Dat klopt. Maar hoezo?quote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het je eigen lichaam is dan heb je iets heel handigs, genaamd een spiegel.
Dat het geen foto-argument is. Dat ze het opwindend vindt heeft niet zoveel met haar lichaam te maken denk ik.quote:
Heb jij een lekker kutje?quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
Vond die ene sport chick ranzig man, die maakte al die kut foto'sGore kut bah
Dat was typisch zo'n vleesgrotvagina inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
Oh zo. Nee ok, maar toch. Maar Zitten ook foto's gemaakt door anderen tussen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het geen foto-argument is. Dat ze het opwindend vindt heeft niet zoveel met haar lichaam te maken denk ik.
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
pics.quote:
Minder? Hier zat iig geen rood haar op.quote:Op maandag 22 september 2014 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.
MINDER ranzig? PLease, dat was die gore sloot van sararaats toch? Bah bah bah wat een smerig dingquote:Op maandag 22 september 2014 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kan me nog een bepaalde rar herinneren waar ook zoiets in zat maar dan minder ranzig.
Ze zijn mooi als ze samenwerken.quote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen.
Haha BT heeft meerdere piemels gezienquote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutten zijn sowieso lelijk. Piemels daarentegen ook niet de allermooiste dingen.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha BT heeft meerdere piemels gezien.
Klopt ja, hoewel ik een piemel toch nog wel iets lelijker vindtquote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |