Oh is dat hetquote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga nou eens neuken griet, doet je goed.
Last van chloor in d'r kut. S:quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;
Watquote:
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sssquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja doh, wat kan het anders zijn ;s ;s;s;
..quote:
11/10 zou kroket mee eten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie, misschien gewoon zuur van mezelf weenie kan toch :sss
Lady en de Vagebond-stijl? :$$quote:
hard geworden.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lady en de Vagebond-stijl? :$$
quote:Op maandag 22 september 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gehoren gekregen". Gestopt met lezen
.
Dit hoort dus echt bij m'n klachten, he. Ik ben zo fucking warrig, moet nadenken als ik iets typ, soms vraag ik mezelf af ''klopt dit wel?'' en ik maak dus dat soort rare fouten. Echt heel erg vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Potverdomme, en flink ook nogquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij lijkt op SnakeladyDie man dus.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Potverdomme, en flink ook nog![]()
Ik ging stuk, las eerst dit en daarna pas foto
Them Eyez. Of niet!!quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Potverdomme, en flink ook nog![]()
Ik ging stuk, las eerst dit en daarna pas foto
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
Er is een deel 2 opgedoken van the fappening
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al een tijdje terug hoor. JLaw is al bijna met pensioen inmiddels.
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is echt gek op naaktfoto's zeg, die maakt er echt veel.
Als het je eigen lichaam is dan heb je iets heel handigs, genaamd een spiegel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet een lichaam om zich voor te schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |