Of ze denken van hey, das een schattig homostelletjequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Eehmm.. jawel..?quote:
Als je vriend vreemd wil gaan heeft-ie daar geen speciaal evenement voor nodig; iemand die vreemd wil gaan gaat toch wel vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Dat denkt ie vast niet alleen op de kamasutrabeurs. Dus dan zou je hem 24/7 in de gaten moeten houden. Denk niet dat je dat doet.. of nouja hoopquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
"Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen"
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
Ik zou me zorgen maken idd.
[ afbeelding ]
Dat doet ie wss wel, enkel niet als jij erbij bentquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
mijn vriend rijdt nooit veel te hard,
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Nee dan ligt die allang vastgebonden met een rode bal in zijn bek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?
zo is elke man als hij met zn vrienden is en even los van zn vriendin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Niet lullig bedoeld (geloof me, ik ben zelf gek) maar al eens overwogen om een gesprekje aan te knopen met een professional? Je zoekt nogal naar doemscenario's en acht ze nogal aannemelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht
Lekkurr stout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |