Als ze dat daar doen, worden ze er uit gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
Ben je z'n moeder?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.
Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Welkom in R&P op FOK! op het internet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
Irrelevant topic
Ts leest alleen maar de posts die haar in het gelijk stellen
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.
[..]
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Mag hij wel zelfstandig naar het toilet thuis?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Ik denk dat de meeste mannen meer opgewonden worden van de dames op het strand dan van de 'dames' op die beursquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Toch is het strand/zwembad minder verleidelijk als zo'n beurs, begrijp je?
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.
[..]
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...
Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.
Als hij trouw is, doet hij niets. Als hij niet trouw is, doet hij misschien watquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Nou, nou, wat een vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik ben trouw. Vrouwen denken over het algemeen niet met hun geslacht, sommige mannen wel.
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Die gebroeders Grimm hebben je veel wijsgemaakt he.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja meer dan eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt wel veel bertrouwen in het mannelijk geslacht
heb je al eens overwogen lesbisch te worden? alle mannen zijn namelijk honden en niet te vertrouwen
Jij bent echt volslagen debielquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Je vertrouwt hem dus niet. Goed moment om te testen of dat terecht is. Laat hem maar mooi met z'n vriend gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet perse dat hij vreemd gaat, maar dat hij iets doet waarvan hij denkt dat het onschuldig is maar wat ik niet leuk vind. Ik ben niet bang dat hij iets niet verteld, het is een goudeerlijke jongeman.
Dat is niet echt een overweging die je maakt, denk ik.quote:
Dat ga ik je ook niet wijsmaken. Mannen raken opgewonden van vrouwen. Dat hoeft echter niet te betekenen dat ze ook daadwerkelijk actie zullen ondernemen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ja, en, dus? Je snapt dat je vriend een volwassen is die heel goed weet dat hij in een relatie is en dus grenzen heeft? En dat de kans krijgen niet betekent dat die kans ook benut zal worden?quote:En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan.quote:En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
Pas maar op.. vanavond gaat zij dromen dat hij vreemd gaat en is ze als ze wakker wordt boos op hemquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef zarGon het volgende:
Precies, je bent dus onzeker. Schuif het dus niet op hem af. Je mag best je zorgen maken hierom, maar behandel je vriend nu al niet alsof hij al is vreemdgegaan..
Okee, lees dit dan:quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dondergat het volgende:
Ik lees alle posts Wolfrolf. Maar mobiel is een beetje lastig reageren op alle posts.
Jij bent trouw, hij is trouw. Wat is het probleem nou precies?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:27 schreef Dondergat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |