Geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
Hond gaat gelijk aan de kont van Jetske ruiken
Hont heeft gelijk, wie wil er nou niet met jetske meequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef tralalala het volgende:
Hond gaat gelijk aan de kont van Jetske ruiken
Rijdende rechter jurisprudentie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens de wet hadden ze mijn ondeugdelijke hond dus ook moeten repareren.
Je weet niet dat dit al eerder is opgenomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alsof er ook maar één verzekering deze hond gaat onderbrengen na deze uitzending.
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Belachelijke uitspraak. Beest gaat de gaskamer in bij het eerste grote probleem. En die dierenopvang wordt wordt een stuk duurder omdat er meer controles moeten worden gedaan.
Niet alles kom je meteen te weten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.
Volgens de wet is het een product. Dus wettelijk gezien is de uitspraak niet belachelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef Cheiron het volgende:
Belachelijke uitspraak. Beest gaat de gaskamer in bij het eerste grote probleem. En die dierenopvang wordt wordt een stuk duurder omdat er meer controles moeten worden gedaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Het wordt hoog tijd dus dat dieren niet meer onder consumentengoederen gaan vallen en er fatsoenlijkere wetgeving komt wmb.
Bij HD wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet alles kom je meteen te weten.
Er is geen ruimte meer in het wetboek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Het wordt hoog tijd dus dat dieren niet meer onder consumentengoederen gaan vallen en er fatsoenlijkere wetgeving komt wmb.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
dan los je het op voor deze aandoening. Dat is er 1..quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Rontgen foto zou gewoon standaard moeten zijn bij zulke honden.
Bij ernstige HD ook al vanaf 6 maanden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Bij een volwassen hond / uitgegroeid.
Er zijn vast wel wat overbodige wetten te schrappenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Er is geen ruimte meer in het wetboek.
Op zich kan ik daar wel inkomen. Adoptie bestaat gewoon niet in dit geval. Feitelijk is het gewoon koop en die stichting heeft eigenlijk geen bestaansrecht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Adoptie is volgens Visser dus koop. Ik heb er zo mijn twijfels bij....
Dierenadoptie bestaat juridisch niet, legde hij uit, voor zover ik begreep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, nee, want dierenverzekeringen dekken zo lekker goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het een terechte uitspraak, juridisch maar ook gevoelsmatig.
Gerechtigheid.
Hopelijk heeft ze de hond na de opnames snel verzekerd, dan is er ook op dat vlak niets meer aan de hand.
Dan nog heb je dat gewoon te doen. Je wil zoveel mogelijk zaken uit kunnen sluiten voor dat je een dier aanbied ter adoptie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HD?
Sommige dingen kunnen ook pas na x jaar ter uiting komen.
Nee dit klopt wel. Heb dat rond 1995 al gehoord. Was toen al een mega discussiepunt bij de vereniging Berner Sennenhond. Aangezien die ook vol met erfelijke shit zaten / zitten. Fokkers gelijk bang...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Fox. het volgende:
Ligt het aan mij of klopt echt juridisch niets aan die hele uitspraak?
En bij ikea kan je straks Billy's adopteren en dat geeft ikea het recht om ze terug te nemenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
mongootlje adopteren uit Afrika en maar klagen dat ze gefixed moet worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op zich kan ik daar wel inkomen. Adoptie bestaat gewoon niet in dit geval. Feitelijk is het gewoon koop en die stichting heeft eigenlijk geen bestaansrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |