Heletijd zo kijken: >>quote:Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dansmoves heeft.
Gefeliciteerd btw.
Gefeliciteerd.quote:
quote:
quote:
Wow, low blow.quote:Op maandag 22 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Wat wil je later worden als je groot bent?
Gefeliciteerd.quote:
Pissen is ook geluktquote:Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Chloroform het volgende:
Met je afstuderen dan eh. Niet dat je moet pissen.
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaatquote:
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarinquote:Op maandag 22 september 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wow ik zou bijna zeggen koop een staatslot maar het is nog heul niet zeker of de trekking wel doorgaat
stuur je goud op naar postalgoldquote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik speel al drie jaar mee. Zo goed als niets gewonnen .. Nu weet ik waarin
waarin dan?quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou dat moet flink stijgen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zelfs je bitcoin-debacle was lucratiever.
dogecoin > bitcoin.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.quote:Op maandag 22 september 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
fuck joe mmg kki.lol 1800% IK KAN NIET MEER.
godverdomme zelfs Veer heb ik nog niet zien posten dat ze daarin getrapt wasquote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.![]()
Ik stoer vertellen bij mijn maten na een paar biertjes ja man IOS8 keihard gek Wave dit dat.
Valt er een stilte en wordt ik 13 uur langaangekeken totdat er iemand zei dat het van 4chan was.
man man man man.quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had laatst toch iets gepost over die New Wave ofzo van ios8? Ik las het maar half en dacht ok tof dat die telefoon snel kan opladen.![]()
Ik stoer vertellen bij mijn maten na een paar biertjes ja man IOS8 keihard gek Wave dit dat.
Valt er een stilte en wordt ik 13 uur langaangekeken totdat er iemand zei dat het van 4chan was.
quote:Op maandag 22 september 2014 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme zelfs Veer heb ik nog niet zien posten dat ze daarin getrapt was
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 18:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bek houden, ezel.quote:
Ik heb vissticks gegeten maar nu ben ik misselijk. :squote:
Omg gaat het wel? :s Viswijf. heheuhaaeuhfahauphgufiquote:Op maandag 22 september 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb vissticks gegeten maar nu ben ik misselijk. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omg gaat het wel? :s Viswijf. heheuhaaeuhfahauphgufiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd wat ben je toch ook een strontfluit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
haha je vindt me wel leukquote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd wat ben je toch ook een strontfluit.
![]()
En altijd het laatste woord.![]()
quote:![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Wat rijmt op lied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Is het eindelijk geluktquote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Komt er morgen om 10:00 iemand langs om schoenen van mij te kopen. Verdomme vroeg ook![]()
![]()
Ga je eindelijk je lelijke schoenen wegdoen jaOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier op hatenquote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Ga je eindelijk je lelijke schoenen wegdoen ja![]()
Ja. Dat dus.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snowflake
Welke maat zijn die van jouquote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier op haten![]()
[ afbeelding ]![]()
Zou ze kietelen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoezo? Wou je ze aan je paard geven?
Hayuehuhaehhaehhaeahuau ahuahud;d![]()
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet weten dat mijn leggs uitstekend ontwikkeld en getraind zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..![]()
Jammer.
Never lion shall do leg day for sheep only run.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Zulke grote poten en dan van die spillebeentjes erboven..![]()
Leggsquote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn leggs uitstekend ontwikkeld en getraind zijn.![]()
Jammer.
!!!!
Ze lijken klein op de foto.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm okeMaar waarom wilde je mijn maat weten?
![]()
![]()
![]()
Leggs.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je hebt toch meerdere benen? Dus is het leggs. Kneus!!!
Je hebt het echt niet door hè?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet door hè?
Nee dus. Wat een kkmongool deze.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahaa jij denktttttquote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dus. Wat een kkmongool deze.En altijd het laatste woord.![]()
Dat merken we ook wel als je gewoon niet post, maar je moet weer even laten zien een leven naast FOK! te hebben.quote:Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga nou eens neuken griet, doet je goed.![]()
![]()
Oh is dat hetquote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga nou eens neuken griet, doet je goed.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Last van chloor in d'r kut. S:quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;![]()
Watquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sssquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
11/10 zou kroket mee eten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sss![]()
Lady en de Vagebond-stijl? :$$quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hard geworden.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lady en de Vagebond-stijl? :$$![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gehoren gekregen". Gestopt met lezen
.
Dit hoort dus echt bij m'n klachten, he. Ik ben zo fucking warrig, moet nadenken als ik iets typ, soms vraag ik mezelf af ''klopt dit wel?'' en ik maak dus dat soort rare fouten. Echt heel erg vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Potverdomme, en flink ook nogquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij lijkt op SnakeladyDie man dus.
![]()
Ik ging stuk, las eerst dit en daarna pas foto
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Potverdomme, en flink ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
Them Eyez. Of niet!!quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Potverdomme, en flink ook nog![]()
![]()
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
Er is een deel 2 opgedoken van the fappeningDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.![]()
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Als het je eigen lichaam is dan heb je iets heel handigs, genaamd een spiegel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: