Oké.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week m'n diploma opgehaald. Verder zou ik liegen als ik zei dat ik het druk had.
quote:
hehequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij dan? Hoe loopt de schoenenhandel?
Kan best leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Ik heb morgen schoolkamp.Of nou ja teambuildingsdagen.
Met de paarden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Hoeveel paar schoenen heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe![]()
Geen handeltje helaas, paar paartjes die de deur uit mogen.
Ik zou een balletje opgooien bij je vorige stage. Zo ben ik ook overal door gerold.quote:Gaat verder goed.. moet alleen nog een afstudeerstage zien te vinden. Struggles op dat gebied..
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.quote:
Nee ik ben in mei al op ponykamp geweest.quote:
Nu nog zo'n 11 paar. Valt gerust mee...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
Hoeveel paar schoenen heb je eigenlijk?
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik zou een balletje opgooien bij je vorige stage. Zo ben ik ook overal door gerold.
Ideaal dus om 's nacht je tentje uit te sneaken en naar de plaatselijke kroeg te gaan, middelbare school all over again.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.Eén sportactiviteit van een uurtje.
En het is echt op een super afgelegen plek bij een voetbalvereniging waar we tentjes mogen opzetten.
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten ook gewoon veel saaie dingen doen.Eén sportactiviteit van een uurtje.
En het is echt op een super afgelegen plek bij een voetbalvereniging waar we tentjes mogen opzetten.
[..]
Valt best mee jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu nog zo'n 11 paar. Valt gerust mee...
Gewoon nog een keer bellen.quote:Heb ik gedaan.Daar 'hoor ik nog van'.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet verteld maar ze moest wel haar zwemspullen meenemen![]()
![]()
![]()
Vergeet je niet de pil te slikken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
HAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks plaatselijke kroeg, gewoon eigen feestje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ideaal dus om 's nacht je tentje uit te sneaken en naar de plaatselijke kroeg te gaan, middelbare school all over again.
Dat zou best leuk zijn geweestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik slik die altijd 's avonds en ik ben donderdagavond alweer terug, dus als ik hem vergeet dan heb ik hem sowieso nog wel binnen de 48 uur ingenomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vergeet je niet de pil te slikken?
Gelukkig moesten een paar anderen er wel om lachen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |