Waarom nou weer zoquote:Op donderdag 25 september 2014 11:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van beslag zeker, dikkertje dap.
Hoezo 'een beetje'?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik deze sc moet geloven ben jij eigenlijk een beetje een kleine dikke kanonskogel![]()
Username zou 'Chlorovorm' moeten zijn, ze heeft het postuur van een fles bleekmiddelquote:Op donderdag 25 september 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik deze sc moet geloven ben jij eigenlijk een beetje een kleine dikke kanonskogel![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben nu wel een beetje van de leg ja
[..]
Kom op mattie, je spamt zelf continu je buik. Het is dat je de face niet hebt anders had je dat ook gewoon gedaan.
Gewoon tonnetje rond.quote:
Haaaaaaa!!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn gewicht ook niet hoor. Liever 10kg lichter maar ach het is zoals het is
Gewochtquote:Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zag de ninja-edit ook ja.
Zo slecht dit.quote:
oh ik dacht dat jij gewoon als een langharige 'kunstenaar' de hele dag in de park lag te smaken...quote:
Echt hequote:
Loensende knolselderijquote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoelde die van jou niet eens, zak hooi.
hahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij gewoon als een langharige 'kunstenaar' de hele dag in de park lag te smaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |