Of ze denken van hey, das een schattig homostelletjequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Eehmm.. jawel..?quote:
Als je vriend vreemd wil gaan heeft-ie daar geen speciaal evenement voor nodig; iemand die vreemd wil gaan gaat toch wel vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Alleen als zij alleen zouden gaan heb ik dus moeite mee. Bang dat hij denkt: "Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen" (lees: iets met lichamelijk contact). Of dat er twee zeer leuke vrouwen denken dat daar twee vrijgezelle mannen lopen en ze ergens mee naar toe op sleeptouw nemen. Dat soort dingen.
Dat denkt ie vast niet alleen op de kamasutrabeurs. Dus dan zou je hem 24/7 in de gaten moeten houden. Denk niet dat je dat doet.. of nouja hoopquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
"Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen"
Tja het kan natuurlijk altijd je smaak zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
Ik zou me zorgen maken idd.
[ afbeelding ]
Dat doet ie wss wel, enkel niet als jij erbij bentquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
mijn vriend rijdt nooit veel te hard,
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Nee dan ligt die allang vastgebonden met een rode bal in zijn bek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan kan je vriend toch zeggen "nee sorry, ben bezet, ik wil niet" ?
zo is elke man als hij met zn vrienden is en even los van zn vriendin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Niet lullig bedoeld (geloof me, ik ben zelf gek) maar al eens overwogen om een gesprekje aan te knopen met een professional? Je zoekt nogal naar doemscenario's en acht ze nogal aannemelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Dit. Wat een pretentieuze treurnis is dat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken dat je vriendje er überhaupt heen wil. Wat een klucht
Lekkurr stout.
Ah, jouw vriend wordt een totaal ander persoon in de buurt van die ene vriend. Plotseling heeft je vriend geen eigen wil en gaan alle remmen los! Je vriend heeft dan ook geen waarden en normen meer, vergeet alles om zich heen en gaat instinctief jagen als een oerman...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Precies, voordat je het weet wordt je vriend anaal genomen met een voorbind-dildo, altijd oppassen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
En dat kan ook tijdens het uitgaan of wanneer er een leuk meisje is op een verjaardag die hij leert kennen en ze samen in een hoekje zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs.
Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Hij is toch trouw? Wat zeik je dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs.
Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
En dan zit zonder zijn medeweten ineens zijn piemel in een andere vrouwquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...quote:Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beursquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen
zeker als hij alleen dat draagt, een rubber masker, en de hand van zn vriendje vasthoudtquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt
[ afbeelding ]
Dat is wel zo natuurlijk, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs![]()
The fuck.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan? Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt, dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt, of dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld? Of dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Vooral als je een erectie krijgt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Hoe werkt zoiets? En dan vooral als je een erectie hebt?.
Dat is erg pijnlijk en kan je lul beschadigen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Enters toegevoegd voor leescomfort.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..?
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.quote:Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
Dan doet dat pijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck..
Als ze dat daar doen, worden ze er uit gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
Ben je z'n moeder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Welkom in R&P op FOK! op het internet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
Irrelevant topic
Ts leest alleen maar de posts die haar in het gelijk stellen
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.
[..]
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Mag hij wel zelfstandig naar het toilet thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Ik denk dat de meeste mannen meer opgewonden worden van de dames op het strand dan van de 'dames' op die beursquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.
[..]
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...
Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.
Als hij trouw is, doet hij niets. Als hij niet trouw is, doet hij misschien watquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Nou, nou, wat een vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Die gebroeders Grimm hebben je veel wijsgemaakt he.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja meer dan eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslacht
heb je al eens overwogen lesbisch te worden? alle mannen zijn namelijk honden en niet te vertrouwen
Jij bent echt volslagen debielquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Je vertrouwt hem dus niet. Goed moment om te testen of dat terecht is. Laat hem maar mooi met z'n vriend gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Dat is niet echt een overweging die je maakt, denk ik.quote:
Dat ga ik je ook niet wijsmaken. Mannen raken opgewonden van vrouwen. Dat hoeft echter niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk actie zullen ondernemen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja, en, dus? Je snapt dat je vriend een volwassen is die heel goed weet dat hij in een relatie is en dus grenzen heeft? En dat de kans krijgen niet betekent dat die kans ook benut zal worden?quote:En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan.quote:En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Pas maar op.. vanavond gaat zij dromen dat hij vreemd gaat en is ze als ze wakker wordt boos op hemquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan..
Okee, lees dit dan:quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dondergat het volgende:
Ik lees alle posts Wolfrolf. Maar mobiel is een beetje lastig reageren op alle posts.
Jij bent trouw, hij is trouw. Wat is het probleem nou precies?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
psychoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onredelijk onzeker en jaloers bent.
Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
En bespreek dit in godsnaam met je vriend; een relatie zonder goede communicatie heeft geen goede basis. En ja, soms moet je ook gewoon kunnen toegeven dat je onzeker en jaloers bent.
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.quote:
Waarom praat je niet met hem? Gewoon, even een simpele vraag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Toegeven dat ik onzeker ben, ja. Toegeven dat ik jaloers ben, nee. Dat ben ik niet. Als ik erbij zou zijn zou ik heel veel goed vinden. Meer dan menig vrouw.
Dat natuurlijk sowieso. Maar die tip negeert ze volledigquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.
Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
Ik zal het vanavond met hem bespreken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoelde meer in een gesprek met je vriend/vriendin. Dat je ook best moet durven om zwak te zijn en aan te geven dat je iets niet fijn vindt, omdat je jaloers en/of onzeker bent. Zo te lezen wil ze dat totaal niet.
Ze bespreekt het met de foute personen, ze zou juist een gesprek moeten voeren met haar vriend. En dan eventueel advies vragen over hoe verder.
Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Dondergat het volgende:
[..]
En onredelijk (...) zeker niet.
Ik ben er bang voor. Dat vind ik wat anders dan dat verwachten. Ik bedenk veel doemscenario's, dat komt voort uit mijn angst, niet omdat ik het verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent onredelijk onzeker. Heb je teruggelezen wat je allemaal zegt over je vriend? Je verwacht gewoon dat hij vreemdgaat..
Wat ben jij een jaloers feministisch kutwijf zegquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij nooit meer op haar springtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan raakt hij misschien opgewonden, so what? Als je vriend op tv of op straat of waar dan ook een lekker wijf ziet zal dat ook weleens gebeuren. Hij springt er heus niet meteen op hoor
TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelfquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij nooit meer op haar springt
Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
TS is bang dat haar vriend erachter komt dat er een stuk leukere vrouwen zijn dan zijzelf
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet op de kamasutrabeurs mag ik hopen, anders is het wel erg treurig gesteld met TS..
TS: JIJ bent onzeker. Het is dus JOUW probleem. Maak daar niet het probleem van jouw vriend van door allemaal dingen te gaan verbieden, want dan kon het wel eens vlug over zijn. Er is maar weinig onaatrekkelijker dan dat (op een paar vadsige wijven na die op de kamasutrabeurs uit de kleren gaan).
Nou, aangezien je in de OP vraagt wat je nu moet doen, neem ik aan dat je dat op z'n minst hebt overwogen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
...
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:50 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het hem ga verbieden om te gaan of dat ik het zijn probleem maak?
Gelukkig is het met mij beter gesteld dan vadsig van middelbare leeftijd met een pittig kapsel.
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Mannen alleen mogen toch ook niet het doolhof en dat soort dingen in of wel?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
Is dit ''slang'' voor neuken ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, een van zijn collega's verklaarde hem voor gek, ik was er toch niet bij en wat niet weet wat niet deert.
Maar dat haalt hem echt niet over om toch iets te doen wat hij niet wil, dus als je vriend sterk in zijn schoenen staat zou dat niks uit moeten maken.
Doet hij toch iets wat niet hoort onder gepush van zijn vriend dan is het een watje of wil hij het stiekem zelf ook wel maar gebruikt hem als excuus.
Zou ik ook doen. Een sigaretje na de seks, prima, maar een half pakje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft laatst een uitje gehad met collega's, een of ander grietje flirten met hem en maakte de opmerking er op dat ze samen wel de laatste pak sigaretten konden delen voor de rest van de dag.
Hij zei nee dank je en liep weg, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |