Geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
Hond gaat gelijk aan de kont van Jetske ruiken
Hont heeft gelijk, wie wil er nou niet met jetske meequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
Hond gaat gelijk aan de kont van Jetske ruiken
Rijdende rechter jurisprudentie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens de wet hadden ze mijn ondeugdelijke hond dus ook moeten repareren.
Je weet niet dat dit al eerder is opgenomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alsof er ook maar één verzekering deze hond gaat onderbrengen na deze uitzending.
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Belachelijke uitspraak. Beest gaat de gaskamer in bij het eerste grote probleem. En die dierenopvang wordt wordt een stuk duurder omdat er meer controles moeten worden gedaan.
Niet alles kom je meteen te weten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.
Volgens de wet is het een product. Dus wettelijk gezien is de uitspraak niet belachelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Belachelijke uitspraak. Beest gaat de gaskamer in bij het eerste grote probleem. En die dierenopvang wordt wordt een stuk duurder omdat er meer controles moeten worden gedaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Het wordt hoog tijd dus dat dieren niet meer onder consumentengoederen gaan vallen en er fatsoenlijkere wetgeving komt wmb.
Bij HD wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet alles kom je meteen te weten.
Er is geen ruimte meer in het wetboek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Het wordt hoog tijd dus dat dieren niet meer onder consumentengoederen gaan vallen en er fatsoenlijkere wetgeving komt wmb.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
dan los je het op voor deze aandoening. Dat is er 1..quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.
Bij ernstige HD ook al vanaf 6 maanden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Bij een volwassen hond / uitgegroeid.
Er zijn vast wel wat overbodige wetten te schrappenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Er is geen ruimte meer in het wetboek.
Op zich kan ik daar wel inkomen. Adoptie bestaat gewoon niet in dit geval. Feitelijk is het gewoon koop en die stichting heeft eigenlijk geen bestaansrecht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Adoptie is volgens Visser dus koop. Ik heb er zo mijn twijfels bij....
Dierenadoptie bestaat juridisch niet, legde hij uit, voor zover ik begreep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, nee, want dierenverzekeringen dekken zo lekker goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een terechte uitspraak, juridisch maar ook gevoelsmatig.
Gerechtigheid.
Hopelijk heeft ze de hond na de opnames snel verzekerd, dan is er ook op dat vlak niets meer aan de hand.
Dan nog heb je dat gewoon te doen. Je wil zoveel mogelijk zaken uit kunnen sluiten voor dat je een dier aanbied ter adoptie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HD?
Sommige dingen kunnen ook pas na x jaar ter uiting komen.
Nee dit klopt wel. Heb dat rond 1995 al gehoord. Was toen al een mega discussiepunt bij de vereniging Berner Sennenhond. Aangezien die ook vol met erfelijke shit zaten / zitten. Fokkers gelijk bang...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Fox. het volgende:
Ligt het aan mij of klopt echt juridisch niets aan die hele uitspraak?
En bij ikea kan je straks Billy's adopteren en dat geeft ikea het recht om ze terug te nemenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
mongootlje adopteren uit Afrika en maar klagen dat ze gefixed moet worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op zich kan ik daar wel inkomen. Adoptie bestaat gewoon niet in dit geval. Feitelijk is het gewoon koop en die stichting heeft eigenlijk geen bestaansrecht.
De verzekering is gek, die willen wel weten waar de hond vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een terechte uitspraak, juridisch maar ook gevoelsmatig.
Gerechtigheid.
Hopelijk heeft ze de hond na de opnames snel verzekerd, dan is er ook op dat vlak niets meer aan de hand.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:05 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dan nog heb je dat gewoon te doen. Je wil zoveel mogelijk zaken uit kunnen sluiten voor dat je een dier aanbied ter adoptie.
Dit dus. Op deze manier blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef kalinhos het volgende:
Is dit niet gewoon een soort doodsteek voor zulke stichtingen? Ik zou nu wel uitkijken. Een hond kan over 5 jaar blijken dat hij genetische honden-ebola heeft en als stichting ben je dan direct verplicht om hem te laten opereren. Dat is toch een (veels te ) groot risico voor een stichting?
Ja oke maar dan zie je het aan de buitenkant ook? Als ze heel slecht lopen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Bij ernstige HD ook al vanaf 6 maanden.
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die stichting kan wel stoppen nu, 90% van die Roemeense honden heeft een afwijking.
Wat natuurlijk geen maatschappij morgen belet even de verzekering met terugwerkende kracht op te zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Je weet niet dat dit al eerder is opgenomen.
Je stelt een mens nu gelijk aan een hond?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
mongootlje adopteren uit Afrika en maar klagen dat ze gefixed moet worden?
Goede zaak, laat die straathonden lekker daar blijven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef kalinhos het volgende:
Is dit niet gewoon een soort doodsteek voor zulke stichtingen? Ik zou nu wel uitkijken. Een hond kan over 5 jaar blijken dat hij genetische honden-ebola heeft en als stichting ben je dan direct verplicht om hem te laten opereren. Dat is toch een (veels te ) groot risico voor een stichting?
Niet altijd en meteen nee..quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja oke maar dan zie je het aan de buitenkant ook? Als ze heel slecht lopen toch?
Die hond kan je prima verzekeren, behalve voor heupklachtenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De verzekering is gek, die willen wel weten waar de hond vandaan komt.
Oh nee, ik vergelijk twee levende, bewuste wezens met elkaar. Veel beter om een hond met een tweedehands auto te vergelijken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je stelt een mens nu gelijk aan een hond?
Mooi zo. Dan kunnen ze zich op hongersnood, oorlog, ziektes en rampen richten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef kalinhos het volgende:
Klopt. Wat iemand andres al zegt, het is natuurlijk flauwekul dat ze daar van de straat worden gehaald terwijl ze hier nog in 't asiel zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goede zaak, laat die straathonden lekker daar blijven.
Nu heeft ze 2 dure honden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Cheiron het volgende:
Vind het trouwens vreemd dat ze geen persoonlijke lening bin de bank zou kunnen krijgen. Als het je echt zo veel doet..
Niet altijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja oke maar dan zie je het aan de buitenkant ook? Als ze heel slecht lopen toch?
Ik snap je punt maar je slaat door.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergelijk twee levende, bewuste wezens met elkaar. Veel beter om een hond met een tweedehands auto te vergelijken inderdaad.
maar je hond is voor de wet nou eenmaal hetzelfde als een kast.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergelijk twee levende, bewuste wezens met elkaar. Veel beter om een hond met een tweedehands auto te vergelijken inderdaad.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar je hond is voor de wet nou eenmaal hetzelfde als een kast.
Misschien moet dat maar 's veranderd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar je hond is voor de wet nou eenmaal hetzelfde als een kast.
Precies, ik lees het net in de commentaren op de RR site:quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef lariss het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben Vikash alweer afgestaan...
quote:Ter informatie : de hond is door de adoptante binnen 3 weken weer terug gegeven aan de stichting omdat het toch niet ging met haar andere hond. Hij verblijft nu weer bij zijn opvanggezin. Hopelijk vinden ze voor hem een baasje dat hem wel waard is ! Vervolg van deze geschiedenis is inmiddels opgenomen, maar wordt pas in het voorjaar uitgezonden. Heel jammer dat deze afloop niet kort is vermeld, waardoor veel mensen op het verkeerde been zijn gezet door de krokodillentranen van deze adoptante !
Gutquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef doeka het volgende:
[..]
Precies, ik lees het net in de commentaren op de RR site:
[..]
Eigen honden eerst!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het te stom voor woorden om straathonden uit andere landen te importeren terwijl er hier zat in het asiel zitten
Gezellig met zijn balletjes spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Deckard het volgende:
Waarom zit die man aan de kont van de hont?
Die wilde ook helemaal niet terug dat was duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef lariss het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben Vikash alweer afgestaan...
Beetje hetzelfde met kinderen nemen. Opeens blijkt het kind te poepen en te plassen en het bloed onder je nagels vandaan te halen. Dan zijn er ineens een boel mensen die kinderen liever ergens dumpen bij opa en oma.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar in mijn omgeving geen DA die daaraan begint. Als jij een hond neemt heb je ervoor te zorgen en dus genoeg geld in huis te hebben.
Eigenlijk geldt dat voor veel hondenbezitters.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijke mensen, maakt niet uit wie er dit keer verliest.
Nee, gaat alleen maar meer geld kosten als ik een stukje varkensvlees koop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
De hondsequenties vallen idd in het nadeel voor de stichtingen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit heeft best consequenties voor die stichtingen vrees ik.
Ik vind het behoorlijk waardeloos dat buitenlandse beesten geimporteerd worden. Je neemt allerlei ziektes mee en je krijgt dus ook dit soort onbekende kwaaltjes bij beesten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef kalinhos het volgende:
Duidelijk, het wordt ook als een product behandeld. Ze hebben dat beest nooit verdiend. Stelletje tokkies.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef doeka het volgende:
[..]
Precies, ik lees het net in de commentaren op de RR site:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wilde ook helemaal niet terug dat was duidelijk te zien.
misschien ook lekker niet. Anders krijg je straks dus verschil tussen huis- en slachtdieren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien moet dat maar 's veranderd worden.
Nee want uitspraken van se rechter hebben geen jurisprudentiequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit heeft best consequenties voor die stichtingen vrees ik.
Onzin natuurlijk, 3,5 duizend euro is veel geld voor een geborgen gebrekquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef Cheiron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft niets te maken met wat ik zeg, maar ja het is inderdaad veel geld. Het punt dat ik wilde maken is dat je geen garantie hebt dat wanneer de hond over een jaar weer wat mankeert, of een extra operatie nodig heeft, deze niet direct een spuitje krijgt.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, 3,5 duizend euro is veel geld voor een geborgen gebrek
Voor een gemiddelde operatie bij de dierenarts moet je tegenwoordig al op ongeveer 1.500 duizend euro rekenen, als je dat geld niet hebt dan moet je geen hond nemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, 3,5 duizend euro is veel geld voor een geborgen gebrek
er zijn volgens mij een heleboel eigenaren die uberhaubt niet meer dan een paar tientjes over hebben voor hun huisdier. Misschien nog niet eensquote:Op woensdag 24 september 2014 10:13 schreef SunChaser het volgende:
Als ik n nieuwe hond koop/adopteer ga ik ook niet binnen n paar maand akkoord met n operatie van 3500
Een paar tientjes en 3500 euro is nogal een verschilquote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
er zijn volgens mij een heleboel eigenaren die uberhaubt niet meer dan een paar tientjes over hebben voor hun huisdier. Misschien nog niet eens
En dus jas je er maar een spuitje in, of wat?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:13 schreef SunChaser het volgende:
Als ik n nieuwe hond koop/adopteer ga ik ook niet binnen n paar maand akkoord met n operatie van 3500
dit. Ik snap nooit zo goed waarom een straathond uit spanje/Roemenië oid van de straat wordt geplukt eerder geadopteerd wordt dan n hondje uit n nederlands asiel. Zou t goedkoper zijn dan een asielhond? Of zouden asielhonden een stigma hebben " ze zitten niet voor niks in het asiel"? Van Roemeense exstraathonden weer je nog minder qua Gezondheid en voorgeschiedenisquote:Op woensdag 24 september 2014 10:45 schreef Ynske het volgende:
Ik vind t dubbel.
Zonde dat de hond nu weer een ander plekje heeft, maar ik vind ook dat een hond die hierheen gehaald wordt goed onderzocht moet worden. En eerlijk gezegd, vind ik dat die honden helemaal niet hier heen gehaald moeten worden, er zijn hier genoeg honden die een beter huis verdienen.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit. Ik snap nooit zo goed waarom een straathond uit spanje/Roemenië oid van de straat wordt geplukt eerder geadopteerd wordt dan n hondje uit n nederlands asiel. Zou t goedkoper zijn dan een asielhond?
Ach die enorme "dierenliefhebbers" zijn sowieso vaak enorm irrationeelquote:Op woensdag 24 september 2014 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Aaaah ze zien zo zielig uit, daar hebben ze t zo slecht, honden hier hebben t zelfs in een asiel beter dan daar op straat etc.
En t erge is dat dit vaak (niet altijd) honden zijn met trauma's die hier behoorlijk wat problemen kunnen opleveren en vervolgens hier ook nog in een asiel terecht komen.
Ja ook echt.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach die enorme "dierenliefhebbers" zijn sowieso vaak enorm irrationeel
Bron: http://www.dogsadoptionsnederland.nl/index.php?p=news&id=3&page=0quote:Op maandag 7 april 2014 werd er in Gorinchem een zitting door De Rijdende Rechter gehouden. Dit in verband met een zaak die was aangespannen door de voormalige adoptant van één van de honden van DAN. De door hen geadopteerde hond Vikash (voorheen Roy) bleek problemen met zijn heup te hebben en een operatie was onvermijdelijk. Omdat voor de adoptant de kosten van de operatie te hoog waren, wilde zij Vikash laten inslapen.
DAN heeft hierop de hond teruggehaald bij de adoptant en hem op kosten van de stichting laten opereren. Vikash is daarna voor revalidatie opgevangen in een gastgezin van DAN waar hij goed is hersteld. Vikash werd na zijn genezing echter terug geëist door de adoptant. Aangezien DAN gegronde redenen heeft om de hond niet terug te plaatsen bij de adoptant, heeft deze laatste De Rijdende Rechter ingeschakeld.
Meester Visser van De Rijdende Rechter heeft zich inmiddels gebogen over de zitting van 7 april en op donderdag 3 juli 2014 was de uitspraak in deze zaak te Zaandam.
Op dinsdag 23 september zal de uitzending met daarin de uitspraak worden uitgezonden.
Inmiddels is Vikash weer terug bij DAN. Hij bleek niet zo goed overweg te kunnen met de andere hond van het adoptiegezin. Dit kwam zijn gezondheid niet ten goede en hierop hebben de adoptanten Vikash teruggegeven aan DAN. Vikash is nu weer terug bij zijn opvanggezin en wacht daar op een nieuwe baas.
Mijn godquote:Op woensdag 24 september 2014 14:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nieuwsbericht op de site van de stichting:
[..]
Bron: http://www.dogsadoptionsnederland.nl/index.php?p=news&id=3&page=0
Was het een topshow?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tokkie gezin. Twee honden in zo'n klein huisje kan ook niet goed gaan.
"NIET LIKKEN!"quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was het een topshow?
Veel ruzie?
quote:Op woensdag 24 september 2014 09:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
eigenlijk zou je dat als koper moeten kunnen eisen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef golfer het volgende:
Als je dan zo nodig als Stichting dieren uit het buitenland naar Nederland haalt ter verkoop (en dat noem je dan adoptie), zorg er dan tenminste voor dat ze voordat ze in de verkoop gaan door een DA worden onderzocht en een gezondheidsverklaring hebben. Die check-up kosten kan je gewoon doorberekenen in de verkoopprijs.
quote:Marco Keizer uit Best heeft last van zijn buurman. In zijn geval is dit een 20 meter hoge boom van de gemeente die te dicht op zijn erfgrens staat. Marco vindt dat de boom schade veroorzaakt aan zijn tuinmuur en woning. Natuurlijk moet de gemeente de boom kappen en de schade vergoeden. De gemeente vindt van niet. Sterker nog: zij vinden de boom beeldbepalend en van belang voor de hele buurt. Mr. Visser gaat niet alleen de boom bekijken maar ook de scheuren in de muur van Marco's slaapkamer.
Of hengels.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen agressieve bejaarden met prikkeldraad
Of een roestige spijker erin slaan. Als je echt wilt is die boom idd zo weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef super_tekkel het volgende:
sjongejunge wat een brave burgers allemaal weer.
Als je er zon last va hebt dan zaag je dat ding toch een keer op een mistige morgen om. Niemand die kan bewijzen dat jij dat was.
But don't call him thatquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
shitty heeft nog een vroagtwoagen voor je
inderdaad jammer dat hij dit keer geen kostuum draagtquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jetske gaat het straks trouwens hebben over een diepgeworteld probleem, kan niet anders.
Nadat een jurylid vindt dat meneer er niet zo'n boom over moet opzettenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jetske gaat het straks trouwens hebben over een diepgeworteld probleem, kan niet anders.
Bingo!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nadat een jurylid vindt dat meneer er niet zo'n boom over moet opzetten
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
NCRV Humor komt uit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef GlennQuagmire het volgende:
We moeten ons opwarmen voor Pauw he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zelden zo veel flauwe woordgrapjes over bomen en wortels gehoord als afgelopen halfuur.
Met z'n BMW.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meneer krijgt toch meer zijn zin dan ik hem gun
Daar ben je wel een hele dag mee bezig hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef super_tekkel het volgende:
sjongejunge wat een brave burgers allemaal weer.
Als je er zon last va hebt dan zaag je dat ding toch een keer op een mistige morgen om. Niemand die kan bewijzen dat jij dat was.
OMG een bank moet je TERUGbetalen en rente betalen. De bank wil arme mensen geen 3500 lenen. Willen ze dat in 20 jaar terugbetalen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Cheiron het volgende:
Vind het trouwens vreemd dat ze geen persoonlijke lening bin de bank zou kunnen krijgen. Als het je echt zo veel doet..
Tijd om weer te mailenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ECHTERS zijn de laatste tijd wel verdwenen.
Tijd voor de Rijdende Echter.
Weer een huurconflict, daar zijn er de laatste tijd wel veel van zegquote:In het idyllische Benneveld staat een prachtige woonboerderij. De eigenaren, die in het voorhuis wonen hadden het achterhuis te huur staan. Alfred Tuntelder grijpt die kans en waande zich als nieuwe huurder een gelukkig man. Nou ja gelukkig….Het loopt er totaal uit de hand. De meest vreemde beschuldigingen gaan over en weer. Alfred beticht de verhuurders o.a. van afluisterpraktijken. Nu willen ze zo snel mogelijk van elkaar af. Mr. Visser gaat een helpende hand bieden en maant partijen daarbij niet te dicht bij elkaar in de buurt te komen.
Dat is er eentje uit de leader volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende week:
[..]
Weer een huurconflict, daar zijn er de laatste tijd wel veel van zeg
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die schade aan dat muurtje kan iedere man ieder mens zelf wel repareren
Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ECHTERS zijn de laatste tijd wel verdwenen.
Tijd voor de Rijdende Echter.
Dat was het einde...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".
Wauw, deze mensenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:47 schreef marzman het volgende:
Behoorlijk drammerige mensen ja die al die halve boom gesloopt hadden die niet eens schade veroorzaakt aan hun huis. Alleen een muurtje van een paar cm hoog was gescheurd, een muurtje waar je amper bij kon komen.
Die van de vorige keer met die hond gaat ook nergens over. Zit net te lezen dat die hond na twee weken al weer terug was bij de stichting omdat hij niet overweg kon met de andere hond. Sure, de hond was gewoon te duur, ze hadden er niet een over nagedacht dat die hond misschien wel meer kosten en operaties nodig ging hebben. Je hoort het ze in de aftiteling eigenlijk al zeggen als ze praten over de kosten van een extra verzekering (en welke verzekering wil er een zieke Roemeense hond?). En de hond mag weer naar het opvanggezin die hem ook niet meer hoeft.
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Vooral die gemiddelde leeftijdzijn jullie zo oud peeps?
Die 20% is dus Fok!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.
Diep van binnen heb ik altijd al geweten dat ik een ouwe lul ben...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Ik zit boven het gemiddelde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.
Volgens de guide nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Lopen ze nou gewoon 10 minuten achter op schema?
Ga je het door bedtijd nu niet af kunnen kijken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Lopen ze nou gewoon 10 minuten achter op schema?
Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ga je het door bedtijd nu niet af kunnen kijken?
Dat is een rede dat het niet in orde hoeft te zijn uiteraard ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huurder ziet er ook uit als iemand die zich lichtelijk heeft verkeken op het huurhuis.
Tangerine is ook ooit zo begonnen in het Drentsche land.quote:
Of mevrouw begraven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Een ander huis zoeken.. dat is wat ik zou doen als ik hem was
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Max23 het volgende:
Overigens is dit gewoon een typetje van Dennis van de Ven
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en dan heb ik het niet eens over de kosten die daarbij komen kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Een ander huis zoeken.. dat is wat ik zou doen als ik hem was
Sarcasme.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
ER staan normaal 2 stoelenZe gaat daar tussen de zooi zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |