quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je ouders broer en zus zijn.
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar hij is van GoT toch?quote:
zou dit willen zienquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij heet, maar hij is van GoT toch?
Kkjong. Wil 'm op z'n bek rammen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar chlor wat de kk? Ik en Dima in 1 zin?
Deze had ik ook gelezen. Wtf man. Ook echt "ben geen jaloers kreng"quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
Als een vriend van haar vriend hem vraagt om iets te gaan doen dan voelt zij zich ook gelijk uitgenodigd?!wtf
Inderdaad, jij staat nog lager in de sociale ladder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar chlor wat de kk? Ik en Dima in 1 zin?
Kom jij weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Inderdaad, jij staat nog lager in de sociale ladder.
ja, maar als ze met zn 2en gaan, dan gaat hij vreemdquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Chai het volgende:
R&P / Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
Als een vriend van haar vriend hem vraagt om iets te gaan doen dan voelt zij zich ook gelijk uitgenodigd?!wtf
Hey vb hoe is het leven ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt van die theezakjes inderdaad.
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.quote:
Keurig. Tijger is trots.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.
Oké.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.
quote:
hehequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij dan? Hoe loopt de schoenenhandel?
Kan best leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Ik heb morgen schoolkamp.Of nou ja teambuildingsdagen.
Met de paarden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Hoeveel paar schoenen heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe![]()
Geen handeltje helaas, paar paartjes die de deur uit mogen.
Ik zou een balletje opgooien bij je vorige stage. Zo ben ik ook overal door gerold.quote:Gaat verder goed.. moet alleen nog een afstudeerstage zien te vinden. Struggles op dat gebied..
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.quote:
Nee ik ben in mei al op ponykamp geweest.quote:
Nu nog zo'n 11 paar. Valt gerust mee...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
Hoeveel paar schoenen heb je eigenlijk?
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou een balletje opgooien bij je vorige stage. Zo ben ik ook overal door gerold.
Ideaal dus om 's nacht je tentje uit te sneaken en naar de plaatselijke kroeg te gaan, middelbare school all over again.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.Eén sportactiviteit van een uurtje.
En het is echt op een super afgelegen plek bij een voetbalvereniging waar we tentjes mogen opzetten.
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.Eén sportactiviteit van een uurtje.
En het is echt op een super afgelegen plek bij een voetbalvereniging waar we tentjes mogen opzetten.
[..]
Valt best mee jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu nog zo'n 11 paar. Valt gerust mee...
Gewoon nog een keer bellen.quote:Heb ik gedaan.Daar 'hoor ik nog van'.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet verteld maar ze moest wel haar zwemspullen meenemen![]()
![]()
![]()
Vergeet je niet de pil te slikken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
HAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks plaatselijke kroeg, gewoon eigen feestje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ideaal dus om 's nacht je tentje uit te sneaken en naar de plaatselijke kroeg te gaan, middelbare school all over again.
Dat zou best leuk zijn geweestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik slik die altijd 's avonds en ik ben donderdagavond alweer terug, dus als ik hem vergeet dan heb ik hem sowieso nog wel binnen de 48 uur ingenomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vergeet je niet de pil te slikken?
Gelukkig moesten een paar anderen er wel om lachen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou gewoon zo'n yoga matje nemen en die innemen met een fles drank.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks plaatselijke kroeg, gewoon eigen feestje.
Ik vrees wel voor mijn luchtbed. Ik had er 3 opgepompt laatst, na een uur waren er 2 alweer helemaal zacht, dus ik neem de 3e mee, maar ik ben bang dat ik de halve nacht alsnog op de grond lig.
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes meequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo'n yoga matje nemen en die innemen met een fles drank.
Dat slaapt altijd goed ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes mee
awh toch nog de paardengeur om je heenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes mee
Komt doordat je die paarenmuil van je niet wastquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
awh toch nog de paardengeur om je heenkoetsjiekoee
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
awh toch nog de paardengeur om je heenkoetsjiekoee
trekt ook zo lekker in je kleren enzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.
Die geur die van henzelf en hun mest afkomt is de echte paardengeur.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.
Ms moet je die knollen een keer onder de douche knallen dan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Ik had een klasgenoot die dus niet ging douchen na het ochtendbezoekje aan haar paard.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijd voor een opfriscursus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit soort fouten maakte ik vroeger nooit.
Deed ze wel helemaal andere kleren aan? Als je je haar een beetje opsteekt en je gaat niet de stal mesten gaat het ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die dus niet ging douchen na het ochtendbezoekje aan haar paard.
Zaten we dus een hele dag in die paardenstank![]()
Doe normaal man.
gewoon naar die hersendiarree van spongeboss en beverton kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het dagelijks lezen van topics moet voldoende zijn
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Deed ze wel helemaal andere kleren aan? Als je je haar een beetje opsteekt en je gaat niet de stal mesten gaat het ook nog wel.
Stal mesten met een badmuts op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.
Wel haren in een staart, maar dan nog.
en haar een paar keer met deo onder spuiten tijdens de les hielp niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.
Wel haren in een staart, maar dan nog.
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en haar een paar keer met deo onder spuiten tijdens de les hielp niet?
dan is de boodschap wel duidelijk denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.
lolquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.
heh wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
dwc die lelijkste van die wijven als nr 1 benoemd
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
krio die het begrijpt![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
Geen idee man.. still uploadingquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Hoe groot was die veer.rar eigenlijk? Ik bedoel, één foto van Veer moet toch iets van 20 gb zijn?
Waaromquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Hoe groot was die veer.rar eigenlijk? Ik bedoel, één foto van Veer moet toch iets van 20 gb zijn?
kan nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Je korset bedoel je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smooth
Ik berg mijn harnas weer op
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je deze nog posten?
Ja je punt man. Er zijn ook tutorials waar ze laten zien hoe je een cactus in je anus duwt. Is dat dan ook normaal :squote:
*benoemtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Serieus? :s Kan je daar eentje van sturen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja je punt man. Er zijn ook tutorials waar ze laten zien hoe je een cactus in je anus duwt. Is dat dan ook normaal :s
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentiequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer die zegt dat andere niks begrijpen maar zelf kki dom is.![]()
#Fckamerplant
Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentie
Mwoah jawel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.
Er is een relatie tussen je intelligentie en je registreerdatum?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentie
hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is een relatie tussen je intelligentie en je registreerdatum?
hehehequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehe
Vijf is bestequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Snap niet waarom iedereen die nummer 6 het lelijkst vindt hoorVind haar eigenlijk wel mooi. In ieder geval een van de mooiste benen.
#6 lijkt wel erg groot te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Snap niet waarom iedereen die nummer 6 het lelijkst vindt hoorVind haar eigenlijk wel mooi. In ieder geval een van de mooiste benen.
?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.quote:
Moeilijk te zeggen. Allemaal hoge hakken aan en misschien zijn die andere meisjes maar 1,50.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
#6 lijkt wel erg groot te zijn.
Zeker vanwege de schoenenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.
[..]
van deze post?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.
[..]
Moeilijk te zeggen. Allemaal hoge hakken aan en misschien zijn die andere meisjes maar 1,50.
dan ben ik het wel eens met de volgorde.quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
Vind de schoenen inderdaad niet mooi, zeker niet onder die jurk maar dat probleem hebben ze allemaal een beetje.quote:
Die post inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze post?
[..]
dan ben ik het wel eens met de volgorde.
niet gedacht van dwc
quote:
Je bedoelt dat iedereen slimmer is?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Misschien wel, maar als ze niet cared wat de rest denkt dan maakt dat niet uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Stal mesten met een badmuts op.
Maar ze rook het zelf dus ook totaal niet.
Ik heb het wel weer gehad met deze dag.quote:
Hoe is het met je cavia dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met deze dag.
Het is wel ineens bijna 3 uur
anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ze uitgeleend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het met je cavia dan?
Tijd voor een kantoorsgreep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel.
maar ja, alles wat ik vandaag wilde bereiken is toch opgeschoven naar morgen, aangezien de baas het vandaag niet de moeite waard vindt om naar kantoor te komen
Oh ja handig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel.
maar ja, alles wat ik vandaag wilde bereiken is toch opgeschoven naar morgen, aangezien de baas het vandaag niet de moeite waard vindt om naar kantoor te komen
Je hebt ze weggedaan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ze uitgeleend.
Srs, geen grap.
tijd voor bed nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
something like thatquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja handig.
Dus nu uit je neus eten en doen alsof je druk bent?
Ja, ik krijg ze zondag weer terug.quote:
Ik zou wel naar bed willen ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
tijd voor bed niet
also,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die kaaklijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
tijd voor bed niet
also,
[ afbeelding ]
Zijn ze hier supergoed in.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Overduidelijk een schraal jongetje wat zich heeft laten verbouwen.
Maar is 'ie nog geopereerd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze zondag weer terug.
Ze zijn uit logeren.
waarom moeite doen. is geen hond die het merkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze hier supergoed in.
Beetje snuifgeluiden maken, dan lijk je extra druk.
Pro tip.
Zonder speeksel of snot, want anders wordt het een beetje ranzig.
Nope, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar is 'ie nog geopereerd?
Je zit alleen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moeite doen. is geen hond die het merkt.
Geen mening, enkel belangstelling.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet.
Vind je dat ik dat moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
jep, collega op mallorca, baas weg..quote:
Ja, ik ben er nog niet over uit..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen mening, enkel belangstelling.
Wat een rust.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, collega op mallorca, baas weg..
ja, nu de secretaresse nog zo ver krijgen dat ze geen telefoon naar mij doorverbindquote:
Kan je het niet zelf doen met een goede tutorial video op Youtube of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet over uit..
Kan maar geen beslissing maken..
Zal wel eens een second opinion doen, aangezien de dienstdoende dierenarts de cavia op probeerde te pakken bij het nekvel..Het is geen konijn.. ff ter info: cavia's hebben geen nek.
Jaloersquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Jawel, maar ik heb geen narcosemiddelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf doen met een goede tutorial video op Youtube of zo?
Of zeggen dat je collega dat alleen weet en ze laten terugbellen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu de secretaresse nog zo ver krijgen dat ze geen telefoon naar mij doorverbind
Chaiquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie PI.
En nee eigenlijk ook niet, dit is niet echt mijn smaak.
Iig niet van dat pauper travestieten haar. Gewoon mooi krachtig natuurlijk (ogend) haar.quote:
doe eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet van dat pauper travestieten haar. Gewoon mooi krachtig natuurlijk (ogend) haar.![]()
Mooie egale huid die van nature bij de persoon past.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Lelijk vind ik 'r niet hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Jij moet echt iets aan je mentale struggles doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Krioroquote:
zag dat ze meespeelde in divergent, opeens een stuk ouder dan ik me herinnerdequote:
Gvdquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer die zegt dat andere niks begrijpen maar zelf kki dom is.![]()
#Fckamerplant
minder kip etenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krioro
Hoe train ik kipfilets op de armen weg?
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehe
Ja, maar kip is goed vlees als je traint..quote:
correctie: er is niets mis met kip.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar kip is goed vlees als je traint..
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
correctie: er is niets mis met kip.
behalve als het in een bucket zit
goh, deze reactie had ik niet zien aankomenquote:
4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krioro
Hoe train ik kipfilets op de armen weg?
Denk je echt dat 4EBE dacht dat plaatselijk vet verbranden bestond?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:41 schreef krioro het volgende:
[..]
4EverBlackEyed
Als je de spieren daar wil verstevigen moet je je triceps trainen. Bijvoorbeeld dmv cable pushdowns en dumbbell kickbacks, zie hier: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html#anchor122387
Maar waarschijnlijk is het meer een kwestie van bungelend vet, en vet kan je niet plaatselijk wegtrainen, dus dan zul je moeten afvallen in het algemeen (door minder calorieën naar binnen te werken dan dat je verbrandt).
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel naar bed willen ja.
Bedje op de bank en dan stapelen![]()
zal ik je eens stapelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
zou je doen¿quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Dank u, oh grote fitnessgoeroe :Squote:Op dinsdag 23 september 2014 15:41 schreef krioro het volgende:
[..]
4EverBlackEyed
Als je de spieren daar wil verstevigen moet je je triceps trainen. Bijvoorbeeld dmv cable pushdowns en dumbbell kickbacks, zie hier: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html#anchor122387
Maar waarschijnlijk is het meer een kwestie van bungelend vet, en vet kan je niet plaatselijk wegtrainen, dus dan zul je moeten afvallen in het algemeen (door minder calorieën naar binnen te werken dan dat je verbrandt).
Oke, stookprinses.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je echt dat 4EBE dacht dat plaatselijk vet verbranden bestond?
Wow, zou niet pikken als ik haar was.
Voor het slapen kan ook/isbeter omdat er cassaine(?) in (magere) kwark zit wat wil zeggen dat je lichaam het 'lang opneemt' doordat het een lang opneembaar eiwit in zit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, oh grote fitnessgoeroe :S
Moet je echt kwark /zuivel eten na het trainen?
Ik had wel minder spierpijn overigens.. Had bakje kwark met banaan naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor het slapen kan ook/isbeter omdat er cassaine(?) in (magere) kwark zit wat wil zeggen dat je lichaam het 'lang opneemt' doordat het een lang opneembaar eiwit is.Beter herstel etc.
Of niet Krio?
ik vind ze allemaal niet zo denderend mooi. nummer 1 het mooiste meisje en daarna nmr 2(alhoewel ik denk dat nmr 2 als je haar inzoomt best tegen valt), nmr 6 t komt als laatstequote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
is nummer 6 bij jou de 6de in de rij, of de gene die mmmmbhbvf als 6de zou doen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal niet zo denderend mooi. nummer 1 het mooiste meisje en daarna nmr 2(alhoewel ik denk dat nmr 2 als je haar inzoomt best tegen valt), nmr 6 t komt als laatste
de 6e in de rij (vanaf links geteld :p)quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nummer 6 bij jou de 6de in de rij, of de gene die mmmmbhbvf als 6de zou doen?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
Ik vind nummer 6 op Lauren Conrad lijken.
en: wie?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nummer 6 bij jou de 6de in de rij, of de gene die mmmmbhbvf als 6de zou doen?
dus de meest links vind jij het knapste?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de 6e in de rij (vanaf links geteld :p)
nee nummer 5quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus de meest links vind jij het knapste?
en wie is lauren conrad?quote:
ik vind de foto ook niet scherp genoeg, lastig te zien zo..of ik word oud ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus de meest links vind jij het knapste?
oh, die kut van the hillsquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Google gewoon, je baas is er toch niet. Is geen pornoster of zo.
we worden allemaal oudquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind de foto ook niet scherp genoeg, lastig te zien zo..of ik word oud ofzo
ik ken haar nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Google gewoon, je baas is er toch niet. Is geen pornoster of zo.
behalve chai dan. chai is een veulentjequote:
veulens worden ook oudquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve chai dan. chai is een veulentje
je doet maar. ik ga nu toch naar huisquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:43 schreef madeliefff het volgende:
wat een stilte hier, nieuwe tt moet speedchat worden
ja eh nog een paar paginas te gaan hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je doet maar. ik ga nu toch naar huis
Zal jou eens pikken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je echt dat 4EBE dacht dat plaatselijk vet verbranden bestond?
Wow, zou niet pikken als ik haar was.
Je moet niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, oh grote fitnessgoeroe :S
Moet je echt kwark /zuivel eten na het trainen?
Op zich wel, maar dat proces wordt ook beïnvloed door vetten en koolhydraten, maakt in de praktijk zeer weinig tot geen reet uit. Heb nog nooit kwark gegeten voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor het slapen kan ook/isbeter omdat er cassaine(?) in (magere) kwark zit wat wil zeggen dat je lichaam het 'lang opneemt' doordat het een lang opneembaar eiwit in zit.Beter herstel etc.
Of niet Krio?
En ik heb nog nooit pics van jouw immense omvang gezienquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef krioro het volgende:
Heb nog nooit kwark gegeten voor het slapen gaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit pics van jouw immense omvang gezienBen best benieuwd
Mhmquote:
Vies heah? :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:18 schreef wickedmen het volgende:
Deze topic zit echt vol FOK! hosselaars en white ridders.
Boh Krioquote:
True. Zij is wel geil met die fappening gebeuren picss.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van het kapsel zeg
welke ben ik?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:18 schreef wickedmen het volgende:
racist! Ik prefereer de term blank of arischquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:18 schreef wickedmen het volgende:
Ik kan hem wel effe tussen m'n benen klemmen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh Krio
If only you had a wet clam
Ben je Pools of iets anders oostbloks? Je hebt zo'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan hem wel effe tussen m'n benen klemmen.
Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je Pools of iets anders oostbloks? Je hebt zo'n achterhoofd.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.
Dima gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef krioro het volgende:
Als ik een gespierde oostblokchick was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Jij bent lief meisje dat ik ga witte ridderen.quote:
Mwahhh niks mis met versieren alleen bij menig Fokker (en dat is deels de WA groep) straalt de wanhoop ervan af.quote:
Wanneer gaan wij naar een nudistencampingquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een gespierde suriboy was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Gewoon met een potje bier in de linker en je ballen in de rechterhand. Gewoon vasthouden niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een gespierde suriboy was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Met Chloro zou je toch niet alleen willen zitten. Die zou ik met een mes s'nachts niet vertrouwen. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar een nudistencamping?
Heb wel een mooie tent waarin je mag komen slapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar een nudistencamping?
Lijkt me leuk, wanneer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon met een potje bier in de linker en je ballen in de rechterhand. Gewoon vasthouden niets meer niets minder.
Wowquote:
Zou nakend in een tent met je slapenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel een mooie tent waarin je mag komen slapen.
Nee hoor, daar help ik wel bij. Ben erg goed met tentstokken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nakend in een tent met je slapen. Moet ik 'm zeker nog zelf opzetten ook, of niet?
![]()
Haha iksnappum dondersteenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nakend in een tent met je slapen. Moet ik 'm zeker nog zelf opzetten ook, of niet?
![]()
Something something tentakelquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, daar help ik wel bij. Ben erg goed met tentstokken.![]()
Wachten tot zij een move maakt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe maak je een vrindinetje en hoe vraag je haar mee om ergens heen tegaan en hoe begin je over seks en hoe weetje of iemand op je is ???
Kom maar hier met die zuignappen.quote:
wat is dit?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
mijn schaamlippen zijn best wel groot, de binnenkant is gewoon lichtrood maar het uiteinde van die stukjes vlees die err hangen aan de binnekant zijn donker, ze zijn-als ze naar beneden hangen als ik sta- bijna 4 cm lang, is dit normaal,mooi, of ongezond?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
mijn schaamlippen zijn best wel groot, de binnenkant is gewoon lichtrood maar het uiteinde van die stukjes vlees die err hangen aan de binnekant zijn donker, ze zijn-als ze naar beneden hangen als ik sta- bijna 4 cm lang, is dit normaal,mooi, of ongezond?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe maak je een vrindinetje en hoe vraag je haar mee om ergens heen tegaan en hoe begin je over seks en hoe weetje of iemand op je is ???
Harder trekken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo ik wil seks maar hbe geen vriendin ben niet erg aantrekkelijk omdat ik maar 1.50 meter lang ben en ik heb niet zo een heel mooi gebit ben 13 jaar en ik heb ook oren die een beetje naar voren staan maar ik wil zo graag seks ik kijk ook veel porno en trek mezelf dan af wat moet ik doen????
je piemel ergens instekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo ik wil seks maar hbe geen vriendin ben niet erg aantrekkelijk omdat ik maar 1.50 meter lang ben en ik heb niet zo een heel mooi gebit ben 13 jaar en ik heb ook oren die een beetje naar voren staan maar ik wil zo graag seks ik kijk ook veel porno en trek mezelf dan af wat moet ik doen????
Nee.quote:
haha oh :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, voor het geval je het ook aan mij gaat vragen :p
Jij.quote:
Grapje toch bby :squote:
leer dima dan ffe wat kunstjes, komt hij ook eens aan de vrouwquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoezo, ben wel gentle en lief daar in hoor.
Madelieff pls.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
leer dima dan ffe wat kunstjes
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Is het netjes om tegen je ex te vertellen dat je een nieuwe vriendin hebt?
Omdat we vrienden zijn en een flinke history hebben. Dus niet zoquote:
Vrienden zijn met je ex.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat we vrienden zijn en een flinke history hebben. Dus niet zo![]()
![]()
![]()
als jij denkt..
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
"We hebben history"
Ja natuurlijk heb je dat als je haar meerdere keren vol hebt gepompt, mijn god.
haha, chloro pleasequote:
Jij vraagt in fucking KLB SC of je je ex moet vertellen dat je een nieuwe vriendin hebt. Jezus kankimusquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
kk debieltje ben je soms he
hee chickiequote:
Ja dus? Waarom reageer je dan zo kanker debiel?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij vraagt in fucking KLB SC of je je ex moet vertellen dat je een nieuwe vriendin hebt. Jezus kankimus)))
I can't.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dus? Waarom reageer je dan zo kanker debiel?Hoort dat?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I can't.
Echt, ben je een social retard ofzo.
quote:
Wat een redenering. Typisch vrouwelijk maar dan zou ik dus history hebben met elke meid die ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
"We hebben history"
Ja natuurlijk heb je dat als je haar meerdere keren vol hebt gepompt, mijn god.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij vraagt in fucking KLB SC of je je ex moet vertellen dat je een nieuwe vriendin hebt. Jezus kankimus)))
Echt hequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een redenering. Typisch vrouwelijk maar dan zou ik dus history hebben met elke meid die ik heb gedaan.
Echt hequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat niet zijn.
Alhoewel begrijpelijk bij jou dat het niet kan.
0 dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een redenering. Typisch vrouwelijk maar dan zou ik dus history hebben met elke meid die ik heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |