Bestel met je telefoon van de lokale Turk, als hij aanbelt loop je naar je raam en vraag je of hij naar boven komt en gooi je je sleutel.quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb kk honger maar lig al bijna in bed wat moet ik?
Ja goeie wel. Maar ben moe man, zwaar weekend enzo ik ga het mandje in met de honger.quote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bestel met je telefoon van de lokale Turk, als hij aanbelt loop je naar je raam en vraag je of hij naar boven komt en gooi je je sleutel.
Mandje..quote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja goeie wel. Maar ben moe man, zwaar weekend enzo ik ga het mandje in met de honger.
#struggles.
Wat dacht je van........eten?quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb kk honger maar lig al bijna in bed wat moet ik?
ya, op het toilet enzquote:
was lekker, volgende week weer¿quote:
Dm link new fappening. Plsquote:Op maandag 22 september 2014 08:35 schreef wise het volgende:
[..]
ya, op het toilet enz
[..]
was lekker, volgende week weer¿
in dit topic kijken (nsfw) B&H / Naaktfoto's Jennifer Lawrence uitgelekt #4 The Fappening Part 2.quote:
welk gewoon gelul blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
er is schijnbaar een en ander weer verwijdert en opgedoekt omdat er foto van mckayla tussen stonden waarvan ze zei dat ze toen nog geen 18 was
jailbaitquote:Op maandag 22 september 2014 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
welk gewoon gelul blijkt te zijn.
Eerst was het iemand anders, toen bleek het nep/photoshop te zijn en nu is ze opeens minderjarig
dan was je in het verkeerde cafequote:Op maandag 22 september 2014 10:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Weekendje Maastricht. Kk studenten
Zou er eens naar laten kijken dan. Miss migraine?quote:Op maandag 22 september 2014 11:05 schreef VeerEli het volgende:
Teringjantje man... Dag 11 van non stop koppijn. Dag 5 van vlekken voor ogen zien.
Word er helemaal gestoord van en lijkt me ook niet echt normaal.Weekend nummer 2 door verziekt alles
Heb nog nooit gehoren gekregen dat ik migraine heb. Heb er wel aan gedacht nu, maar via internet lees ik alleen dat migraine max 3 dagen aanhoudt, en een héél enkele extreme keer 5 dagen oid. Dus dat lijkt me het niet te zijn. Maar ik ga vanmiddag langs maar ben bang weer met bullshit weggejaagd te worden omdat dokters je 9 van de 10 keer niet meer serieus nemen de eerste keer dat je komt met klachten. Ook al zijn die klachten buitensporig.quote:Op maandag 22 september 2014 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou er eens naar laten kijken dan. Miss migraine?
Da's waar, bij mij hooguit 3 dagen ja, meestal minder dan 2, maar goed. Is verschillend.quote:Op maandag 22 september 2014 11:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehoren gekregen dat ik migraine heb. Heb er wel aan gedacht nu, maar via internet lees ik alleen dat migraine max 3 dagen aanhoudt, en een héél enkele extreme keer 5 dagen oid. Dus dat lijkt me het niet te zijn. Maar ik ga vanmiddag langs maar ben bang weer met bullshit weggejaagd te worden omdat dokters je 9 van de 10 keer niet meer serieus nemen de eerste keer dat je komt met klachten. Ook al zijn die klachten buitensporig.
Zo van de één op de andere dag door middel van bewegende vlekken? Lijkt me stug.quote:Op maandag 22 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien zijn je ogen verslechterd.
Ja en ik ben zelf al een persoon die niet direct daar op de stoep staat maar alleen heen gaat als het mij ook te gek wordt. Zoals nu, 11 dagen non stop koppijn is toch gewoon niet normaalquote:Op maandag 22 september 2014 11:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar, bij mij hooguit 3 dagen ja, meestal minder dan 2, maar goed. Is verschillend.
En da's ook weer zo, daarom ga ik ook liever niet naar de dokter. Altijd maar weggestuurd worden met het standaard babbeltje van "ja is gewoon stress"
Anyway, goodluck. En wellicht komt er wel wat uit en hopelijk dan iets wat niet al te ernstig is
Ik ook. Lijkt me iig niet helemaal in orde, dus laat je niet wegsturen met zo'n baggerexcuus. En desnoods wel een oogtest laten doen. Kan nooit kwaadquote:Op maandag 22 september 2014 11:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo van de één op de andere dag door middel van bewegende vlekken? Lijkt me stug.
[..]
Ja en ik ben zelf al een persoon die niet direct daar op de stoep staat maar alleen heen gaat als het mij ook te gek wordt. Zoals nu, 11 dagen non stop koppijn is toch gewoon niet normaalNet als die 5 dagen vlekken. Moet toch verdomme na 1 of 2 dagen wel weer weggaan allemaal. Dus ben benieuwd..
wats de plaats te zijn danquote:Op maandag 22 september 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was je in het verkeerde cafe
cliniq is normaal wel aardig, maar veel studenten idd. in die rij is het altijd even kijken welk cafe op dat moment leuk is.quote:Op maandag 22 september 2014 11:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wats de plaats te zijn dan
Cliniq --> Alla --> en toen geen idee meer
heette vroegah " a la bonheur" ofzoiets, maar iedereen noemde het de alla, dus nu heet het gewoon alla.quote:
en dat ook jaquote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Zeker boemveel buitenlanders en knallende prijzen?
Ohja ik moet ook nog.quote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Fucking afzetters bij de gemeente, 67 euro voor een nieuw paspoort, I can't even
zal de gemeente bellen dat je een mogelijke syrieganger bent, dan krijg je er geenquote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Fucking afzetters bij de gemeente, 67 euro voor een nieuw paspoort, I can't even
Ja, maar jij krijgt nog een kinderpaspoort. Die zijn altijd goedkoper.quote:Op maandag 22 september 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ohja ik moet ook nog.Anders mag ik de VS niet in.
67?![]()
WELKE GEMEENTE? hier 45 volgens mij.
Te laat, is al aangevraagd.quote:Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal de gemeente bellen dat je een mogelijke syrieganger bent, dan krijg je er geen
Goeie.quote:Op maandag 22 september 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar jij krijgt nog een kinderpaspoort. Die zijn altijd goedkoper.
Gemeente Arnhem. Hoerenhomo's.
maar je hebt hem nog niet.quote:
Ja, belachelijk man, hier ook.quote:Op maandag 22 september 2014 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hebt hem nog niet.
gemeentes zijn altijd klachtwaardig
vorige week nieuw rijbewijs gehaald. geen hond daar, maar ze laten je alsnog een nummertje trekken en wachten
hahaquote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
Drie balies, twee mensen en dan nog een kwartier wachten.
Moet je aandacht? Je bent een poepiescheetje hoor.quote:
Jeej.quote:Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je aandacht? Je bent een poepiescheetje hoor.
Geniet van je fruithapje.quote:
het ergste is nog dat je ze gewoon ziet zitten en dat ze niks aan het doen zijnquote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, belachelijk man, hier ook.Drie balies, twee mensen en dan nog een kwartier wachten.
Stiekem aan het FOK!ken gewoon. Van die OUD-luiquote:Op maandag 22 september 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het ergste is nog dat je ze gewoon ziet zitten en dat ze niks aan het doen zijn
zou me niet verbazenquote:Op maandag 22 september 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiekem aan het FOK!ken gewoon. Van die OUD-lui
kreeg ruzie bij de alla omdat ik heel dichtbij een oude Arabier stond. Was boemdruk en ik wilde gvd een drankje bij de bar halen.quote:Op maandag 22 september 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cliniq is normaal wel aardig, maar veel studenten idd. in die rij is het altijd even kijken welk cafe op dat moment leuk is.
alla is echt een kuttent. feestfabrik is wel aardig, of cafe madrid.
Maar ik moet zeggen dat ik nog maar zelden in maastricht uit ga
Wel makkelijker.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuker kunnen we het niet maken
ze hebben beetje wel jouw slogan toch¿quote:
boodschappen halen voor je moeder bedoel je.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gevraagd of ik vanwege de vertragingen van de treinen elke keer thuis mag werken maar was helaas niet mogelijk
ik vind het wel handig.quote:Op maandag 22 september 2014 13:05 schreef LudoSanders het volgende:
Loopt Veer die rar nu weer iedereen op te dringen?
jaquote:Op maandag 22 september 2014 12:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je toen in elkaar geslagen?
even met een lepel je oog er uit wippen en onder de koude kraan houdenquote:Op maandag 22 september 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
er woeide net een zandje in mijn oog en krijg het er niet uit
goeie tip. ga ik meteen doenquote:Op maandag 22 september 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even met een lepel je oog er uit wippen en onder de koude kraan houden
Film hetquote:
Ik vroeg het dan ook voor mezelf. Wat anderen willen boeit me nietquote:Op maandag 22 september 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij dan weer niet zo
Geil :$quote:
okequote:Op maandag 22 september 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook voor mezelf. Wat anderen willen boeit me niet
"Gehoren gekregen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef Salatrel het volgende:
ik heb gevraagd of ik vanwege de vertragingen van de treinen elke keer thuis mag werken maar was helaas niet mogelijk
quote:Op maandag 22 september 2014 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik kom hier voor de veer.rar
Graag in DM.
quote:
T leven zit niet mee ;squote:Op maandag 22 september 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote alert van dqod
teleurstellend resultaat
quote:Op maandag 22 september 2014 13:00 schreef wise het volgende:
[..]
boodschappen halen voor je moeder bedoel je.
Wanneer gaan we terug dan? We klappe die mokkies.quote:
Ja mos is logischer jwt. MSc lijkt op Mothership core van Starcraft 2quote:
Gamenquote:Op maandag 22 september 2014 17:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja mos is logischer jwt. MSc lijkt op Mothership core van Starcraft 2
Donder Donderdag ??quote:Op maandag 22 september 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Back in the days.![]()
Wanneer doen we er een biertje op?
Heletijd zo kijken: >>quote:Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dansmoves heeft.
Gefeliciteerd btw.
Gefeliciteerd.quote:
quote:
quote:
Wow, low blow.quote:Op maandag 22 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Wat wil je later worden als je groot bent?
Gefeliciteerd.quote:
Pissen is ook geluktquote:Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Chloroform het volgende:
Met je afstuderen dan eh. Niet dat je moet pissen.
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaatquote:
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarinquote:Op maandag 22 september 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaat
stuur je goud op naar postalgoldquote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarin
waarin dan?quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat moet flink stijgen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zelfs je bitcoin-debacle was lucratiever.
dogecoin > bitcoin.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
fuck joe mmg kki.lol 1800% IK KAN NIET MEER.
godverdomme zelfs Veer heb ik nog niet zien posten dat ze daarin getrapt wasquote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.![]()
Ik stoer vertellen bij mijn maten na een paar biertjes ja man IOS8 keihard gek Wave dit dat.
Valt er een stilte en wordt ik 13 uur langaangekeken totdat er iemand zei dat het van 4chan was.
man man man man.quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.![]()
Ik stoer vertellen bij mijn maten na een paar biertjes ja man IOS8 keihard gek Wave dit dat.
Valt er een stilte en wordt ik 13 uur langaangekeken totdat er iemand zei dat het van 4chan was.
quote:Op maandag 22 september 2014 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme zelfs Veer heb ik nog niet zien posten dat ze daarin getrapt was
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bek houden, ezel.quote:
Ik heb vissticks gegeten maar nu ben ik misselijk. :squote:
Omg gaat het wel? :s Viswijf. heheuhaaeuhfahauphgufiquote:Op maandag 22 september 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vissticks gegeten maar nu ben ik misselijk. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omg gaat het wel? :s Viswijf. heheuhaaeuhfahauphgufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd wat ben je toch ook een strontfluit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
haha je vindt me wel leukquote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd wat ben je toch ook een strontfluit.
![]()
En altijd het laatste woord.![]()
quote:![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Wat rijmt op lied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Is het eindelijk geluktquote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Komt er morgen om 10:00 iemand langs om schoenen van mij te kopen. Verdomme vroeg ook![]()
![]()
Ga je eindelijk je lelijke schoenen wegdoen jaOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier op hatenquote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ga je eindelijk je lelijke schoenen wegdoen ja![]()
Ja. Dat dus.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snowflake
Welke maat zijn die van jouquote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier op haten![]()
[ afbeelding ]![]()
Zou ze kietelen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoezo? Wou je ze aan je paard geven?
Hayuehuhaehhaehhaeahuau ahuahud;d![]()
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet weten dat mijn leggs uitstekend ontwikkeld en getraind zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..![]()
Jammer.
Never lion shall do leg day for sheep only run.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..![]()
Leggsquote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn leggs uitstekend ontwikkeld en getraind zijn.![]()
Jammer.
!!!!
Ze lijken klein op de foto.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm okeMaar waarom wilde je mijn maat weten?
![]()
![]()
![]()
Leggs.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je hebt toch meerdere benen? Dus is het leggs. Kneus!!!
Je hebt het echt niet door hè?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet door hè?
Nee dus. Wat een kkmongool deze.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahaa jij denktttttquote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dus. Wat een kkmongool deze.En altijd het laatste woord.![]()
Dat merken we ook wel als je gewoon niet post, maar je moet weer even laten zien een leven naast FOK! te hebben.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga nou eens neuken griet, doet je goed.![]()
![]()
Oh is dat hetquote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga nou eens neuken griet, doet je goed.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Last van chloor in d'r kut. S:quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;![]()
Watquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sssquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
11/10 zou kroket mee eten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sss![]()
Lady en de Vagebond-stijl? :$$quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hard geworden.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lady en de Vagebond-stijl? :$$![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gehoren gekregen". Gestopt met lezen
.
Dit hoort dus echt bij m'n klachten, he. Ik ben zo fucking warrig, moet nadenken als ik iets typ, soms vraag ik mezelf af ''klopt dit wel?'' en ik maak dus dat soort rare fouten. Echt heel erg vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Potverdomme, en flink ook nogquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij lijkt op SnakeladyDie man dus.
![]()
Ik ging stuk, las eerst dit en daarna pas foto
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Potverdomme, en flink ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
Them Eyez. Of niet!!quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
Er is een deel 2 opgedoken van the fappeningDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.![]()
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Als het je eigen lichaam is dan heb je iets heel handigs, genaamd een spiegel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.![]()
Dat klopt. Maar hoezo?quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het je eigen lichaam is dan heb je iets heel handigs, genaamd een spiegel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat het geen foto-argument is. Dat ze het opwindend vindt heeft niet zoveel met haar lichaam te maken denk ik.quote:![]()
Vond die ene sport chick ranzig man, die maakte al die kut foto'sGore kut bah
Heb jij een lekker kutje?quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
Dat was typisch zo'n vleesgrotvagina inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Oh zo. Nee ok, maar toch. Maar Zitten ook foto's gemaakt door anderen tussen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het geen foto-argument is. Dat ze het opwindend vindt heeft niet zoveel met haar lichaam te maken denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
pics.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Minder? Hier zat iig geen rood haar op.quote:Op maandag 22 september 2014 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.![]()
MINDER ranzig? PLease, dat was die gore sloot van sararaats toch? Bah bah bah wat een smerig dingquote:Op maandag 22 september 2014 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen.En altijd het laatste woord.![]()
Ze zijn mooi als ze samenwerken.quote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen.![]()
![]()
Chicks pls wasse grapjeDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Haha BT heeft meerdere piemels gezienquote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen..
![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha BT heeft meerdere piemels gezien.
![]()
Gewoon douchen met de boys na de weddie. Lekker piemels kijkenSoms beetje voelen jeweettochgh
Klopt ja, hoewel ik een piemel toch nog wel iets lelijker vindtquote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen.Een slappe dan.
Een mooie stijve vind ik weer geil juist.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik gooide altijd expres het zeepje op de grond en pakte het dan op met m'n piemel.quote:Op maandag 22 september 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Gewoon douchen met de boys na de weddie. Lekker piemels kijkenSoms beetje voelen jeweettochgh
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef Modus het volgende:
[..]DawwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n beetje zoals een olifant met een pinda?quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik gooide altijd expres het zeepje op de grond en pakte het dan op met m'n piemel.![]()
Haha die linkse is een ooi. Goooooooi ooi ahaa ahaha haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sick, wou dat eik eerst zeggen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n beetje zoals een olifant met een pinda?![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik gooide altijd expres het zeepje op de grond en pakte het dan op met m'n piemel.
haha kk gaylord gedachten jullie 2 xDquote:Op maandag 22 september 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, wou dat eik eerst zeggen.En altijd het laatste woord.![]()
Compensatiepostquote:Op maandag 22 september 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha kk gaylord gedachten jullie 2 xD.
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3![]()
Hoop dat je aan het bingoën was en in de war was met je cijfers want dit zijnquote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
6.8/10 6.9/10 6.8/10 7.4/10 7.5/10 7.3/10En altijd het laatste woord.![]()
10/10 voor de hele groep.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop dat je aan het bingoën was en in de war was met je cijfers want dit zijn
6.8/10 6.9/10 6.8/10 7.4/10 7.5/10 7.3/10
Volgens mij ben je in de war met de metingen van je erectiecyclus (no homo).
![]()
lololololquote:Op maandag 22 september 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij ben je in de war met de metingen van je erectiecyclus (no homo).
![]()
![]()
Srs een 1 die tweede?
Godkk, volgorde waarop ik ze zou doen balhaarquote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
lolololol![]()
![]()
Srs een 1 die tweede?.
![]()
Oh ja lekker duidelijkquote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godkk, volgorde waarop ik ze zou doen balhaar.
![]()
IK DACHT AL KIJK JE MET JE ANUS?En altijd het laatste woord.![]()
ik snapte het meteen hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja lekker duidelijk![]()
IK DACHT AL KIJK JE MET JE ANUS?![]()
Ik zie het niet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
US / Jij en je verkering #15"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Haha nouja kan wel selfies schieten met m'n Monstercock Double Headed Dildo Z3000.quote:Op maandag 22 september 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja lekker duidelijk![]()
IK DACHT AL KIJK JE MET JE ANUS?![]()
Hard geworden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nouja kan wel selfies schieten met m'n Monstercock Double Headed Dildo Z3000.En altijd het laatste woord.![]()
Deze man. Het voor elkaar krijgen om de minste van de zes als eerste te kiezen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
full stops and exclamation marks![]()
Volgens mij is het een top 6 waarbij 6 dus het minst aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man. Het voor elkaar krijgen om de minste van de zes als eerste te kiezen.
[ afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Bish plsquote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
5 - 3 - 1 - 4 - 2 - 6![]()
Ohmygatties krio ik hou van jequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man. Het voor elkaar krijgen om de minste van de zes als eerste te kiezen.
[ afbeelding ]![]()
2 > 1 > 4 > 3 > 6 > 5quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou met dit nummer op de achtergrond zelfs Chloro beffen.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hij moet nodig geneukt worden, hij is zo chagrijnig altijd.quote:
Wil jij even zijn prostaat stimuleren met je penis?
thnx![]()
Grrrrrrrrmblquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ben geen homooow ;squote:Op dinsdag 23 september 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet nodig geneukt worden, hij is zo chagrijnig altijd.
Wil jij even zijn prostaat stimuleren met je penis?
thnxEn altijd het laatste woord.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou met dit nummer op de achtergrond zelfs Chloro beffen.
Nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed van je hoor. Jij krijgt een sticker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
omg ik voorspelde deze reactie.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wow een sticker van juf Chloroform.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed van je hoor. Jij krijgt een sticker.![]()
Aannames.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Smoesjes, je kan zeker gewoon niet presteren onder druk.En altijd het laatste woord.![]()
Volgens mij is seks met BT net zo spannend als seks met Dima.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet niet, ik denk dat seks met Dima best spannend is maar dan niet in positieve zin zeg maar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij is seks met BT net zo spannend als seks met Dima."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij is seks met BT net zo spannend als seks met Dima.quote:En altijd het laatste woord.![]()
en hoe spannend is dat volgens jou?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij is seks met BT net zo spannend als seks met Dima.![]()
Net zo spannend als een baby die het vierkante blokje door het driehoekige gat probeert te duwen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe spannend is dat volgens jou?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Dat heb ik dus met BT. Altijd maar de vraag of hij binnen een minuut klaarkomt en daarna huilend onder de dekens gaat liggen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk dat seks met Dima best spannend is maar dan niet in positieve zin zeg maar.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
"neee kut m'n eiwitten"quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met BT. Altijd maar de vraag of hij binnen een minuut klaarkomt en daarna huilend onder de dekens gaat liggen.![]()
![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net zo spannend als een baby die het vierkante blokje door het driehoekige gat probeert te duwen.![]()
![]()
Bedankt voor de MI van BT die z'n eigen zaad probeert door te slikken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar wtf wordt mijn seks nou net vergeleken met Dima? Wat de kanker gebeurt hierEn altijd het laatste woord.![]()
Ik vind het eerder raar dat je dat nog niet weet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe zie ik er uit in jouw hoofd dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor de MI van BT die z'n eigen zaad probeert door te slikken.
Gewoon weer d'r uit likkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor de MI van BT die z'n eigen zaad probeert door te slikken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
In ieder geval geen seks, godzijdank.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
sorry, ik kijk nooit pornoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het eerder raar dat je dat nog niet weet.![]()
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.quote:
Het woord zou in het Nederlands letterlijk vertaald kunnen worden als sneeuwballen gooien. Wanneer men sneeuwballen naar elkaar gooit, wordt weleens het spel gespeeld om deze ballen te vangen, terug te gooien of juist naar een ander persoon te gooien. Bij snowballing bedoelt men hier met de “sneeuwbal” de min of meer witte sperma welke een man ejaculeert in de mond van zijn partner na gepijpt te zijn. De partner geeft deze snowball/sperma terug middels een kus, tongzoen of laat dit op enige afstand uit de mond vallen in de mond van de gever. Ook wordt het weleens doorgegeven in de mond van een andere sekspartner. Bijvoorbeeld bij een trio of groepsseks.![]()
ah okequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
Het woord zou in het Nederlands letterlijk vertaald kunnen worden als sneeuwballen gooien. Wanneer men sneeuwballen naar elkaar gooit, wordt weleens het spel gespeeld om deze ballen te vangen, terug te gooien of juist naar een ander persoon te gooien. Bij snowballing bedoelt men hier met de “sneeuwbal” de min of meer witte sperma welke een man ejaculeert in de mond van zijn partner na gepijpt te zijn. De partner geeft deze snowball/sperma terug middels een kus, tongzoen of laat dit op enige afstand uit de mond vallen in de mond van de gever. Ook wordt het weleens doorgegeven in de mond van een andere sekspartner. Bijvoorbeeld bij een trio of groepsseks.![]()
Wow romantischquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
Het woord zou in het Nederlands letterlijk vertaald kunnen worden als sneeuwballen gooien. Wanneer men sneeuwballen naar elkaar gooit, wordt weleens het spel gespeeld om deze ballen te vangen, terug te gooien of juist naar een ander persoon te gooien. Bij snowballing bedoelt men hier met de “sneeuwbal” de min of meer witte sperma welke een man ejaculeert in de mond van zijn partner na gepijpt te zijn. De partner geeft deze snowball/sperma terug middels een kus, tongzoen of laat dit op enige afstand uit de mond vallen in de mond van de gever. Ook wordt het weleens doorgegeven in de mond van een andere sekspartner. Bijvoorbeeld bij een trio of groepsseks."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof je ouders broer en zus zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe zie ik er uit in jouw hoofd dan?
Nu gelukkig wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je ouders broer en zus zijn.![]()
![]()
Duurde lang zeg ;squote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je ouders broer en zus zijn.En altijd het laatste woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: