Nee, ben hartstikke niet-blij ermeequote:
Pics van chloro's ass?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het komt wel over als 'ik ben zo blij dat ik met m'n average ass above average heb gescoord' hoor.
Ach welnee, is toch gewoon een teken dat je gelukkig bent met iemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het komt wel over als 'ik ben zo blij dat ik met m'n average ass above average heb gescoord' hoor.
Zo ijskoud weer. :squote:Op donderdag 25 september 2014 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ben hartstikke niet-blij ermee
[..]
Pics van chloro's ass?
Heb je een bushokje beschikbaar?quote:
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het cornyquote:Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach welnee, is toch gewoon een teken dat je gelukkig bent met iemand.
Je hoeft niet bang te zijn voor je zoetsappige kant hoor, bby. :$$quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een bushokje beschikbaar?
[..]
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het corny.
Ik maak die bij de tramhalte bij je huis wel ff vrijquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een bushokje beschikbaar?
[..]
Ja, sowieso is 'damn, wat heeft zij een ass/tits/hips/lips/ogen' gezond, maar jullie brengen het corny.
Heb ruzie met d'rquote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik maak die bij de tramhalte bij je huis wel ff vrij. Maar hoe zit 't met jou dan, nog steeds met dat friends with benefit-blondje?
Oh god, wat heb je gedaan?quote:
I know rightquote:Op donderdag 25 september 2014 12:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ruzie met je benefits chick?? daaayuummmm
quote:
quote:
Je gaat naar de kamasutrabeurs met een vriend en dat vindt zij niet leuk?quote:
Ze zeurt?quote:
Was dat die chick waar je pics can ahd laten zien?quote:
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijkquote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Dat je zo in jezelf er over nadenkt en een traantje wegpinkt bij de gedachte van je vriend...
'hij is so handsum!! '
Echt?
Komt wel goed. Genoeg korte vrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijk
Staan ze vaak achter je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als ik.in.spiegels kijk
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
en wat vind hij ervan dat je zo naar hem kijkt als hij nog slaapt¿Hahahaha idd vet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Doen ze beide iets niet goedquote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dWc die al 8 jaar dezelfde fwb heeft!
Gewoon in het vervolg je broekspijpen oprollen. Chicks diggen dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |