Heletijd zo kijken: >>quote:Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dansmoves heeft.
Gefeliciteerd btw.
Gefeliciteerd.quote:
quote:
quote:
Wow, low blow.quote:Op maandag 22 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Wat wil je later worden als je groot bent?
Gefeliciteerd.quote:
Pissen is ook geluktquote:Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Chloroform het volgende:
Met je afstuderen dan eh. Niet dat je moet pissen.
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaatquote:
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarinquote:Op maandag 22 september 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaat
stuur je goud op naar postalgoldquote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarin
waarin dan?quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat moet flink stijgen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zelfs je bitcoin-debacle was lucratiever.
dogecoin > bitcoin.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
fuck joe mmg kki.lol 1800% IK KAN NIET MEER.
godverdomme zelfs Veer heb ik nog niet zien posten dat ze daarin getrapt wasquote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.![]()
Ik stoer vertellen bij mijn maten na een paar biertjes ja man IOS8 keihard gek Wave dit dat.
Valt er een stilte en wordt ik 13 uur langaangekeken totdat er iemand zei dat het van 4chan was.
fuck joe mmg kki.lol 1800% IK KAN NIET MEER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |