We moeten ons opwarmen voor Pauw he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zelden zo veel flauwe woordgrapjes over bomen en wortels gehoord als afgelopen halfuur.

Met z'n BMW.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meneer krijgt toch meer zijn zin dan ik hem gun

Daar ben je wel een hele dag mee bezig hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef super_tekkel het volgende:
sjongejunge wat een brave burgers allemaal weer.
Als je er zon last va hebt dan zaag je dat ding toch een keer op een mistige morgen om. Niemand die kan bewijzen dat jij dat was.

OMG een bank moet je TERUGbetalen en rente betalen. De bank wil arme mensen geen 3500 lenen. Willen ze dat in 20 jaar terugbetalen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef Cheiron het volgende:
Vind het trouwens vreemd dat ze geen persoonlijke lening bin de bank zou kunnen krijgen. Als het je echt zo veel doet..

Tijd om weer te mailenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ECHTERS zijn de laatste tijd wel verdwenen.
Tijd voor de Rijdende Echter.

Weer een huurconflict, daar zijn er de laatste tijd wel veel van zegquote:In het idyllische Benneveld staat een prachtige woonboerderij. De eigenaren, die in het voorhuis wonen hadden het achterhuis te huur staan. Alfred Tuntelder grijpt die kans en waande zich als nieuwe huurder een gelukkig man. Nou ja gelukkig….Het loopt er totaal uit de hand. De meest vreemde beschuldigingen gaan over en weer. Alfred beticht de verhuurders o.a. van afluisterpraktijken. Nu willen ze zo snel mogelijk van elkaar af. Mr. Visser gaat een helpende hand bieden en maant partijen daarbij niet te dicht bij elkaar in de buurt te komen.

Dat is er eentje uit de leader volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgende week:
[..]
Weer een huurconflict, daar zijn er de laatste tijd wel veel van zeg

quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die schade aan dat muurtje kan iedere man ieder mens zelf wel repareren

Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ECHTERS zijn de laatste tijd wel verdwenen.
Tijd voor de Rijdende Echter.

Dat was het einde...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een aflevering of wat terug riep hij "Echter, nee niets echter!".

Wauw, deze mensenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:47 schreef marzman het volgende:
Behoorlijk drammerige mensen ja die al die halve boom gesloopt hadden die niet eens schade veroorzaakt aan hun huis. Alleen een muurtje van een paar cm hoog was gescheurd, een muurtje waar je amper bij kon komen.
Die van de vorige keer met die hond gaat ook nergens over. Zit net te lezen dat die hond na twee weken al weer terug was bij de stichting omdat hij niet overweg kon met de andere hond. Sure, de hond was gewoon te duur, ze hadden er niet een over nagedacht dat die hond misschien wel meer kosten en operaties nodig ging hebben. Je hoort het ze in de aftiteling eigenlijk al zeggen als ze praten over de kosten van een extra verzekering (en welke verzekering wil er een zieke Roemeense hond?). En de hond mag weer naar het opvanggezin die hem ook niet meer hoeft.

Vind het opleidingsniveau wel schokkend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:
Vooral die gemiddelde leeftijdzijn jullie zo oud peeps?

Die 20% is dus Fok!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.

Diep van binnen heb ik altijd al geweten dat ik een ouwe lul ben...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:

Ik zit boven het gemiddelde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef empa1010 het volgende:

Echt he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het opleidingsniveau wel schokkend.

Volgens de guide nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Lopen ze nou gewoon 10 minuten achter op schema?

Ga je het door bedtijd nu niet af kunnen kijken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Cassius het volgende:
Lopen ze nou gewoon 10 minuten achter op schema?

Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ga je het door bedtijd nu niet af kunnen kijken?

Dat is een rede dat het niet in orde hoeft te zijn uiteraard ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huurder ziet er ook uit als iemand die zich lichtelijk heeft verkeken op het huurhuis.

Tangerine is ook ooit zo begonnen in het Drentsche land.quote:

Of mevrouw begraven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Een ander huis zoeken.. dat is wat ik zou doen als ik hem was

quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Max23 het volgende:
Overigens is dit gewoon een typetje van Dennis van de Ven

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, en dan heb ik het niet eens over de kosten die daarbij komen kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Een ander huis zoeken.. dat is wat ik zou doen als ik hem was

Sarcasme.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
ER staan normaal 2 stoelenZe gaat daar tussen de zooi zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |