abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144816233
Mijn vriend kreeg afgelopen week een appje van een vriend of de kamasutrabeurs een leuk idee was om heen te gaan dit weekend. Ik zo: "Ja leuk!" Bleek later dat die vriend bedoelde dat zij met z'n tweeën zou willen gaan en met dat heb ik een beetje moeite.

Ik ben absoluut niet zo'n jaloers kreng dat ik continu kwaad ben eenmaal op de beurs omdat hij naar vrouwen kijkt. Van mij mag hij, ik zal hem nergens van tegenhouden.

Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik wil dus graag met z'n drieën, die vriend met z'n tweeën, want die beurs "dat is voor mannen".
pi_144816310
de mannen willen kennelijk niet dat je mee gaat (begrijpelijk)

door mee te gaan verpest je het ook voor hun. dus of laat ze gaan, of niet, maar ga niet mee..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_144816329
Joh als zij lekker aan elkaar willen zitten in de dark room, wie ben jij dan om daar een stokje voor te steken?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144816331
Je vertrouwt je vriend dus alleen als je er zelf bij bent om het in de gaten te houden? Mooie relatie ^O^
pi_144816365
Zo leuk is de beurs niet meer dus maak je maar niet druk.
Hier staat niets.
pi_144816382
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:

Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.

Of ze denken van hey, das een schattig homostelletje O+

Zo kun je overal wel wat achter zoeken, gewoon lekker laten gaan, ga jij lekker met vriendinnen naar de stad.. mannen kijken
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:03:49 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144816443
quote:
absoluut niet zo'n jaloers kreng
Eehmm.. jawel..?

Als je een fatsoenlijke relatie hebt.. kun je daar namelijk gewoon over praten..
Beetje vrijheid moet wel kunnen.. en dat kan door er nooit over te praten en langs elkaar heen te gaan leven, of door het gewoon aan te kaarten..
Zeg gewoon wat je wel en niet graag ziet wat hij zou doen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144816511
quote:
Als je vriend vreemd wil gaan heeft-ie daar geen speciaal evenement voor nodig; iemand die vreemd wil gaan gaat toch wel vreemd.

Het komt allemaal neer op vertrouwen... Praat met je vriend hierover en geef aan dat het je geen fijn gevoel geeft. Als je niets zegt denkt je vriend dat het okay is en kun je hem weinig verwijten achteraf (dat-ie niet aan jouw gevoelens etc. denkt). Als je niet wil dat hij gaat moet je dat bespreekbaar maken, en als je mee wil gaan ook.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 23 september 2014 @ 11:08:46 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144816550
"ik vertrouw jou wel, maar ik vertrouw je vriend niet"

:').
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:12:05 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816620
quote:
"Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen"
Dat denkt ie vast niet alleen op de kamasutrabeurs. Dus dan zou je hem 24/7 in de gaten moeten houden. Denk niet dat je dat doet.. of nouja hoop :+
pi_144816643
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht :')

Lekkurr stout.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:14:43 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144816685
Ik zou me zorgen maken idd.

KuikenGuppy
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:15:33 #13
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_144816708
Geen zorgen, daar lopen toch wel de meest lelijke mensen rond zeg.

De tering !!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:19:37 #14
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_144816808
Je vertrouwt je vriend dus gewoonweg niet om zelfstandig de juiste beslissing te nemen mocht er "verleiding" in wat voor vorm dan ook in beeld komt.

Als hij goed in elkaar zit zal hij niks doen wat niet hoort in een relatie, en daar vertrouw je op of niet.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:20:18 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144816823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
Ik zou me zorgen maken idd.

[ afbeelding ]
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn... :X

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144816849
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
pi_144816858
Het beste wat je kan doen is zeggen dat ze met zen tweeën mogen, maar dan achtervolg je ze stiekem.
Zo kun je hem toch in de gate houden.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:21:51 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816864
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
mijn vriend rijdt nooit veel te hard,
Dat doet ie wss wel, enkel niet als jij erbij bent ;)
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:22:15 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144816876
quote:
En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ? :?
pi_144816884
Het is de huishoudbeurs voor wannabe pervs, geen zorgen om maken.
Ja doei.
pi_144816899
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ? :?
Nee dan ligt die allang vastgebonden met een rode bal in zijn bek.
pi_144816932
quote:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
zo is elke man als hij met zn vrienden is en even los van zn vriendin.
maar een stukje scheuren met de motor is toch echt wat anders dan met een andere vrouw het bed in duiken :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_144816971
quote:

:') En dat kan niet op straat in de supermarkt gebeuren.

Als je vent een ander wil aandouwen doet ie dat heus wel, daar gaat zo'n (achterlijke) beurs geen verschil in maken hoor _O-
pi_144817045
quote:

Niet lullig bedoeld (geloof me, ik ben zelf gek) maar al eens overwogen om een gesprekje aan te knopen met een professional? Je zoekt nogal naar doemscenario's en acht ze nogal aannemelijk.

No way dat je vriend met 3 personen op de motor over de Kamasutrabeurs gaat rijden, 30 km te hard nog wel.
pi_144817053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht :')

Lekkurr stout.
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')