Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan hem wel effe tussen m'n benen klemmen.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je Pools of iets anders oostbloks? Je hebt zo'n achterhoofd.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan hem wel effe tussen m'n benen klemmen.
Gvdquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, dan lijk je net op die gespierde chicks waarop je fapt.
Dima gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef krioro het volgende:
Als ik een gespierde oostblokchick was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Jij bent lief meisje dat ik ga witte ridderen.quote:
Mwahhh niks mis met versieren alleen bij menig Fokker (en dat is deels de WA groep) straalt de wanhoop ervan af.quote:
Wanneer gaan wij naar een nudistencampingquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een gespierde suriboy was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Gewoon met een potje bier in de linker en je ballen in de rechterhand. Gewoon vasthouden niets meer niets minder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een gespierde suriboy was zou ik m'n bed/douche/andere plaatsen waar ik met mezelf zou spelen niet meer uitkomen zeg, hhhnnnggg.
Met Chloro zou je toch niet alleen willen zitten. Die zou ik met een mes s'nachts niet vertrouwen. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar een nudistencamping?
Heb wel een mooie tent waarin je mag komen slapen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar een nudistencamping?
Lijkt me leuk, wanneer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon met een potje bier in de linker en je ballen in de rechterhand. Gewoon vasthouden niets meer niets minder.
Wowquote:
Zou nakend in een tent met je slapenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel een mooie tent waarin je mag komen slapen.
Nee hoor, daar help ik wel bij. Ben erg goed met tentstokken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nakend in een tent met je slapen. Moet ik 'm zeker nog zelf opzetten ook, of niet?
![]()
Haha iksnappum dondersteenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou nakend in een tent met je slapen. Moet ik 'm zeker nog zelf opzetten ook, of niet?
![]()
Something something tentakelquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, daar help ik wel bij. Ben erg goed met tentstokken.![]()
Wachten tot zij een move maakt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe maak je een vrindinetje en hoe vraag je haar mee om ergens heen tegaan en hoe begin je over seks en hoe weetje of iemand op je is ???
Kom maar hier met die zuignappen.quote:
wat is dit?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
mijn schaamlippen zijn best wel groot, de binnenkant is gewoon lichtrood maar het uiteinde van die stukjes vlees die err hangen aan de binnekant zijn donker, ze zijn-als ze naar beneden hangen als ik sta- bijna 4 cm lang, is dit normaal,mooi, of ongezond?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
mijn schaamlippen zijn best wel groot, de binnenkant is gewoon lichtrood maar het uiteinde van die stukjes vlees die err hangen aan de binnekant zijn donker, ze zijn-als ze naar beneden hangen als ik sta- bijna 4 cm lang, is dit normaal,mooi, of ongezond?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe maak je een vrindinetje en hoe vraag je haar mee om ergens heen tegaan en hoe begin je over seks en hoe weetje of iemand op je is ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |