zo uitgebreid heb ik het topic niet gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vriend is ook maar een rare als ik het zo hoor. Passen dus prima bij elkaar.
in opleiding hea maar jaquote:Op donderdag 25 september 2014 09:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs promotie van knipper naar bestuurder? Al een eerste zelfmoordpoging gezien? Prepare
.
inmiddels thuis. zo ff wat te nassen halen voor de lunchquote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, zie meteen een Jiskefet-scène voor me.
leuk toch, monopoly is ook machinist, doe m de groeten.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval datquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in opleiding hea maar japrepare jij maar met de gedachte dat iedere keer dat je in de trein stapt je kans hebt dat er een KLB'er aan de bediening zit
ik ben meer van de rijmpjes.... heeft u een OVchip en reist u met abonnement of op krediet vergeet dan het uitchecken niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verwerk tijdens het omroepen elke keer een subtiele verwijzing naar FOK!, voor het geval dat.
"Wij naderen station Amsterdam Centraal, saffraan is altijd al duur geweest."
Klinkt NSFW.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Sekstapes Brabantse tienermeisjes in omloop
Shit
Oh… voor niks een boner gekregen ;ssquote:Op donderdag 25 september 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het filmpje staat er niet bij
En toch klikken he op werkquote:
Dat is geen rijmpje :squote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ondanks onze vertraging zijn de overige treinen netjes op tijd vertrokken enz. enz.
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmenquote:
deze trein heeft inmiddels vertragingquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit :S was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 25 september 2014 11:34 schreef Robophatt het volgende:
was echt 3 keer aan het lezen m te kijken hoe het zou moeten rijmen
Niet waar regel 3 heeft maar 5 lettergrepenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is regel 3 uit een limerick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |