Bestel met je telefoon van de lokale Turk, als hij aanbelt loop je naar je raam en vraag je of hij naar boven komt en gooi je je sleutel.quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb kk honger maar lig al bijna in bed wat moet ik?
Ja goeie wel. Maar ben moe man, zwaar weekend enzo ik ga het mandje in met de honger.quote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bestel met je telefoon van de lokale Turk, als hij aanbelt loop je naar je raam en vraag je of hij naar boven komt en gooi je je sleutel.
Mandje..quote:Op zondag 21 september 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja goeie wel. Maar ben moe man, zwaar weekend enzo ik ga het mandje in met de honger.
#struggles.
Wat dacht je van........eten?quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb kk honger maar lig al bijna in bed wat moet ik?
ya, op het toilet enzquote:
was lekker, volgende week weer¿quote:
Dm link new fappening. Plsquote:Op maandag 22 september 2014 08:35 schreef wise het volgende:
[..]
ya, op het toilet enz
[..]
was lekker, volgende week weer¿
in dit topic kijken (nsfw) B&H / Naaktfoto's Jennifer Lawrence uitgelekt #4 The Fappening Part 2.quote:
welk gewoon gelul blijkt te zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
er is schijnbaar een en ander weer verwijdert en opgedoekt omdat er foto van mckayla tussen stonden waarvan ze zei dat ze toen nog geen 18 was
jailbaitquote:Op maandag 22 september 2014 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
welk gewoon gelul blijkt te zijn.
Eerst was het iemand anders, toen bleek het nep/photoshop te zijn en nu is ze opeens minderjarig
dan was je in het verkeerde cafequote:Op maandag 22 september 2014 10:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Weekendje Maastricht. Kk studenten
Zou er eens naar laten kijken dan. Miss migraine?quote:Op maandag 22 september 2014 11:05 schreef VeerEli het volgende:
Teringjantje man... Dag 11 van non stop koppijn. Dag 5 van vlekken voor ogen zien.
Word er helemaal gestoord van en lijkt me ook niet echt normaal.Weekend nummer 2 door verziekt alles
Heb nog nooit gehoren gekregen dat ik migraine heb. Heb er wel aan gedacht nu, maar via internet lees ik alleen dat migraine max 3 dagen aanhoudt, en een héél enkele extreme keer 5 dagen oid. Dus dat lijkt me het niet te zijn. Maar ik ga vanmiddag langs maar ben bang weer met bullshit weggejaagd te worden omdat dokters je 9 van de 10 keer niet meer serieus nemen de eerste keer dat je komt met klachten. Ook al zijn die klachten buitensporig.quote:Op maandag 22 september 2014 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou er eens naar laten kijken dan. Miss migraine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |