Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ECHTERS zijn de laatste tijd wel verdwenen.
Tijd voor de Rijdende Echter.
Dat was het einde...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".
Wauw, deze mensenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:47 schreef marzman het volgende:
Behoorlijk drammerige mensen ja die al die halve boom gesloopt hadden die niet eens schade veroorzaakt aan hun huis. Alleen een muurtje van een paar cm hoog was gescheurd, een muurtje waar je amper bij kon komen.
Die van de vorige keer met die hond gaat ook nergens over. Zit net te lezen dat die hond na twee weken al weer terug was bij de stichting omdat hij niet overweg kon met de andere hond. Sure, de hond was gewoon te duur, ze hadden er niet een over nagedacht dat die hond misschien wel meer kosten en operaties nodig ging hebben. Je hoort het ze in de aftiteling eigenlijk al zeggen als ze praten over de kosten van een extra verzekering (en welke verzekering wil er een zieke Roemeense hond?). En de hond mag weer naar het opvanggezin die hem ook niet meer hoeft.
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Vooral die gemiddelde leeftijdzijn jullie zo oud peeps?
Die 20% is dus Fok!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.
Diep van binnen heb ik altijd al geweten dat ik een ouwe lul ben...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Ik zit boven het gemiddelde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |