.
Oh right, choo choo operation controller.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben geen kaartjesknipper meer
verzekerd van een zitplaatsquote:Op donderdag 25 september 2014 08:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh right, choo choo operation controller.
But u did.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd man, net evaluatie op stage, alles prima gedaan met een paar kleine opmerkingen, zij snappen ook echt niet hoe ik een 4,9 en een 5,1 had gehaald![]()
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Zo zo... die Dven is ook best wel een leukerd zeg.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lekker met je clit over zijn litteken schrapen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel iets minder met die ritssluiting in zn schedel
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou je hem openritsen en in zijn hersenpan poepen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zou niet veel verschil uitmaken met wat er al inzit
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij een grote opengereten kut van 22 centimeter met hechtingen? :s
Ben nu wel een beetje van de leg jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet sherlockt, die dude zal wel denken
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
sws met je face op FOK staan..
Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.
mogguh.quote:
Wow, aparte zin ditquote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hallo, ik ben er ook oprechter dan CY over verbaasd ja.
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?quote:
Walgelijk dit.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?
Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
hoe is het met je ritssluiting?
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DMquote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Dven, zag je ook dat ik positief over je was?
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZquote:
Oh jammer wel iddquote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Het is dat je geen pussy hebt anders had je nu DM
Hahahahaquote:
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Is perfect hersteld. Volgens doktoren heb ik onwijs veel geluk dat ik zo weinig schade aan zo'n val heb overgehouden en dat het herstel zoveel vlotter verloopt dan dat zij verwacht hadden.
Kwam voor mij niet geheel onverwacht want ik ben fysiek oppermachtig en heb een forse gouden pik.
Wie dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
ben kalm hoor, weniequote:Op donderdag 25 september 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je het plaatje nog niet gezien. Derhalve zal ik hem nogmaals voor je posten. Geen dank verder
[ afbeelding ]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen mijn vriend 2NutZOpgeschoten bakvis
:ssquote:
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dankquote:
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebbenquote:
Dat doet me niet heel erg veel al geeft het me wel de bevestiging dat ik op goede voet bezig ben. Heb het normaliter toch niet zo hoog op met FOK!kersquote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe is het idee, dat sommigen op FOK! je liever dood hadden gezien?
Dat is wel ver, ik denk er over na nogquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog wel eens een pint met je drinken in het schone Brabant, als dank
Hardopquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
[..]
:ss
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar tot nootjes genoeg van je heeft en hij je als een gebruikt condoom van z'n lul rolt, uit z'n autoraampje gooit en je op de grond laat liggen terwijl hij de parkeerplaats af rijdt.
Hehe.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha altijd mooi die haat tegen Chai van jouquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die haters? Zelfs ik zou Chai nog een warm hart toedragen als ze d'r halve meloen open zou hebben.
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, negers en meloen weer.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier over 2-zwimpie-nutz hé?
Ik wil ook wel wat over jouw zwimpie nutz zeggen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
supergirlquote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
In dat geval wens ik jullie een mooie toekomst samen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik wel grappig. Chapeau. Al ben ik niet zo bang dat er iets tussen de hechte vriendschap van 2NutZ en mij kan komen.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Idd, gebeurd maar zo niet hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.quote:
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Die zal vast nog eens een keertje tussen ons in liggen jaquote:
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbekquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
Wijs mij er op zo dat ik leer!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan die zin mankeerde nog wel meer.
Pics van haar zwaffelsmoel per DM graagquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind Chloro anders aardig nootvriendelijk met d'r swaffelbek.
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij jezelf wat vriendelijker toont ten opzichte van nootjes.
ik had al het vermoeden dat jullie broer en zus konden zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnquote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, kan Nootjes wel tegen. Nootjes en ik hebben ook een speciale connectie.
Niet zo zwaar aan tillen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist vanwege die speciale connectie doen mij dat soort opmerkingen van jou wel pijnomdat het van jou komt... telt extra zwaar.
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor mequote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef Salatrel het volgende:
zo ik brei er weer een eind aan voor vandaag
Dat doet hij nou altijd eh.quote:
Sorry toch zandkoekje van me :squote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doet hij nou altijd eh.Heb ook gevoelens. Ben ook maar een mens.
Ik zal mijn best doen.quote:
Voor mij telt vooral deze zinquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze vertelde me dat ze je pas echt leuk vond door je UI.
je zal maar zo'n vriendin hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs #2![]()
![]()
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zal maar zo'n vriendin hebben
zo uitgebreid heb ik het topic niet gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.
in opleiding hea maar jaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs promotie van knipper naar bestuurder? Al een eerste zelfmoordpoging gezien? Prepare
.
inmiddels thuis. zo ff wat te nassen halen voor de lunchquote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor me.
leuk toch, monopoly is ook machinist, doe m de groeten.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval datquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
ik ben meer van de rijmpjes.... heeft u een OVchip en reist u met abonnement of op krediet vergeet dan het uitchecken niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval dat.
"Wij naderen station Amsterdam Centraal, saffraan is altijd al duur geweest."
Klinkt NSFW.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Sekstapes Brabantse tienermeisjes in omloop
Shit
Oh… voor niks een boner gekregen ;ssquote:Op donderdag 25 september 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het filmpje staat er niet bij
En toch klikken he op werkquote:
Dat is geen rijmpje :squote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ondanks onze vertraging zijn de overige treinen netjes op tijd vertrokken enz. enz.
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmenquote:
deze trein heeft inmiddels vertragingquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
Niet waar regel 3 heeft maar 5 lettergrepenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is regel 3 uit een limerick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |